Hier mijn feedback op je setje:
Begint al heerlijk met Wildest, vind dit ook een vette plaat om mee te openen puur alleen omdat hij er zo lekker inklapt met die eerste kicks. De overgang naar Cosmik is super.. hoor al kleine teasjes in de climax van Wildest.. vind het alleen wat minder om cosmik na de climax al te horen. Het klinkt niet storend maar had hem beter in de outro van Wildest laten horen. Platen passen wel perfect bij elkaar dus dat klonk goed, ook beatmatch was perfect. Next stop: Countdown, weer een paar leuke kleine teasjes (niet storend) gewoon lekker. Overgang is weer lekker, omdat je Cosmik gewoon nog fftjes laat staan daardoor kun je heel smooth overgaaan op Countdown (blijft een dikke plaat ondanks het aantal keren dat ik hem al gehoord heb:P ) KEEP THE FREQUENCY CLEAR!!!. Nu Bust a Move Remix, wat ik eigenlijk de minste plaat uit je set vind (sorry if i make someone mad). Het is wel een strakke overgang. Overgang naar Evolution Complete heb je lekker uitgefade (noemen ze dat zo?) en lag er naar mijn gehoor prima op. De overgang naar Psychedelic trip had je beter psychedelic trip er helemaal uit kunnen halen in dat tussen stukje. Beatmatch wederom goed alleen de afmix van EC is ook niet helemaal lekker (Smooth). Wel een dikke vette plaat all-time favo. Chemical ook al zo’n dikke track een intro met vocals dus relaxt dat psychedelic trip er geen heeft, ook qua timing zit je hier met je afmix perfect (wanneer de mid-outro van Psychedelic trip ook eindigt zeg maar

)
The Sexual Thrill is vind ik ook moeilijk in te mixen met dat abrupte einde van de intro maar heb je hier nog best netjes opgelost GZ edit is ook wel gaaf vind ik. Je overgang naar The Cry is ook lekker je doet er goed aan om de vocals van Sexual Thrill te laten staan waardoor de overgang weer lekker smooth is. Verder is The Cry niet mijn lievelingsplaat, maar Virus wel wat een geweld, overgang is ook prima moest echt goed luisteren of en wanneer hij erin kwam:P dus goed teken. Overgang naar RtB is ook echt lekker alleen zo jammer van die vocals door elkaar heen, je had er beter 1tje weg kunnen laten dan was hij masterlijk. Afmix naar DotN is ook helemaal prima, wederom is de beatmatch weer goed. Je overgang naar Fade to Black is nog niet zo heel slecht als je zelf zegt. Ik vind idd dat de afmix wat rommelig klinkt maar verder is het niet super storend of zo.. Vind dit trouwens ook een van de vetste anthems ooit gemaakt en kan nog steeds kippenvel bezorgen

. Nightmare vind ik altijd moeilijk in een set te plaatsen omdat de intro eigenlijk qua hardheid zoveel verschilt met de climax die toch egt wel hard doorbeukt. Denk daarom ook dat hij iets te laat in je setje staat. (Meningen verschillen). De overgang is niet slecht maar voor het eerst vind ik dat er wat minder drive in je set zit door hem zo laat pas in te mixen ook lijkt het wel of nightmare iets harder staat. Strike!!! Hoppa, overgang is in het begin wat raar wanneer hij de climax van nightmare passeert, maar uiteindelijk toch wel lekker. Audiobot heb ik altijd de veste plaat van The Machine gevonden dus doe je goed. Echter heb ik wel altijd problemen met het inmixen hiervan weet niet wat het is. Hij ligt er ook een heel klein beetje langs heb ik het idee(kan het niet goed horen op deze *piep* computer). Darkness ligt er dan weer wel lekker op en afmix is ook prima. Heb alleen het idee dat Audiobot niet egt lekker tussen Strike en Darnkness in paste. Magic vind ik zelf ook heel lastig in te mixen met een hele rare reversed sound of iets, maar jij doet dit echt uitstekend. Egt een waardig nummer om mee af te sluiten en dus ook een einde aan deze feedback breien.
Het beatmatchen gaat je dus allemaal goed af, Afmix kan soms wat beter maar is ook prima. Alleen wat je zelf al zei het teasen mag je wat meer doen, dat is wat een set uniek maakt en aantrekkelijk om blijven te luisteren, gewoon lekker wat uitproberen en dan hoor je zelf wel wat vet is. Verders was het echt een lekker setje om naar te luisteren en was de trackkeuze ook helemaal prima. Heb je al gezegt dat we dezelfde smaak hebben dus ga je in de gaten houden

Suc6 ermee
gaat zeker even aan me afmix werken en teasen begin ik al wat door te krijgen haha