was maar grapje
MODS!!!!11!!wrote:Godverdomme, dat trek ik met plezier uit elkaar hoor.
MODS!!!!11!!wrote:Godverdomme, dat trek ik met plezier uit elkaar hoor.
Oh, verder is de tracklist weinig bijzonders!!wrote:MODS!!!!11!!wrote:Godverdomme, dat trek ik met plezier uit elkaar hoor.
Volgens mij gaat het wel degelijk om de treklist. Die moet toch aantrekkelijk zijn of niet?wrote:Het gaat niet om de tracklist! Snap dat nou eens. Zie het plaatje op de vorige pagina
(En zo denken Dirty Workz, Festivalorganisaties en de hele commercieel verneukte hardstylewereld er ook over)
gebruik je kop iswrote: Volgens mij gaat het wel degelijk om de treklist. Die moet toch aantrekkelijk zijn of niet?
Gniffelen? Ik ga helemaal stuk letterlijk hahah. Ben ook benieuwd naar die verwijderde reacties hahawrote:Ik moest wel even gniffelen toen ik dot topic doorlas![]()
OT: ja, gevarieerde tracklist dan maar?
Onder het mom van "Het oog wil ook wat"?wrote:Gniffelen? Ik ga helemaal stuk letterlijk hahah. Ben ook benieuwd naar die verwijderde reacties hahawrote:Ik moest wel even gniffelen toen ik dot topic doorlas![]()
OT: ja, gevarieerde tracklist dan maar?![]()
![]()
OT: Ik snap niet dat ze op Defqon mag staan...
Heaumeauwrote:wrote:Zo ''kleed'' bijna iedere 15,16,17 jarige zich tegenwoordig.wrote:Best sneu dat je beloond wordt met sletterig gedrag als een minderjarige.
En dat hoort ook niet beloond te worden. Ik, als 23-jarige, schrik er zelfs al van hoe ze erbij lopen.