Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 00:07 

DownloadNazale – Solomix #3:
http://www11.zippyshare.com/v/93240407/file.html

Een goedenavond deze avond! Wegens succes verlengd, wederom een solomix van me myself and I! Dit keer een vrolijker setje, maar niet minder vet! Misschien ietsje dan, maar veel zal het niet schelen. Zitten weer paar leuke mixjes bij, vooral op t einde van de set! Mix duurt volgens mij 61 minuutjes.

PS. Wave Pattern is een foute versie, die skipt blijkbaar een paar keer terug naar de intro. Dus die intro duurt een tikje langer dan dat eigenlijk wenselijk is. Ik hoor t wel!

Joo

Tracklist:
01) Activator – Welcome To The Record Shop
02) Toneshifterz – Unleash The Dragon
03) Tuneboy – Hear This
04) Tatanka & Zatox – Loops ‘n Tings
05) Wildstylez – Delay Distortion
06) Scope DJ – Wave Pattern
07) Wildstylez – Huh?
08) Activator & Zatox – Uoccio Fink
09) Alphaverb – Got It (Original Mix)
10) Frontliner – Greenhouse
11) D-Block & S-Te-Fan vs Zatox – Madhouse
12) TNT – Tritolo (Mashup)
13) Second Identity – Eternal Void
14) Psyko Punkz – Feel The Rythm
15) Dark Oscillators – Trapped (Solaio Mix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 00:14 

Bierkoning

Ik wou er eens een van je meenemen, deze TL is niet helemaal mijn ding maar misschien luister ik hem ff, en anders wordt het je volgende als die TL wel vet is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 10:25 

Hardtraxx Veteran

Gisteren al beluisterd. Kritiekpuntjes heb je ook al gehad. Tracklist had iets samenhangender mogen zijn. Welcome To The Record Shop, Hear This en Greenhouse vind ik er niet echt tussen passen. Verder weer goed gemixt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 21:58 

Pommer schreef:
Ik wou er eens een van je meenemen, deze TL is niet helemaal mijn ding maar misschien luister ik hem ff, en anders wordt het je volgende als die TL wel vet is.

Hehe ja het is iets vrolijker dan normaal.. Resulteert meteen in minder downloads. Er zal vast een volgende komen pommerke dus kijk maar! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 22:11 

Donateur

Idd, het is een vrolijkere lijst. Iets minder vet vind ik persoonlijk. Maar het feit dat je unleash The Dragon, Got it, Greenhouse & Trapped draait is wel vet! Jammer van Feel The Rythm want dat vin dik echt een k*t plaat :P. Maar de rest ziet er mooi uit, ben benieuwd naar je mixwerk deze keer. Word beluisterd dit weekend ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 22:41 

Aaight ik hoor het graag! Tja feel the rythm, ik vind het zelf best een aardige plaat. Wordt ook niet veel gedraaid dus vandaar dat ik m wel leuk vond! Daarbij komt dat die plaat dus echt heerlijk in en uit te mixen valt, zoals je zal gaan horen! :) Thanks iig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 22:42 

Donateur

Hmm neem hem mee, ga hem zondag na qlimax goed beluisteren en heel goed! om te zien of het mixwerk over het mixwerk van de Noisecontrollers heen komt van de nacht!

^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 22:43 

roberttt schreef:
Hmm neem hem mee, ga hem zondag na qlimax goed beluisteren en heel goed! om te zien of het mixwerk over het mixwerk van de Noisecontrollers heen komt van de nacht!

^^

No worries about that lol, dat zit wel goed. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2011 11:04 

Donateur

Zeg dit niet graag, maar ik heb ongelijk...

Jou mix is idd beter dan die van de Noisecontrollers en The Prophet bij elkaar :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2011 15:04 

lol thanks boyke!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2011 15:18 

Donateur

Nazale schreef:
lol thanks boyke!

tsja je hebt het verdient.. Het is je ook gegund..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2012 17:39 

Yo boys! Een bump for awesomeness. Ik heb deze set ingestuurd voor DJ contest van invictus, en ik zou jullie stemmen graag willen hebben! Het is een wat ouder setje maar deze is nagenoeg perfect gemixt, met een hoop vette mixjes aan t eind. Luister m opnieuw, of stem alvast! Het wordt enorm gewaardeerd. :-)

http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... =1&theater

Hier kun je gewoon stemmen, en in de comments staat een soundcloud link om opnieuw te luisteren. Ik hoor het graag, en ik zie het vooral graag aan de stemmen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2012 17:52 

Hardtraxx Veteran

Ga even luisteren, vind de TL wel leuk en best origineel.

Alleen Greenhouse staat een beetje raar daar.
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle