Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2014 10:08 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Download Noisecontrollers @ Qlimax 2014 :


Tracklist:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2014 13:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

1- Noisecontrollers – The Source Code Of Creation (Qlimax Anthem 2014)
2- Noisecontrollers & Taylr Renee – People Of The Sun
3- Noisecontrollers – Scared (Hardstyle Edit)
4- Noisecontrollers – Gimme Love (Qlimax 2014 Edit)
5- Noisecontrollers – Circles (Qlimax 2014 Edit)
6- Noisecontrollers – ID
7- Noisecontrollers – So High (Qlimax 2014 Edit)
8- Bass Modulators – Radiance (The Sound Of Q-Dance)
9- Noisecontrollers – Feel So Good / Attack Again (Qlimax 2014 Edit)
10- Noisecontrollers – All Around The World
11- Noisecontrollers – ID
12- Noisecontrollers – Fasther ‘N Further (Bass Modulators Remix) (Qlimax 2014 Edit)
13- Noisecontrollers – Down Down
14- Showtek & Noisecontrollers – Get Loose (Qlimax 2013 Edit)
15- Noisecontrollers – ID
16- Headhunterz – Reloaded Part 2 (Noisecontrollers Remix)
17- Noisecontrollers – Qlimax 2014 DJ Tool
18- Noisecontrollers – Samara
19- The Pitcher – Bangridin’ (Noisecontrollers Remix) (Qlimax 2014 Edit)
20- Noisecontrollers – What?!
21- Noisecontrollers - ID
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2014 13:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Prima setje.

Vet om Circles eens live te horen. Heerlijk nummer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2014 13:22 
 
Hardtraxx Newbie

21- Noisecontrollers - ID :love: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2014 13:22 
 
Hardtraxxer

Wat een baas blijft die gast toch!

-Die Reloaded part 2 rmx zag ik ect niet aankomen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2014 13:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had stiekem meer nieuw werk verwacht, maar aan de andere kant, 4 a 5 nieuwe platen en een hele bak edits, top!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2014 13:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

vindt het tegen vallen
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2014 13:28 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

06. Noisecontrollers & Bass Modulators - Rocked Up
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2014 13:40 
 
Hardtraxxer

is 15 niet een edit van E=nc2 ? Klinkt wel heel dik! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2014 13:46 
 
Hardtraxxer

React schreef:
is 15 niet een edit van E=nc2 ? Klinkt wel heel dik! :bomb:


ja is deze:
Skrillex & Wolfgang Gartner vs. Noisecontrollers - E=The Devils Den (Mashup Jack)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2014 14:01 
 
Hardtraxx Veteran

16 is een Scantraxx Rootz Remix toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2014 14:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mitzinator schreef:
16 is een Scantraxx Rootz Remix toch?

Aan de vocals te horen wel ja. Klinkt best wel vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2014 15:54 
 
Hardtraxxer

Wat een ongelooflijke baas! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2014 15:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

weer zoveel moeite gedaan met edits en nieuwe nummers, Noisecontrollers & Qlimax... gouden combinatie !
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2014 16:01 
 

Ongekend, die Noisecontrollers, echt ziek dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2014 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sebulba schreef:
Mitzinator schreef:
16 is een Scantraxx Rootz Remix toch?

Aan de vocals te horen wel ja. Klinkt best wel vet!

Scantraxx Rootz inderdaad. Deze remix doet me eigenlijk nu al niks; doe mij het origineel maar. ^^ Verder best wel een erg sterke mainstreamset om zo nu en dan eens op te zetten, al is dat niet voor het mixwerk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2014 16:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

9- Noisecontrollers – Feel So Good / Attack Again (Qlimax 2014 Edit)

Oehh wat was dit lekkerrrrrr :loving: (L) :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2014 17:32 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Dit is TL die NC op twitter retweet
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2014 18:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fantastisch wederom. Een van de weinige euforische artiesten die ik nog kan waarderen. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2014 18:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een God is Bas toch.. wauw wat een setje weer
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2014 18:47 
 

Wat een set was dit :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2014 19:13 
 
Hardtraxx Veteran

Dikke SET! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2014 19:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik krijg gewoon kippenvel van Samara in LQ/MQ hierzo. Zo vaak al gehoord, maar als je dan ineens Qlimax voor de climax hoort :love: Wat moet dat een ziek moment geweest zijn live.

Die Scantraxx Rootz remix lijkt me ook geweldig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2014 20:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Genieten dit :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2014 21:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Absolute eindbaas die Bas :loving:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle