Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 18:20 

Download Nazale - Solomix #2:
http://www25.zippyshare.com/v/91237857/file.html

Een goedenmiddag allen. Vandaag maar even een setje vanuit mijn kant, in flink tempo gemixt. 19 platen in 1.04u. Zitten een paar vette mixen bij als je het mij vraagt! Tracklist is voornamelijk wat harder, wel veel bekende platen. Toch vind ik het waard om deze te delen met jullie omdat ik wel vind dat er veel drive in zit, en minder standaard mixwerk! Vooral de mix van Frequency / Psychedelic Trip vond ik erg geslaagd. Gemixt met CDJ-800's.

Ik hoor graag wat jullie ervan vonden, en enjoy!

Tracklist:
01. Maxter – More And More
02. Coone & B-Front – Crossin Over
03. Zany – Symphonic Feedback (Titan Remix)
04. Stereotuners – House Dog
05. Noisecontrollers – Surge of Power
06. Soundsnatcherz – Snatchcity (Vortex & Impakt Remix)
07. Zany – Frequency (Jack Of Sound Remix)
08. Zany – Psychedelic Trip
09. Toneshifterz & Bioweapon – Fearfull Symmetry
10. The R3bels - Bionicle
11. Titan & B-front - Haunted
12. The R3bels – Pattern 2
13. Intractable One – Guerilla Radio (AM Rawdio Mix)
14. Adaro – Haunter of the Dark
15. Phrantic – Edge of Extinction (Tartaros Remix)
16. Vinganza - Xenophobia
17. Crypsis - Strike
18. B-front – Inner Creativity
19. Donkey Rollers - Overcome
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 18:24 

Vik schreef:
Mooi lijstje man! Ik neem m zeker mee. :)
Zou je ook even naar mijn 1e solomix willen luisteren als je zin en tijd hebt? :innocent:

Ga ik doen mede tilburger! Zat al te kijken, ook net lijstje ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 18:39 

Hardtraxx Veteran

vette lijst ga hem eens meenemen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 18:43 

Hardtraxx Veteran

Vik schreef:
Mooi lijstje man! Ik neem m zeker mee. :)
Zou je ook even naar mijn 1e solomix willen luisteren als je zin en tijd hebt? :innocent:

:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 19:47 

Hardtraxx Veteran

Vette lijst, straks eens luisteren !
Edit: vette set ook, vind alleen inner creativity iets te hoog staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 22:07 

Donateur

Gaat mee ;). Veel tracks die ik zelf ook vaak draai, en dus vet vind :). Ben erg benieuwd naar het mixwerk :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 22:43 

Ben benieuwd wat je ervan vindt Lowrenz!

Begrijp dat wel van Inner Creativity, die had ik wellicht met pattern 2 mogen omwisselen... :) Maar dat krijg je een beetje met onvoorbereid mixen, soms is de opbouw dan niet altijd even top! Zat al vrij snel, op vrij lomp maar ach! Thanks in ieder geval!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 23:21 

Hardtraxx Addict

Klinkt lekker Vinganza - Xenophobia _O_

Mooie lijst + lekker door mixen en mooie lekkere overgangen!
ook het spelen soms met de tracks bevalt me wel ! goed bezig dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2011 13:28 

Hardtraxx Veteran

Mixje van Nazale, altijd goeie! Pak je leesbril er maar ff bij maat!

Over je tracklist: Lekker hard haha. Veel dikke screeches en tracks met drive, weinig kaas en melodieën. Heftig! Wel een lijstje wat ik van jou zou verwachten. Opbouw had inderdaad beter gekund. Inner Creativity, Guerilla Radio en Overcome wat eerder, Pattern 2 Bionicle en House Dog wat later.

