Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2026 07:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

< LOST & FOUND _ BOX 5 - 2006 >
https://share.google/RkcatJuV1ihwGCkNp

Tracklist:
01 - Mindhunterz pres. Decepticon - Hardhedz (Xavi remix)
02 - Alpha Twins vs Seizure (aka Wildstylez) - Sick MF (Remix)
03 - Automatic DJ'z - Mad Lay 4 (Edit One)
04 - Gizmo & Symastic - Listen Up (Trilok & Chiren Remix)
05 - DJ Rob - Party People
06 - Bruno Power vs Psycho Hardstylers - Bass Control (Vortex Remix)
07 - Likquid - C'mon (Kay Em Remix)
08 - The Navigator - Another Shout (mix 2)
09 - Max Force - Fine Day
10 - Simix - Just Drop It (Sisma remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2026 20:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Super :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2026 10:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kwaliteit dit. Ga hem zo aanslingeren. Hardstyle was toen nog echt hard :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2026 14:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Kwaliteit dit. Ga hem zo aanslingeren. Hardstyle was toen nog echt hard :cool:


Vind dat 2006 echt een tussenjaartje is van Hardstyle, die pitchkick en leuke melo's kwamen meer in. En aan de andere zijde had je in 2006 dat sommige Hardstyle een wat harder en duisterder tintje kreeg. Je hoort echt de afsplitsing van Early in dat jaar....
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2026 10:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Silvio Aquila schreef:
corneelwr schreef:
Kwaliteit dit. Ga hem zo aanslingeren. Hardstyle was toen nog echt hard :cool:


Vind dat 2006 echt een tussenjaartje is van Hardstyle, die pitchkick en leuke melo's kwamen meer in. En aan de andere zijde had je in 2006 dat sommige Hardstyle een wat harder en duisterder tintje kreeg. Je hoort echt de afsplitsing van Early in dat jaar....

Ja eens, je kan goed horen dat er wel een verandering/haast tweedeling in kwam idd, ik moet altijd denken aan "The Prophet Vs Deepack – Stampuhh!!", dat soort nummers typeren wel een beetje 2006. Maar aan de andere (duistere) kant had je dat jaar bijv. Alpha Twins die op Qlimax echt hun hardste set ooit draaiden (die eerste versie van Sick MF, holy shit)
en bijv. Southstylers hun Decibel anthem, B-Front die echt ontiegelijk lompe shit uitbracht. Dus dat vind ik juist wel mooi aan dat jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2026 14:35 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Was top!
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle