wat grappig mn reactie is weg, wie zou dat nou gedaan hebben? 
mag je hier geen kritiek op mods geven?
mag je hier geen kritiek op mods geven?
haha drugswrote:ik denk dat ik het live niet eens door zou hebben dat het zo matig gemixt werd
Voor we daar gezeik over gaan krijgen.wrote:Oh sorry, was ik inderdaad vergeten. Die reactie ergens op de eerste pagina ook; mixwerk interesseert me niet. Hahahahah
wrote:en als lekker wijf van dirty workz kan je toch wel een stel promotjes regelen..
Ja dat kan toch grrwrote:Oh sorry, was ik inderdaad vergeten. Die reactie ergens op de eerste pagina ook; mixwerk interesseert me niet. Hahahahah
Hahaha dit kan echt niet.wrote:Heeft ze tijdens 11 haar gleuf laten zien? Zo ja; wat een kutset. Zo nee; idem.
Zo ''kleed'' bijna iedere 15,16,17 jarige zich tegenwoordig.wrote:Best sneu dat je beloond wordt met sletterig gedrag als een minderjarige.
wrote:Zo ''kleed'' bijna iedere 15,16,17 jarige zich tegenwoordig.wrote:Best sneu dat je beloond wordt met sletterig gedrag als een minderjarige.
Nee dat is waar maar als zij er graag zo bij loopt....wrote:wrote:Zo ''kleed'' bijna iedere 15,16,17 jarige zich tegenwoordig.wrote:Best sneu dat je beloond wordt met sletterig gedrag als een minderjarige.
En dat hoort ook niet beloond te worden. Ik, als 23-jarige, schrik er zelfs al van hoe ze erbij lopen.
- Mandy NAAKTwrote:Staat ze zo ook achter de decks? Wellicht dat ik dan even kom kijken. Wel een uniek en leuk idee als outfit voor een live-act: Mandy LIVE.
Je kan ook te ver gaan hè.wrote:- Mandy NAAKTwrote:Staat ze zo ook achter de decks? Wellicht dat ik dan even kom kijken. Wel een uniek en leuk idee als outfit voor een live-act: Mandy LIVE.
wrote:- Mandy NAAKTwrote:Staat ze zo ook achter de decks? Wellicht dat ik dan even kom kijken. Wel een uniek en leuk idee als outfit voor een live-act: Mandy LIVE.
wrote:- Mandy NAAKTwrote:Staat ze zo ook achter de decks? Wellicht dat ik dan even kom kijken. Wel een uniek en leuk idee als outfit voor een live-act: Mandy LIVE.