Zal wat commentaar geven over je mixwerk en verder nutteloos mijn mening geven over tracks

Verwacht niet dat je veel kunt doen met het commentaar, ik kan zelf niet goed mixen, dus ken zelf geen gevorderde technieken o.i.d.
Lekker begin, Strike Again is mooi als beginner.
* De overmix naar
Tsunami vind ik ook erg chill, eerst even een vocal sample, en vervolgens een prima mix. Wat blijft dit toch een lekker nummer!
Vervolgens ligt Place of Terror er een tijdje overheen wat niet echt fijn in mijn oren ligt. Hier had hij wat mij betreft overgemixt mogen worden, óf er had helemaal geen lange sample van Place of Terror overheen moeten zitten.
* Dan wordt Tsunami alsnog redelijk abrupt uitgemixt, en
Place of Terror mag wat mij betreft wel iets later ingemixt worden, vind die vocal altijd een beetje het tempo er uit halen als je daarop inmixt. Ook weer een heerlijk nummer trouwens
* Tijdens Place of Terror trouwens wel weer fijne samples van Help Help, ook op het goeie moment.
Klinkt ook als een prima mix. Niet echt een chill nummer om thuis te horen, dus ik skip ff door
* Einde van Help Help is nogal saai naar mijn mening, maar
Mindgame wordt wel weer redelijk ingemixt.
Op dit moment hoop ik op pitchkicks in de climax van mindgame, en die verwacht ik ook aangezien er geen (Help Yourself Mix) staat in de tracklist. HOPPA! Daar zijn ze hoor, die maken de anti toch een stuk energieker voor mij.
* Vervolgens vind ik de mix naar
Mausparade niet goed klinken, al weet ik ook niet hoe dit beter kan.
Is echt zo'n plaat waar je mee moet openen eigenlijk.
* Van Mausparade naar
Live Hard Now vind ik het allemaal erg rommelig klinken, die 2 lopen gewoon niet zo goed samen.
Ground Forces heb ik helemaal geskipt, geen zin om te luisteren
* Van Ground Forces naar
Bionicle klinkt dan wel erg lekker, nummers passen goed bij elkaar en nummer was gemixt voordat ik het in de gaten had

Wát een plaat is Bionicle toch
* Bij Bionicle naar
A Dark Tomorrow vind ik de mix erg slordig klinken. Ik had sowieso al een stuk eerder een vocal sample willen horen (ik hou dr van

), en klinkt verder ook niet geweldig. Wel heuul vet dat je A Dark Tomorrow in je lijstje hebt staan. Erg dikke track die ik zelf nog erg vaak luister & die naar mijn mening erg ondergewaardeerd wordt.
*
Fade to Black wordt daarna naar mijn mening wel weer lekker gesampled, maar je laat de vorige plaat weinig doorlopen terwijl de nieuwe plaat al speelt. Merkte dit al eerder, vind ik persoonlijk wel jammer. Maar man man man, wat een knaller

Het nut van je edit zie ik echter niet in.
* Dan naar
Drop 2 Your Knees: hier vond ik de sample minder interessant, en vond ik hem eerder irritant klinken. Ook jammer dat Fade to Black zo abrupt wordt uitgemixt.
* Eigenlijk snap ik niet waarom
2012 zo laat in je tracklist staat? Is naar mijn mening een stuk minder hard/ duister dan Drop 2 Your Knees. Maar goed, ik zal naar de mix luisteren. Geen sample helaas (voor zover ik kan horen) & geen fijne mix. Enige pluspunt is dat 2012 op het goede moment start.
* 2012 naar
Nackt klinkt prima. Fijne sample, en wordt uitgemixt op de manier waarop ik het verwachte.
Wederom een supervet nummer, dat wel!
Hier zal ik het maar bij laten
* Conclusie: superdikke tracklist, maar het mixwerk vond ik helaas niet zo geweldig. Als je hier aan werkt, kun je hele vette dingen neerzetten. En vooral doorgaan met die edits maken, zo heb je toch iets in je sets wat je jezelf kunt toe-eigenen