Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2014 18:29 

Hardtraxx Veteran

Casey schreef:
Ik!! Vind!! Het!! Wel!! Een!1 Lekker!! Setje!!

ja :clap: ik ook! :thumbsup: :thumbup: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2014 17:52 

hardstylboy schreef:
:sick: :sleep:

Mijn mening over jou(commentaren) op een manier die jij ook snapt. :sick: :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2014 23:33 

Hardtraxxer

Weet iemand ook of de Ran-d vs. Endymion set ook is opgenomen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2014 12:08 

Hardtraxxer

Zin schreef:
Paultheone schreef:
Hardtraxx moet even een nieuwe optie toevoegen dat je bepaalde gebruikers kan blacklisten zodat je geen reacties meer van hun ziet. Zou een stuk schelen.

Ik erger me niet aan zijn leestekens ofzo en ga hem op dat gebied ook niet zwart maken o.i.d.
Erger me meer aan het feit dat hij zo overdreven in hokjes denkt en alles wat euforisch of mainstream is allemaal loopt af te kraken, omdat het waarschijnlijk niet hard/raw genoeg is.

Als hij het niks vind dan moet die OF gewoon niet meer de moeite nemen om te reageren OF opbouwende kritiek geven ipv alleen maar 2 smileys neer te zetten.

Je haalt de woorden uit mijn mond! Stel je eens open aan veranderingen. Open minded denken, dan vindt je opeens veel meer mooi. En als dat je niet bevalt: er zijn zoveel 'oude' nummers die je kan beluisteren. Geef dan geen kritiek als 'die hardstyle van tegenwoordig is niet meer wat het vroeger was!' Nee NATUURLIJK niet >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2014 13:22 

Hardtraxxer

hardstylboy schreef:
wanner mag iemand zijn mening niet geven over een set!!vindt het gewoon super saai slechte set van noisecontrollers als je vergelijkt met de begin jaren waar ze mee begonnen zijn bv noisecontrollers@save exit planet inqontrol 2010 dat was een super top set!! dag en nacht verschil met dit!! noisecontrollers zich waar gemaakt heeft vinden jullie alles gewoon mooi van hun!! ik geen verstand van hardstyle was er al eerste uur bij!!kan ik niet van jullie zeggen!! ik hou van echte hardstyle en niet die main harstyle wat ze nu draaien house achtige met veel zang erin!! :thumbup: xd

Met dit jochie is meer mis dan alleen zijn smaak :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2014 18:16 

Hardtraxx Veteran

hardstylboy schreef:
wanner mag iemand zijn mening niet geven over een set!!vindt het gewoon super saai slechte set van noisecontrollers als je vergelijkt met de begin jaren waar ze mee begonnen zijn bv noisecontrollers@save exit planet inqontrol 2010 dat was een super top set!! dag en nacht verschil met dit!! noisecontrollers zich waar gemaakt heeft vinden jullie alles gewoon mooi van hun!! ik geen verstand van hardstyle was er al eerste uur bij!!kan ik niet van jullie zeggen!! ik hou van echte hardstyle en niet die main harstyle wat ze nu draaien house achtige met veel zang erin!! :thumbup: xd

:love: wat een baas seg !
die main harstyle wat ze nu draaien house achtige met veel zang erin!! _0_
Leuke lijst :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2014 11:57 

Qlown schreef:
CiRiXxX schreef:
En als hij het niks vindt, dan niet, het is zijn eigen mening, en kan je daar niet tegen lees je ze reactie gewoon niet.

Als hij het niks vindt moet hij in eerste plaats al niet meer reageren, want je kan al verwachten hoe hij gaat reageren op mainstream setjes.

onzin, je mag reageren als je het leuk vindt of niet
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle