Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2012 22:12 

Hardtraxxer

No Regretz - Mix Session #3

http://www37.zippyshare.com/v/27789867/file.html

Tracklist:
1. Wild Motherfuckers - Wildest
2. The R3belz & Vamper - Cosmik
3. TnT - Countdown
4. Plasmaravers - Bust a Move (The R3belz remix)
5. Gunz for Hire - Evolution Complete
6. Zany - Psychedelic Trip
7. Slim Shore & B-Front - Chemical
8. Catatonic Overload - The Sexual Thrill (GZ Edit)
9. Solutio & The I's - The Cry
10. B-front - Virus
11. The R3belz - Reactivate The Bionicle
12. Toneshifterz & Bioweapon - Death Of The Night
13. Max Enforcer feat. The Rush - Fade To Black
14. Titan - Nightmare
15. Crypsis - Strike
16. The Machine - Audiobot
17. Revolutionz - Darkness
18. B-front & Frontliner - Magic

Weer eens een mixje van mij! dit keer gewoon lekker door geknalt ^^
Sommige overgangen zijn wat minder maar niet echt heel vervelend ofzo.. Vond alleen dat 12 --> 13 wat beter kon :P
heb geprobeerd wat meer te teasen lukte best aardig in het begin maar werd daarna wat minder verloorde wat concentratie :P

Voor de rest niks te klagen! :P

Geniet ervan en feedback is altijd welkom natuurlijk!

GrtZ SvonD ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2012 22:23 

Hardtraxx Veteran

Deze gaat weer mee ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2012 22:26 

Hardtraxxer

Nrgizer schreef:
Deze gaat weer mee ;)

thanks! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2012 23:06 

Hardtraxx Veteran

Hou wel van dit soort lijstjes, gaat mee! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2012 23:32 

Hardtraxxer

Grozny schreef:
Hou wel van dit soort lijstjes, gaat mee! :thumbsup:

Thanks enjoy! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2012 00:27 

wat Grozny al zegt, lekker lijstje :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2012 00:52 

Hardtraxx Crew

Wauw :worship: Volgens mij heb jij echt precies dezelfde smaak als ik.

Neem hem mee en ga hem morgen luisteren :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2012 01:27 

Bierkoning

Gaat mee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2012 15:51 

Hardtraxx Veteran

Lekker Sven! :love: Ik hoor elke set dat je beter wordt. Qua platenkeuze liggen we ook voor 100% op 1 lijn.

1 mega kritiekpunt waar je je ook flink voor moet schamen :mad: :

9. Solution & The I's - The Cry

/joke! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2012 18:32 

Hardtraxxer

net geluisterd, was lekker setje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2012 18:43 

Hardtraxx Addict

Vette lijst man, ga ik morgen of maandag luisteren :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2012 19:08 

Hardtraxxer

DarkestSymphony schreef:
wat Grozny al zegt, lekker lijstje :D

ghehe thanks ^^ hoop dat die ook nog lekker weg luisterd! :D

wootum schreef:
Wauw :worship: Volgens mij heb jij echt precies dezelfde smaak als ik.

Neem hem mee en ga hem morgen luisteren :)

haha dacht al dat jij dit wel een leuk lijstje zal vinden :P
geniet ervan jongen! :thumbup:

Pommer schreef:
Gaat mee!

thanks buddy! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2012 19:12 

Hardtraxxer

b-ram schreef:
Lekker Sven! :love: Ik hoor elke set dat je beter wordt. Qua platenkeuze liggen we ook voor 100% op 1 lijn.

1 mega kritiekpunt waar je je ook flink voor moet schamen :mad: :

9. Solution & The I's - The Cry

/joke! ;)

thanks koning! echt leuk om te horen! :D hoop eind januari me rijbewijs te halen dan gaan we saampies draaien!! :D
haha ik dacht laat ik solutio op zijn frans schrijven :P zal het even veranderen ^^

kruiwagentje schreef:
net geluisterd, was lekker setje :)

bedankt man! leuk dat je hem meegenomen hebt :thumbup:

Nightbreaker schreef:
Vette lijst man, ga ik morgen of maandag luisteren :D

bedankt man! hoop dat het mixwerk je bevalt! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2012 19:13 

Hardtraxxer

owja even mijn excuses op de manier hoe de set afgesloten werd! drukte op het verkeerde knopje :innocent:
schrok er zelf ook van haha xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 13:01 

Hardtraxx Elite

Tsjaa wat moek zeggen... Je setjes gaan standaard mee, want we hebben zo goed als dezelfde smaak :woot: :thumbsup: Vorige set zou ik eigenlijk feedback geven (helemaal vergeten) Dus je krijgt morgen een uitgebreide analyse van dit setje :thumbup: Morgen zit ik alleen op me kantoortje dus kan ik mooi tijdens de stage even luisteren xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 14:15 

Hardtraxxer

Ik neem die van jou ook weer mee, luister hem straks terug naar huis in de trein :-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 15:04 

Hardtraxxer

Heuh, hier staat geen enkel nummer in dat ik niet kan waarderen. Moet hem dus wel meenemen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 20:12 

Hardtraxx Addict

Heb m vanmiddag geluisterd op stage. Lekker setje hoor :thumbup: Mixwerk is goed gedaan en platenkeuze ook erg lekker :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 20:27 

Hardtraxx Crew

Heb hem net geluisterd. Erg gave set, luistert heerlijk weg, en op het mixwerk heb ik ook niks aan te merken :) Ben alweer benieuwd naar je volgende, maar ga deze nog zeker een aantal keer opzetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 20:28 

Hardtraxxer

SkiggyRapz18 schreef:
Tsjaa wat moek zeggen... Je setjes gaan standaard mee, want we hebben zo goed als dezelfde smaak :woot: :thumbsup: Vorige set zou ik eigenlijk feedback geven (helemaal vergeten) Dus je krijgt morgen een uitgebreide analyse van dit setje :thumbup: Morgen zit ik alleen op me kantoortje dus kan ik mooi tijdens de stage even luisteren xd

vet om te lezen dit haha! ben zeer benieuwd naar je feedback en succes morgen op stage haha :thumbsup:

Anco schreef:
Ik neem die van jou ook weer mee, luister hem straks terug naar huis in de trein :-)

bedankt! veel luister plezier! :D

A-maze schreef:
Heuh, hier staat geen enkel nummer in dat ik niet kan waarderen. Moet hem dus wel meenemen :P

jij heb smaak meneer! :P ben benieuwd wat je ervan vind ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 20:32 

Hardtraxxer

SoundTunerZ schreef:
Heb m vanmiddag geluisterd op stage. Lekker setje hoor :thumbup: Mixwerk is goed gedaan en platenkeuze ook erg lekker :)

bedankt! leuk dat je hem meegenomen hebt! :thumbsup:

wootum schreef:
Heb hem net geluisterd. Erg gave set, luistert heerlijk weg, en op het mixwerk heb ik ook niks aan te merken :)

bedankt voor je feedback! doet me goed om te lezen dat me mixwerk in orde is! hoef ik gelukkig niet te stoppen :P
nogmaals bedankt! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 21:53 

Donateur

Gaat zeker mee! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 10:38 

Hardtraxx Elite

Hier mijn feedback op je setje:

