Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 00:22 

Hardtraxx Addict

TiMOTHYb schreef:
Haha ja was toch een geintje flappie. Ik zal hem vanavond eens aangooien. En ik moet ook echt nog een keer naar een early feestje, ik pak ook vaak niet meer dan 4-5 platen early mee aangezien ik niet altijd om 21:00 voor de deur kan staan.

Hardclassics! Is wel de week voor Purge, kan je dat aan? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 11:03 

Hardtraxx Addict

TiMOTHYb schreef:
En ik moet ook echt nog een keer naar een early feestje, ik pak ook vaak niet meer dan 4-5 platen early mee aangezien ik niet altijd om 21:00 voor de deur kan staan.

Ja, dat had ik nou ook. Mooi naar HardClassics volgende maand. Volgens mij zal mijn leven daarna nooit meer hetzelfde zijn. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2015 12:40 

Hardtraxx Veteran

Meegenomen
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 17:51 

Artiest

:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Awesome, Episode I gaat tot nu toe boven verwacht lekker.. Nog 2 dagen tot episode II.

:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 14:03 

Hardtraxx Veteran

En nu nog maar 1 :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 15:04 

Hardtraxx Addict

The Skribbler schreef:
Dikke track, ken hem niet :) Uit welk jaar komt hij?

Dit vind ik ook een vette plaat, hartstikke nieuw, maar wel met een fijne early-feel erin

Hoorde deze laatst ook, zeer fijne track. Goed om te zien dat er nog mensen zijn die deze stijl willen blijven produceren :)
OT: had de set al beluisterd al vergeten te reageren :$ maar heerlijke set/episode van begin tot eind genoten :thumbsup: en eventuele aandachtspuntjes zijn al benoemd :thumbup:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle