Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2015 23:09 

Hardtraxx Veteran

Het sounddesign en de kicks klinken z'n nieuwe tracks wel weer heel strak, maar in combinatie met de gebruikte melodieën geeft het mij niet het euforische gevoel wat de recente tracks van bijvoorbeeld Bass Modulators wel geven.
Verder vind ik het allemaal wel leuke luisterplaatjes, maar echt enthousiast kan ik er vooralsnog niet van worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2015 01:34 

Hardtraxxer

pecola-tje schreef:
Paultheone schreef:
2. Noisecontrollers - All Night Long
3. Noisecontrollers - Infinity
6. Noisecontrollers & Bass Modulators - Rocked Up
8. Bass Modulators - Music is my Radiance (Live Edit)
10. Noisecontrollers - Feel So Good Again
13. Noisecontrollers - Down Down
14. Noisecontrollers - Unite (Vocal version)
15. Noisecontrollers - The Source Code of Creation (NC-edit)
19. Noisecontrollers - Hands Up!
20. D-Block & S-te-Fan - Fuck The Noisecontrollers

Ik vind hem maar tegenvallen eerlijk gezegd, niet echt mijn smaak die nieuwe dingen die hij heeft gemaakt..10 platen in deze episode die ik leuk vind, waarvan ik er een aantal ook maar "mwoah, mwoah" vind.
Enige platen die ik écht leuk vind zijn Infinity, Rocked Up, Radiance, Down Down & Hands Up. En de laatste plaat mag er dan ook nog wel bij uit nostalgie.

Ben het totaal met je eens :thumbup: Vindt dit echt verschrikkelijk om aan te horen :thumbdown: Dit is niet de noisecontrollers Waar ik fan ben van geworden :loving: vindt het dood zonde wat voor pad die gekozen heeft :( onbegrijpelijk saaie zooi vergeleken met toen!! :list: Dus ja Fuck The Noisecontrollers!! En dat was een mooie track :worship: :yay: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2015 15:33 

Hardtraxx Veteran

Die Summer Edit van JD :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2015 15:36 

Hardtraxx Veteran

hardstylboy schreef:
Ben het totaal met je eens :thumbup: Vindt dit echt verschrikkelijk om aan te horen :thumbdown: Dit is niet de noisecontrollers Waar ik fan ben van geworden :loving: vindt het dood zonde wat voor pad die gekozen heeft :( onbegrijpelijk saaie zooi vergeleken met toen!! :list: Dus ja Fuck The Noisecontrollers!! En dat was een mooie track :worship: :yay: :loving:

Ho, ho, dat zeg ik allemaal niet he xd
Het is absoluut geen saaie zooi en echt creatief, maar het pakt me allemaal gewoon niet meer zoals zijn platen toen deden
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2015 10:25 

Hardtraxxer

FRArnold schreef:
Die Summer Edit van JD :yay:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle