Mixje van Nazale, altijd goeie! Pak je leesbril er maar ff bij maat!
Over je tracklist: Lekker hard haha. Veel dikke screeches en tracks met drive, weinig kaas en melodieën. Heftig! Wel een lijstje wat ik van jou zou verwachten. Opbouw had inderdaad beter gekund. Inner Creativity, Guerilla Radio en Overcome wat eerder, Pattern 2 Bionicle en House Dog wat later.
Mixwerk: Beginnen met een mid-intro mixje van Crossin Over, altijd goei. Dan Symphonic feedback, goed dat je die vroeg doet. Vind het namelijk eerder een euforische dan een rauwe plaat. Overgang naar House Dog is een beetje abrupt maar ligt er gelukkig wel strak op. Snel door naar Surge Of Power. Blijft ook zo'n heerlijke plaat met een enorme bak energie. Weer snel doorgemixt naar Snatch City. 5 nummers gehad in 15 min, tempo zit er in, hou ik van

Tot nu toe creeër je daardoor veel drive. Mixwerk is tot nu toe in orde maar niet echt bijzonder. Is ook lastig om speciale mixen te maken in dit tempo, zeker ook omdat de meeste nummers tot nu toe vrij saaie intro's hebben. Ik zit wel hard te headbangen, goed teken! Die belachelijke pitchkick van Snatch City blijft ook goud. Lekkere tease van Frequency. Strakke mix dit. Vind Frequency Remix een goeie plaat maar geen mooie. Zit goed in elkaar maar hij is wel een beetje saai. Drive heeftie wel, dat is volgens mij het codewoord in deze set. En die mix naar Psychedelic Trip, tsja.. Monsterlijk. Je hoort nauwelijks dat er een volledige bass switch is omdat hij er zo strak op ligt, heerlijk! Psychedelic Trip ook al een tijdje niet meer gehoord. Fearfull Symmetry had ik zelf wat later ingemixt om die outro van Psychedelic Trip nog te horen. De mix is wel erg goed, goeie afmix ook. Dikke reversed bass. Het is trouwens Toneshifterz & Bioweapon - Fearfull Symmetry

. Je begint met mixen in de climax maar dan besluit je toch te stoppen om de outro nog te laten horen. Had van mij niet gehoeven, hoe meer tempo hoe beter! Zitten gewoon nauwelijks breaks in de set, is echt wel lekker hoor. Bionicle blijft ook zo'n meesterlijke plaat. Energie en rauwheid spatten er vanaf, heerlijk! Nu eens een intro-outro mixje. Wel met een cuepoint halverwege de intro van Haunted zodat het nog steeds niet lang duurt. Prima hoor! De break van Haunted haalt wel ff het tempo eruit. Pattern 2 ook snel ingemixt. Heb deze track nooit vet gevonden, zwaar overrated imo. Alleen de break vind ik goed. Toch niet verkeerd om hem weer eens te horen, past wel in de set. Hierna Guerilla Radio. Niet echt een sterke keus als ik eerlijk ben. Hij wordt ook vrij abrupt ingemixt, had wel iets soepeler gekund en dus ook eerder in het setje. Overigens heeft het nummer wel monsterlijk veel drive, die climax met attack synth is echt wel sexy. Dan jouw stokpaardje Haunter Of The Dark. Vind dit ook een van de betere harde tracks van het jaar. Je mixt hem voortreffelijk in

Het mixtempo is wel een stuk lager dan aan het begin van de set. Bewuste keus of gewoon minder risico nemen om het te vernaaien? Hierna Edge of Extinction, een van mijn persoonlijke favorieten, echt een gruwelijke plaat, lekker subtiel teasen tijdens de intro van HOTD. Goed ingemixt ook. 156 BPM gaat ook wel lekker zo! Xenophobia ook zuiver ingemixt en daarna Strike, ook niet verkeerd

Strike is trouwens niet zo lekker gemixt.. Staat qua volume een beetje hard in het begin waardoor die er beetje hard in komt. Blijt ook echt een ontzettende koningstrack, die kickrolls

Begin aan het einde van de set toch een beetje mijn aandacht te verliezen, Inner Creativity is niet echt goed geplaatst, wel prima ingemixt overigens. Overcome is ook een beetje slordig gemixt, blijft wel een dikke plaat trouwens. Einde van de set is ook leuk gedaan haha!
Al met al een tering lang verhaal geworden. Pff lekker doelloos bezig zo op de woensdagochtend. Ik ga maar eens aankleden en douchen haha! Dikke set maat, vooral eerste 45 min zijn echt goed gemixt en zorgt voor een dikke drive. Gaat op de telefoon nog met regelmaat beluisterd worden!