Mixwerk: Beginnen met een mid-intro mixje van Crossin Over, altijd goei. Dan Symphonic feedback, goed dat je die vroeg doet. Vind het namelijk eerder een euforische dan een rauwe plaat. Overgang naar House Dog is een beetje abrupt maar ligt er gelukkig wel strak op. Snel door naar Surge Of Power. Blijft ook zo'n heerlijke plaat met een enorme bak energie. Weer snel doorgemixt naar Snatch City. 5 nummers gehad in 15 min, tempo zit er in, hou ik van :D Tot nu toe creeër je daardoor veel drive. Mixwerk is tot nu toe in orde maar niet echt bijzonder. Is ook lastig om speciale mixen te maken in dit tempo, zeker ook omdat de meeste nummers tot nu toe vrij saaie intro's hebben. Ik zit wel hard te headbangen, goed teken! Die belachelijke pitchkick van Snatch City blijft ook goud. Lekkere tease van Frequency. Strakke mix dit. Vind Frequency Remix een goeie plaat maar geen mooie. Zit goed in elkaar maar hij is wel een beetje saai. Drive heeftie wel, dat is volgens mij het codewoord in deze set. En die mix naar Psychedelic Trip, tsja.. Monsterlijk. Je hoort nauwelijks dat er een volledige bass switch is omdat hij er zo strak op ligt, heerlijk! Psychedelic Trip ook al een tijdje niet meer gehoord. Fearfull Symmetry had ik zelf wat later ingemixt om die outro van Psychedelic Trip nog te horen. De mix is wel erg goed, goeie afmix ook. Dikke reversed bass. Het is trouwens Toneshifterz & Bioweapon - Fearfull Symmetry ;). Je begint met mixen in de climax maar dan besluit je toch te stoppen om de outro nog te laten horen. Had van mij niet gehoeven, hoe meer tempo hoe beter! Zitten gewoon nauwelijks breaks in de set, is echt wel lekker hoor. Bionicle blijft ook zo'n meesterlijke plaat. Energie en rauwheid spatten er vanaf, heerlijk! Nu eens een intro-outro mixje. Wel met een cuepoint halverwege de intro van Haunted zodat het nog steeds niet lang duurt. Prima hoor! De break van Haunted haalt wel ff het tempo eruit. Pattern 2 ook snel ingemixt. Heb deze track nooit vet gevonden, zwaar overrated imo. Alleen de break vind ik goed. Toch niet verkeerd om hem weer eens te horen, past wel in de set. Hierna Guerilla Radio. Niet echt een sterke keus als ik eerlijk ben. Hij wordt ook vrij abrupt ingemixt, had wel iets soepeler gekund en dus ook eerder in het setje. Overigens heeft het nummer wel monsterlijk veel drive, die climax met attack synth is echt wel sexy. Dan jouw stokpaardje Haunter Of The Dark. Vind dit ook een van de betere harde tracks van het jaar. Je mixt hem voortreffelijk in ;) Het mixtempo is wel een stuk lager dan aan het begin van de set. Bewuste keus of gewoon minder risico nemen om het te vernaaien? Hierna Edge of Extinction, een van mijn persoonlijke favorieten, echt een gruwelijke plaat, lekker subtiel teasen tijdens de intro van HOTD. Goed ingemixt ook. 156 BPM gaat ook wel lekker zo! Xenophobia ook zuiver ingemixt en daarna Strike, ook niet verkeerd :D Strike is trouwens niet zo lekker gemixt.. Staat qua volume een beetje hard in het begin waardoor die er beetje hard in komt. Blijt ook echt een ontzettende koningstrack, die kickrolls :worship: Begin aan het einde van de set toch een beetje mijn aandacht te verliezen, Inner Creativity is niet echt goed geplaatst, wel prima ingemixt overigens. Overcome is ook een beetje slordig gemixt, blijft wel een dikke plaat trouwens. Einde van de set is ook leuk gedaan haha!

Al met al een tering lang verhaal geworden. Pff lekker doelloos bezig zo op de woensdagochtend. Ik ga maar eens aankleden en douchen haha! Dikke set maat, vooral eerste 45 min zijn echt goed gemixt en zorgt voor een dikke drive. Gaat op de telefoon nog met regelmaat beluisterd worden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2011 16:23 

Hardtraxx Veteran

Kan me in veel punten van De Dwerg wel vinden, ben niet zo fan van het teasen en vind het af en toe niet helemaal lekker klinken.
Hier en daar wat kleine dingetjes die beter konden maar reeds genoemd zijn, al met al een lekkere set met een goede drive! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2011 22:36 

Donateur

Ik sluit me ook voor een groot deel aan bij Gangsterdwerg, Op het begin lekker strak mixwerk, maar geen speciale overgangen ofzo. Na Frequency rmx gaat het er heel wat origineler aan toe kwa overgange. Maar echt een heel lekkere drive zoals iedereen al zei en amper een lang breakje :worship:! echt vette mix, als ik dit live voor geschoteld zou krijgen zou ik echt gesloopt zijn ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 11:59 

Thanks voor de reacties! Chill dat het goed wordt bevonden! :) Het begin is inderdaad wat minder spectaculair qua overgangen. Veel op de climax al doorgemixt, maar wel altijd met een hoorbare mix. Ik heb er persoonlijk zelf een hekel aan als DJ's zo ongeveer alleen de crossfader gebruiken om te mixen. Ik weet niet hoe het precies komt dat ik later niet van dit soort mixjes heb gemaakt. Ik denk ook wel dat het komt dat bij bv HotD en Edge of Extinction remix de mid intro en outro al ontzettend gaaf zijn.

@ Gangsterdwerg, wat een lijst, hehe.. Ik ben het persoonlijk alleen niet zo eens over Overcome, ik vind dat de plaat een mooie duistere sfeer heeft om zo'n setje mee af te sluiten, afgezien van dat kan ik me heel goed in alle kritiekpuntjes vinden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 22:53 

Donateur

Ja, heb ik ook vaak. Dat de mid intro en de outro echt vetter is als de climax. Altans dat vind ik bij heel veel tracks. dan zoek ik een mogelijkheid om door te mixen naar de mid zonder breakje. Maar als je bv een intro van 25 sec hebt kun je soms niet anders dan naar de intro break te mixen omdat het kwa timing niet uitkomt om door te mixen. Dan denk ik dan probeer ik de volgende wat experimenteler of specialer te mixen :P. Maar deze mix gaat op de Ipod voor in de auto ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 23:17 

Klopt, maar als je al hoort of weet dat het een intro van 25 seconde is dan skip ik altijd door naar de mid intro om te kijken of er iets leuks mee kan, of dat je m kan laten staan om het wat specialer te maken.

Relaxed dat ik te horen ben in auto's! :D Toch wel een stukje erkenning als amateur DJ dat andere mensen het zo leuk vinden dat ze het meenemen. Thanks man!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 00:57 

Hardtraxx Veteran

Hij zat vandaag ook in mn auto, maar nu doet me usb het niet meer :cry:
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle