Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2014 23:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Genieten ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2014 00:43 
 
Hardtraxx Addict

NC krijgt het ieder jaar op Qlimax voor elkaar om een té zieke set neer te zetten, hulde :worship: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2014 10:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nu al zin om dit zaterdag te horen. Gisteren ongeveer non stop opgehad. Geniaal!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2014 17:17 
 
Hardtraxxer

Vorig jaar al een wereldset neer weten te zetten.. en afgelopen zaterdag wederom! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2014 17:50 
 
Hardtraxx Veteran

07 is dus Pavelow - Carrousel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2014 19:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een energie! Vet deze set :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2014 19:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2014 23:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Puike set ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2014 00:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

19 en 20 :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2014 09:54 
 
Hardtraxxer

Wederom set van de avond voor mij! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2014 11:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

07. Pavelow - Carrousel

Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2014 23:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wat, een, baas...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2014 20:09 
 

Samara, het moment van de avond voor mij :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2014 20:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Ik krijg gewoon kippenvel van Samara in LQ/MQ hierzo. Zo vaak al gehoord, maar als je dan ineens Qlimax voor de climax hoort :love: Wat moet dat een ziek moment geweest zijn live.


bloemkool schreef:
Samara, het moment van de avond voor mij :worship:


Ik zag echt alle mensen om me heen zo :woot: naar elkaar kijken. Was inderdaad een mooi momentje
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2014 13:05 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

BUMP

Voor de liefhebbers, alleen vandaag te downloaden :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2014 13:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

En dan verdwijnt hij voorgoed van het internet? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2014 13:19 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
En dan verdwijnt hij voorgoed van het internet? xd

Citaat:
A gift for everyone! You have 24 hours to download my ‪#‎Qlimax‬ 2014 live set at the Q-dance New Years Eve Countdown Calendar:

Download heeft nooit aan gestaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2014 13:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Haha ja begrijp het. Maar morgen staat hij dan gewoon op zippy. En trouwens download soundcloud downloader als chrome extensie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2014 15:49 
 
Hardtraxx Addict

Hier had ik graag bij willen zijn :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2014 13:12 
 

Heeft iemand deze set trouwens op zippy? :cool: En dan bedoel ik die gister te luisteren was ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2014 19:28 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Astu http://www24.zippyshare.com/v/78963294/file.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2014 20:48 
 

Magnetron schreef:


Megaboss :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2016 18:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Iemand deze nog? :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2016 18:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://www86.zippyshare.com/v/tGhGvDbO/file.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2016 18:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Koen schreef:
http://www86.zippyshare.com/v/tGhGvDbO/file.html

Thanks vriend :loving:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle