Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2013 20:42 

Hardtraxx Addict

Soundcloud:

Tracklist:
1. Fragma & Coco Star - Toca's Miracle (Bioweapon Remix)
2. Zedd Ft. Foxes - Clarity (Headhunterz Remix)
3. The Masochist - LDMF (Wildstylez Rmx)
4. Dash Berlin - Till the Sky Falls Down (Isaac Remix)
5. Audiofreq - Lose Control 2.0
6. F8trix - L.O.V.E.
7. Frontliner - Come On!
8. Blackburn - Without Warning
9. The Pitcher - I Just Can't Stop (2011 Re-Amp)
10. Coone & B-Front - Fearless 2012
11. Jack Of Sound - Zombies
12. Genox - Strange Landscapes
13. DJ Thera - Disturbia (the R3belz Remix)
14. Solutio & The I's - Mario & Luigi (DJ Tool)
15. DJ Thera - The Breaking Point
16. Dark Oscillators - Trapped (Solaio Mix)
17. Crypsis - Funk

Ik had weer een keer zin om te mixen en dit is het resultaat :D Als je de mix meeneemt wordt een berichtje op prijs gesteld. Op een paar misplaatste teases is de mix erg goed gelukt, oordeel zelf.
Enjoy! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2013 13:26 

Organisator

Heerlijk setje!!! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2013 13:40 

Hardtraxxer

BML Events schreef:
Heerlijk setje!!! :thumbup:

Idd heerlijk setje!! Strange Landscapes naar Disturbia Remix leuk gedaan. Bij de overgang naar die tool had ik t geluid toch iets zachter in laten komen, klinkt nu een beetje druk.

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2013 23:14 

Hardtraxx Addict

Thnx beide :D Die tool had er idd wel wat zachter in mogen komen
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2013 00:34 

Bierkoning

Tracklist spreekt me deze keer op een enkeling na helemaal aan, wordt van de week beluisterd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 13:06 

Hardtraxx Addict

Pommer schreef:
Tracklist spreekt me deze keer op een enkeling na helemaal aan, wordt van de week beluisterd :)

Zal mij benieuwen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 19:40 

Bierkoning

Luisterde lekker weg! Enkele dingen die me opvielen:

Eerste overgang vond ik niet zo geslaagd, die vocals van Clarity door de outro van TM, vind de outro van TM sowieso al vrij irritant en dit werd er zo niet beter op haha. Mix naar Lose Control vond ik erg netjes met die bass switch.

04 t/m 07 zijn wel allemaal tracks die ik allemaal niet zo vet vind, vooral L.O.V.E. vind ik echt verschrikkelijk haha. Maar goed we luisteren verder. Overgang naar Without Warning is prima, goeie tease ook. Naar I Just Cant Stop vond ik wat abrupt maar niet storend, wel een geweldige plaat :D Goeie overgang ook naar Fearless, lekker het tempo in gehouden. Zombies komt er daarna heel plotseling en hard in, als dat wat geleidelijker was gegaan en wat minder hard was ie mooier geweest.

Mix naar Disturbia is vet, past goed bij elkaar. M&L Tool komt er idd erg hard in, heb ook niet zoveel met die plaat. Overgang naar The Breaking Point is een beetje apart, maar dat komt denk ik mede doordat de Tool zo hard staat, hij ligt er wel gewoon goed op. Leuk dat je vervolgens Trapped midintro mixt, hoor je niet zo vaak! Laatste overgang is ook prima, had de track zelf alleen niet als afsluiter gebruikt.

Al met al een prima setje met een paar mooie overgangen en een lekker tempo. Paar kleine foutjes maar die heb ik niet echt als storend ervaren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 13:19 

Hardtraxx Addict

Pommer schreef:
Luisterde lekker weg! Enkele dingen die me opvielen:

Eerste overgang vond ik niet zo geslaagd, die vocals van Clarity door de outro van TM, vind de outro van TM sowieso al vrij irritant en dit werd er zo niet beter op haha. Mix naar Lose Control vond ik erg netjes met die bass switch.

04 t/m 07 zijn wel allemaal tracks die ik allemaal niet zo vet vind, vooral L.O.V.E. vind ik echt verschrikkelijk haha. Maar goed we luisteren verder. Overgang naar Without Warning is prima, goeie tease ook. Naar I Just Cant Stop vond ik wat abrupt maar niet storend, wel een geweldige plaat :D Goeie overgang ook naar Fearless, lekker het tempo in gehouden. Zombies komt er daarna heel plotseling en hard in, als dat wat geleidelijker was gegaan en wat minder hard was ie mooier geweest.

Mix naar Disturbia is vet, past goed bij elkaar. M&L Tool komt er idd erg hard in, heb ook niet zoveel met die plaat. Overgang naar The Breaking Point is een beetje apart, maar dat komt denk ik mede doordat de Tool zo hard staat, hij ligt er wel gewoon goed op. Leuk dat je vervolgens Trapped midintro mixt, hoor je niet zo vaak! Laatste overgang is ook prima, had de track zelf alleen niet als afsluiter gebruikt.

Al met al een prima setje met een paar mooie overgangen en een lekker tempo. Paar kleine foutjes maar die heb ik niet echt als storend ervaren.

Bedankt voor je feedback :D De 1e overgang vond ik net iets te snel afgekapt, verder wel goed klinken. Dat zal wel smaak zijn haha. Zombies was idd niet helemaal lekker, had ook beter een blokje later gekund.

Ben het met bijna al je punten wel eens, thnx :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 13:54 

Hardtraxx Elite

lekker afwisselend gaan we luisteren.
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle