Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 8 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 3 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 1 day ago
Donateur
6860 posts member since 2011
last seen Jul 2017
Noisecontrollers @ Q-Dance @ Tomorrowland 2014 - Saturday Weekend 2:
http://www10.zippyshare.com/v/16968854/file.html

Tracklist:
0. Intro (Sway - Still Speedin' (Noisecontrollers Edit))
1. Showtek & Noisecontrollers - Get Loose
2. Noisecontrollers & Toneshifterz - Jaydee (2012 Edit)
3. Noisecontrollers - Static
4. Noisecontrollers - Scared (Hardstyle Edit)
5. Noisecontrollers - Feel So Good
6. Noisecontrollers ft. Taylr Renee - People Of The Sun
7. Alpha² & Noisecontrollers -- Craving For The Beat (official Decibel 2013 anthem)
8. Noisecontrollers - Gimme Love (Hard Edit)
9. Noisecontrollers - All Around The World
10. Noisecontrollers - Crump (Ran-D Remix)
11. Jurgen Vries - The Theme (Noisecontrollers Remix)
12. Noisecontrollers - Pillars Of Astral
13. Noisecontrollers - So High (2013 Edit)
14. Noisecontrollers - Down Down
15. Sway - Still Speedin' (Noisecontrollers Edit)
16. Southstylers - Pounding Senses (Zany vs Noisecontrollers Remix)
17. Noisecontrollers - Break The Show (Qlimax 2013 Edit)
18. Noisecontrollers & Donkey Rollers - Last CTRL.ALT.DELETE On Earth (Mashup)
19. Wildstylez & Noisecontrollers - Cats, Jets & Breaks
20. Noisecontrollers - Faster 'N Further (Bass Modulators Remix)
Hardtraxx Crew
4900 posts member since 2011
last seen 1 day ago
0. Intro (Sway - Still Speedin' (Noisecontrollers Edit))
1. Showtek & Noisecontrollers - Get Loose
2. Noisecontrollers & Toneshifterz - Jaydee (2012 Edit)
3. Noisecontrollers - Static
4. ID
5. Noisecontrollers - Feel So Good
6. Noisecontrollers ft. Taylr Renee - People Of The Sun
7. Alpha² & Noisecontrollers -- Craving For The Beat (official Decibel 2013 anthem)
8. Noisecontrollers - Gimme Love (Hard Edit)
9. Noisecontrollers - All Around The World
10. Noisecontrollers - Crump (Ran-D Remix)
11. Jurgen Vries - The Theme (Noisecontrollers Remix)
12. Noisecontrollers - Pillars Of Astral
13. Noisecontrollers - So High (2013 Edit)
14. Noisecontrollers - Down Down
15. Sway - Still Speedin' (Noisecontrollers Edit)
16. Southstylers - Pounding Senses (Zany vs Noisecontrollers Remix)
17. Noisecontrollers - Break The Show (Qlimax 2013 Edit)
18. Noisecontrollers & Donkey Rollers - Last CTRL.ALT.DELETE On Earth (Mashup)
19. Wildstylez & Noisecontrollers - Cats, Jets & Breaks
20. Noisecontrollers - Faster 'N Further (Bass Modulators Remix)
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
04 Noisecontrollers - Scared (Hardstyle Edit)
H
Hardtraxx Elite
2169 posts member since 2011
last seen Jun 2025
Is toch best erg, kom je naar feest waar Noisecontrollers draait. Draait hij zijn nieuwe platen van Defqon niet xd
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
hotymoty wrote:Is toch best erg, kom je naar feest waar Noisecontrollers draait. Draait hij zijn nieuwe platen van Defqon niet xd
Ik denk niet dat je naar Tomorrowland gaat met de reden om nieuwe nummers van NC te horen die hij op DQ heeft gedraaid xd
H
Hardtraxx Elite
2169 posts member since 2011
last seen Jun 2025
Paultheone wrote:
hotymoty wrote:Is toch best erg, kom je naar feest waar Noisecontrollers draait. Draait hij zijn nieuwe platen van Defqon niet xd
Ik denk niet dat je naar Tomorrowland gaat met de reden om nieuwe nummers van NC te horen die hij op DQ heeft gedraaid xd
Nee ik bedoel dat je bij Noisecontrollers gaat staan op Tomorrowland, terwijl er zoveel andere keus is(Mainstage enzo)
En dat hij gewoon zijn nieuwe nummers niet draait..
Hardtraxxer
666 posts member since 2013
last seen Oct 2021
:sick: :sleep:
Hardtraxx Addict
1027 posts member since 2014
last seen Sep 2014
hardstylboy wrote::sick: :sleep:
Jij hebt dus duidelijk weinig verstand van hardstyle en denkt heel erg in hokjes volgens mij. :thumbdown:
M
Hardtraxx Veteran
14188 posts member since 2013
Zin wrote:
hardstylboy wrote::sick: :sleep:
Jij hebt dus duidelijk weinig verstand van hardstyle en denkt heel erg in hokjes volgens mij. :thumbdown:
Kunnen we hem niet gewoon van hardtraxx gooien? Zucht.
Hardtraxxer
last seen Oct 2021
wanner mag iemand zijn mening niet geven over een set!!vindt het gewoon super saai slechte set van noisecontrollers als je vergelijkt met de begin jaren waar ze mee begonnen zijn bv noisecontrollers@save exit planet inqontrol 2010 dat was een super top set!! dag en nacht verschil met dit!! noisecontrollers zich waar gemaakt heeft vinden jullie alles gewoon mooi van hun!! ik geen verstand van hardstyle was er al eerste uur bij!!kan ik niet van jullie zeggen!! ik hou van echte hardstyle en niet die main harstyle wat ze nu draaien house achtige met veel zang erin!! :thumbup: xd
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2011
last seen Jan 2022
Nieuwe frontliner...
Hardtraxxer
last seen Oct 2021
Leonidas wrote:Nieuwe frontliner...
bedoel maar!! en ook frontliner draaide in het begin top :thumbsup: grijz gedraaid die platen :loving:
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 1 day ago
hardstylboy wrote:wanner mag iemand zijn mening niet geven over een set!!vindt het gewoon super saai slechte set van noisecontrollers als je vergelijkt met de begin jaren waar ze mee begonnen zijn bv noisecontrollers@save exit planet inqontrol 2010 dat was een super top set!! dag en nacht verschil met dit!! noisecontrollers zich waar gemaakt heeft vinden jullie alles gewoon mooi van hun!! ik geen verstand van hardstyle was er al eerste uur bij!!kan ik niet van jullie zeggen!! ik hou van echte hardstyle en niet die main harstyle wat ze nu draaien house achtige met veel zang erin!! :thumbup: xd
Auw mijn ogen :cry:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 24 days ago
hardstylboy wrote:wanner mag iemand zijn mening niet geven over een set!!vindt het gewoon super saai slechte set van noisecontrollers als je vergelijkt met de begin jaren waar ze mee begonnen zijn bv noisecontrollers@save exit planet inqontrol 2010 dat was een super top set!! dag en nacht verschil met dit!! noisecontrollers zich waar gemaakt heeft vinden jullie alles gewoon mooi van hun!! ik geen verstand van hardstyle was er al eerste uur bij!!kan ik niet van jullie zeggen!! ik hou van echte hardstyle en niet die main harstyle wat ze nu draaien house achtige met veel zang erin!! :thumbup: xd
Dafuq

Nouja, ik vond het wel vet. Enige hardstyle act die ik helemaal bijgewoond heb hier en als ik de andere sets zo zie was dat geen slechte keus :)
Q
Hardtraxx Veteran
Ga eens Nederlands leren!!! :/ :thumbup: xd :oh:
Hardtraxx Addict
last seen Sep 2014
Tuurlijk mag je je mening geven, maar jouw mening bestaat alleen maar uit smileys, dus dat is niet echt opbouwende kritiek. Daarnaast zou het me niet eens iets interesseren als je pas vanaf vandaag hardstyle luisterde of vanaf het begin, want dat wilt niks zeggen over je kennis over hardstyle. Ik durf te wedden dat wij meer kennis over de muziekgenre hebben dan jij en jij was er al vanaf het begin. En je bewijst nu gewoon weer dat je in hokjes denkt, want die main hardstyle die nu gedraaid word is ook gewoon hardstyle alleen vind je die misschien minder leuk, maar het is en blijft hardstyle. Dit soort mainstream gedoe zit toch ook in het hardcore genre met hardcore van 150BPM, maar het is en blijft hardcore.
Hardtraxx Veteran
3735 posts member since 2010
last seen Jul 2026
**** op met je uitroeptekens man :/
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
Hardtraxx moet even een nieuwe optie toevoegen dat je bepaalde gebruikers kan blacklisten zodat je geen reacties meer van hun ziet. Zou een stuk schelen.
M
Hardtraxx Veteran
14188 posts member since 2013
Paultheone wrote:Hardtraxx moet even een nieuwe optie toevoegen dat je bepaalde gebruikers kan blacklisten zodat je geen reacties meer van hun ziet. Zou een stuk schelen.
Idd.
Hardtraxx Addict
last seen Sep 2014
Paultheone wrote:Hardtraxx moet even een nieuwe optie toevoegen dat je bepaalde gebruikers kan blacklisten zodat je geen reacties meer van hun ziet. Zou een stuk schelen.
Ik erger me niet aan zijn leestekens ofzo en ga hem op dat gebied ook niet zwart maken o.i.d.
Erger me meer aan het feit dat hij zo overdreven in hokjes denkt en alles wat euforisch of mainstream is allemaal loopt af te kraken, omdat het waarschijnlijk niet hard/raw genoeg is.

Als hij het niks vind dan moet die OF gewoon niet meer de moeite nemen om te reageren OF opbouwende kritiek geven ipv alleen maar 2 smileys neer te zetten.
C
Hardtraxx Addict
1375 posts member since 2011
last seen Aug 2016
Qlown wrote:
Ga eens Nederlands leren!!! :/ :thumbup: xd :oh:
Worden ook oud die opmerkingen!
Begrijp de frustratie wel, maar wat door zoveel mensen hier ook word gezegd als het je ergert moet je zijn reacties gewoon niet lezen.
Je kan wel blijven zeuren maar als iemand zo wilt reageren, doet hij/zij dat toch lekker.
Punt bij hem is gewoon dat hij alles met vroeger vergelijkt wat op een bepaald punt gewoon niet kan.
En als hij het niks vindt, dan niet, het is zijn eigen mening, en kan je daar niet tegen lees je ze reactie gewoon niet.

OT: Alsnog een lekker setje
Hardtraxxer
956 posts member since 2010
last seen 29 days ago
hardstylboy wrote:
Leonidas wrote:Nieuwe frontliner...
bedoel maar!! en ook frontliner draaide in het begin top :thumbsup: grijz gedraaid die platen :loving:
Jesus wat kunnen sommige mensen toch zeiken zeg.....

Heerlijke set!
Q
Hardtraxx Veteran
CiRiXxX wrote: En als hij het niks vindt, dan niet, het is zijn eigen mening, en kan je daar niet tegen lees je ze reactie gewoon niet.
Als hij het niks vindt moet hij in eerste plaats al niet meer reageren, want je kan al verwachten hoe hij gaat reageren op mainstream setjes.
C
Hardtraxx Addict
1375 posts member since 2011
last seen Aug 2016
Qlown wrote:
CiRiXxX wrote: En als hij het niks vindt, dan niet, het is zijn eigen mening, en kan je daar niet tegen lees je ze reactie gewoon niet.
Als hij het niks vindt moet hij in eerste plaats al niet meer reageren, want je kan al verwachten hoe hij gaat reageren op mainstream setjes.
Haha nou hij is echt niet de enige hier die reageert op sets of tracks die diegene bij voorbaat al niks vind :lol:
Dus met hem zijn er veel meer hier, hij mag reageren dus als ie dat doet laat em lekker :thumbup:

Alleen bij de set van Psyko Punkz is ie een beetje 50-50 dus miss is er nog hoop :P
C
Hardtraxxer
617 posts member since 2012
last seen Jan 2025
Ik!! Vind!! Het!! Wel!! Een!1 Lekker!! Setje!!