Begint al heerlijk met Wildest, vind dit ook een vette plaat om mee te openen puur alleen omdat hij er zo lekker inklapt met die eerste kicks. De overgang naar Cosmik is super.. hoor al kleine teasjes in de climax van Wildest.. vind het alleen wat minder om cosmik na de climax al te horen. Het klinkt niet storend maar had hem beter in de outro van Wildest laten horen. Platen passen wel perfect bij elkaar dus dat klonk goed, ook beatmatch was perfect. Next stop: Countdown, weer een paar leuke kleine teasjes (niet storend) gewoon lekker. Overgang is weer lekker, omdat je Cosmik gewoon nog fftjes laat staan daardoor kun je heel smooth overgaaan op Countdown (blijft een dikke plaat ondanks het aantal keren dat ik hem al gehoord heb:P ) KEEP THE FREQUENCY CLEAR!!!. Nu Bust a Move Remix, wat ik eigenlijk de minste plaat uit je set vind (sorry if i make someone mad). Het is wel een strakke overgang. Overgang naar Evolution Complete heb je lekker uitgefade (noemen ze dat zo?) en lag er naar mijn gehoor prima op. De overgang naar Psychedelic trip had je beter psychedelic trip er helemaal uit kunnen halen in dat tussen stukje. Beatmatch wederom goed alleen de afmix van EC is ook niet helemaal lekker (Smooth). Wel een dikke vette plaat all-time favo. Chemical ook al zo’n dikke track een intro met vocals dus relaxt dat psychedelic trip er geen heeft, ook qua timing zit je hier met je afmix perfect (wanneer de mid-outro van Psychedelic trip ook eindigt zeg maar :P)
The Sexual Thrill is vind ik ook moeilijk in te mixen met dat abrupte einde van de intro maar heb je hier nog best netjes opgelost GZ edit is ook wel gaaf vind ik. Je overgang naar The Cry is ook lekker je doet er goed aan om de vocals van Sexual Thrill te laten staan waardoor de overgang weer lekker smooth is. Verder is The Cry niet mijn lievelingsplaat, maar Virus wel wat een geweld, overgang is ook prima moest echt goed luisteren of en wanneer hij erin kwam:P dus goed teken. Overgang naar RtB is ook echt lekker alleen zo jammer van die vocals door elkaar heen, je had er beter 1tje weg kunnen laten dan was hij masterlijk. Afmix naar DotN is ook helemaal prima, wederom is de beatmatch weer goed. Je overgang naar Fade to Black is nog niet zo heel slecht als je zelf zegt. Ik vind idd dat de afmix wat rommelig klinkt maar verder is het niet super storend of zo.. Vind dit trouwens ook een van de vetste anthems ooit gemaakt en kan nog steeds kippenvel bezorgen :P . Nightmare vind ik altijd moeilijk in een set te plaatsen omdat de intro eigenlijk qua hardheid zoveel verschilt met de climax die toch egt wel hard doorbeukt. Denk daarom ook dat hij iets te laat in je setje staat. (Meningen verschillen). De overgang is niet slecht maar voor het eerst vind ik dat er wat minder drive in je set zit door hem zo laat pas in te mixen ook lijkt het wel of nightmare iets harder staat. Strike!!! Hoppa, overgang is in het begin wat raar wanneer hij de climax van nightmare passeert, maar uiteindelijk toch wel lekker. Audiobot heb ik altijd de veste plaat van The Machine gevonden dus doe je goed. Echter heb ik wel altijd problemen met het inmixen hiervan weet niet wat het is. Hij ligt er ook een heel klein beetje langs heb ik het idee(kan het niet goed horen op deze *piep* computer). Darkness ligt er dan weer wel lekker op en afmix is ook prima. Heb alleen het idee dat Audiobot niet egt lekker tussen Strike en Darnkness in paste. Magic vind ik zelf ook heel lastig in te mixen met een hele rare reversed sound of iets, maar jij doet dit echt uitstekend. Egt een waardig nummer om mee af te sluiten en dus ook een einde aan deze feedback breien.

Het beatmatchen gaat je dus allemaal goed af, Afmix kan soms wat beter maar is ook prima. Alleen wat je zelf al zei het teasen mag je wat meer doen, dat is wat een set uniek maakt en aantrekkelijk om blijven te luisteren, gewoon lekker wat uitproberen en dan hoor je zelf wel wat vet is. Verders was het echt een lekker setje om naar te luisteren en was de trackkeuze ook helemaal prima. Heb je al gezegt dat we dezelfde smaak hebben dus ga je in de gaten houden ;) Suc6 ermee
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 11:42 

Hardtraxx Veteran

SkiggyRapz18 schreef:
Verhaal

Nog zo'n mafketel als ik die setjes haarfijn ontleedt en fileert, goed bezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 12:58 

Hardtraxx Elite

Gangsterdwerg schreef:
SkiggyRapz18 schreef:
Verhaal

Nog zo'n mafketel als ik die setjes haarfijn ontleedt en fileert, goed bezig!

Jaa had het hem min of meer beloofd ;) En vond het eigenlijk best wel leuk ook dus wie weet doe ik er nog wel meer :thumbsup:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle