Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 22:42 
 

Download Nazale - Solomix #1:
http://www22.zippyshare.com/v/54110895/file.html

Een goedenavond! Hier is ie dan, de enige, de echte allereerste gear mix van me myself and I! Ik heb nog nooit een soloset gemaakt / opgenomen en hier is ie dan. Het is heel snel doorgemixt (geen prophet/ BH mixjes) en aardig wat risico mixjes. Soms pakte dat heel goed uit, soms was het wat druk. Maar ik denk zelf wel het luisteren waard! Ik kwam erachter dat ik eigenlijk al vrij snel aan t beuken was. Begint op aardig tempo, en eindigt t al helemaal! Eindelijk mag ik dan Place of Terror draaien zonder dat ie geveto't wordt.. Zo'n fijne plaat!

Anyway, comments op mijn eerste mix zijn natuurlijk heel welkom - en have fun met t zagen!

Tracklist:
01) Toneshifterz - Angels & Demons
02) The R3bels - Shine
03) Showtek - Generation Kick & Bass
04) DJ Mystery - Type Face (Luna & Chain Reaction Remix)
05) Donkey Rollers - Hardstyle Rockers (Catatonic Overload Remix)
06) Zatox - Another Level (Raw Mix)
07) The Machine - Place Of Terror
08) Alphaverb - Substream
09) Catatonic Overload - Goddamn
10) Gunz For Hire - Evolution Complete
11) The R3bels - Pattern 1
12) The Pitcher - La Nuit Noir
13) Ran-D & Adaro - Struggle for Existence
14) The Machine - Sound of the Machine
15) B-Front - Musical Analysis
16) Alphaverb & The Machine - Chemistry Of Sound
17) Slim Shore & B-Front - Scary Noises
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 22:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ga hem beluisteren, tracklist ziet er leuk uit :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 22:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
Ga hem beluisteren, tracklist ziet er leuk uit :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 23:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Sound of the Machine... BAM BAM BAM :clap:

(Vind ik de vetste Machine-plaat :thumbup: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 12:58 
 

Thanks boys - ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 15:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Natuurlijk krijg je van mij uitgebreid commentaar!

Over de tracklist: Veel vette nummers, opbouw had wat mij betreft iets logischer gekund. Type Face, Hardstyle Rockers en Pattern 1 staan nogal vroeg, terwijl La Nuit Noire wat laat staat. Verder weinig op aan te merken, een typisch Nazale lijstje en dat terwijl je zelf nog nooit een lijstje hebt gemaakt.

Over het mixwerk:
Je begint meteen zeer ambitieus met een gewaagde mix van Shine. Moet zeggen: Goed uitgevoerd, persoonlijk ben ik niet zo van dit soort mixen maar aangezien hij gewoon lekker strak is kan ik het prima hebben. Lekker begin!
Generation Kick & Bass komt er ook prima in, nice bass-switch! Leuk dat je deze draait ook, hoor je niet vaak en best een prima trackje zo aan het begin van je set!
Type Face wordt ook echt supervet ingemixt! Gewaagd, strak en goed uitgevoerd. Enige minpuntje is 2 vocals door elkaar, het is je vergeven!
Hardstyle Rockers: Redelijk ingemixt maar ben van mening dat er meer met dit nummer gedaan kan worden, vindt het qua stijl ook niet echt matchen met Type Face. 2 stappen rauwer dit, maar zie hiervoor bovenstaand commentaar op tracklist.
Another Level ook echt lekker ingemixt, goeie bass-switch! Past qua stijl wat meer aan het begin van de set maar het mixwerk is tot nu toe erg prima!
Place of Terror: vind ik niet echt matchen met Another Level
Substream: Altijd een dikke plus als je deze draait! Goed ingemixt ook, ik verwacht niet anders ;)
Goddamn: Lekker plaatje, heb hem zelf nooit zo vaak gedraaid. Wederom strak ingemixt, jammer dat je de vocal van Substream weghaalde.
Evolution Complete: Niks op aan te merken, kan ook weinig aan fout gaan denk ik zo.
Pattern 1: Prima, wel misplaatst in je setje.

Voor de rest geen zin om te typen want ik ga wiet roken maar de strekking is duidelijk: Dikke set, komt op mn tel en wordt vaker beluisterd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 20:44 
 

Thanks maat! Wordt gewaardeerd :)

Niemand verders? Misschien een klein tikkeltje standaard lijstje, maar ik hoopte dat t mixwerk wel wat downloads zou geven! :)
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle