Jaaa deze deed t m hoor, geweldig! En dat zitten inderdaad haha, top set!
Altijd zo doen in de hardstyle erea..
Gewoon nog even half uur raggen
Hoezo een fail?Dennis Aka Mash wrote:+1Overload wrote:failpetre wrote: 08. D-Block & S-Te-Fan - Fuck Fuck Fuck the Noisecontrollers
Zijn niet uitgezonden. Werd express in de eerste 10 minuten gedraaid. Overigens waren dat een aantal edits van DR vs NC Live van een week eerder.JP Hardstyle wrote:er missen nog een paar tracks, ze begonnen met Faster n Further en ik kan me ook nog Emotions herinneren
Die klonken echt f**king hard! Heerlijke stampnummers waren dat.... was een beetje een goedmakertje voor mij, omdat ik zo stom was om the zany show te missen... eigen schuldKhadber wrote:Zijn niet uitgezonden. Werd express in de eerste 10 minuten gedraaid. Overigens waren dat een aantal edits van DR vs NC Live van een week eerder.JP Hardstyle wrote:er missen nog een paar tracks, ze begonnen met Faster n Further en ik kan me ook nog Emotions herinneren
Hahaha wat ging het hard op het eindeKhadber wrote:Dat bukken was mooi haha! Hardcore was voor mijn ding wel iets te lang. Hardstyle gedeelte was DIK in orde!
Die hoorde ik in de namiddag op daydream, zat een mash up tussen van CTRL ALT DEL en the last city on earth als ik me nog goed herrinerKhadber wrote:Zijn niet uitgezonden. Werd express in de eerste 10 minuten gedraaid. Overigens waren dat een aantal edits van DR vs NC Live van een week eerder.JP Hardstyle wrote:er missen nog een paar tracks, ze begonnen met Faster n Further en ik kan me ook nog Emotions herinneren
Hellfish ging harderJor-D wrote:Hahaha wat ging het hard op het eindeKhadber wrote:Dat bukken was mooi haha! Hardcore was voor mijn ding wel iets te lang. Hardstyle gedeelte was DIK in orde!
Klopt ja, die werd gedraait, een In Qontrol mashup.DoubleDutch wrote: Die hoorde ik in de namiddag op daydream, zat een mash up tussen van CTRL ALT DEL en the last city on earth als ik me nog goed herriner
Als je dit een fail vind, snap je het niet helemaal denk ik. Hoe geniaal is het dat ze deze track draaien? Dit geeft aan dat er een ongelofelijk respect naar collega dj's uitgaat. Naar DBSTF in dit geval. Het is een geweldige zet om zelf dit nummer te draaien en met zijn 2en op de decks keihard mee te schreeuwen! NC zijn toch briljant, dus een beetje zelfspot kan nooit kwaad!Dennis Aka Mash wrote:+1Overload wrote:failpetre wrote: 08. D-Block & S-Te-Fan - Fuck Fuck Fuck the Noisecontrollers
Beter zelf draaien dan dat iemand anders hem gaat draaien*GINAA* wrote:Heerlijk setje! Wat was dit weer en super feestje!![]()
idd.. hoezo kansloos dat ze fuck the noisecontrollers draaide..
ik vond het juist super vet, dat ze hem juist zelf draaide!
Wat ik ook echt super gaaf vond.. de hele main zittend op de grond!! Super gaaf!
hoezo kansloos???Dennis Aka Mash wrote:Maar omdat iedereen hem zo te gek vind draaien ze hem vaker. Logisch toch? Maar wel kansloos dat de Noisecontrollers deze draaien..Jesper-HardBeatz wrote:wtf, was toch een 'knock-out-only' dj tooltje?petre wrote: 08. D-Block & S-Te-Fan - Fuck Fuck Fuck the Noisecontrollers