Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2026 16:55 

Hardtraxx Addict

The Pitcher - Lost And Found (Album) (IAH214)

Label: I Am Hardstyle
WEB release: 17-04-2026

Tracks:
1. The Pitcher - Lost and Found
2. The Pitcher & Ecstatic - Too Loud
3. The Pitcher - Face The Music
4. The Pitcher ft. Sam LeMay - Long Lost Friend
5. The Pitcher - Still
6. The Pitcher - Ain’t Nobody (Loves Me Better)
7. The Pitcher - Infinity
8. The Pitcher - Wild Zone
9. The Pitcher ft. Sam LeMay - Never Back Down
10. The Pitcher - Live Forever
11. The Pitcher - Nicely
12. The Pitcher - Keep The Loving Coming
13. The Pitcher ft. Sam LeMay - Counting Down The Days
14. The Pitcher - Twilight Love (Deluxe)
14. The Pitcher - Unfinished Demo (Deluxe)

Samples:

Citaat:
Created as a gift to our fans. A journey through highs, lows, growth, nostalgia and the connection we’ve shared all these years.

This one is for everyone who’s been there from day one and everyone joining us now.

HYPE :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2026 18:34 

Hardtraxx Elite

Pitcher altijd goed. Maar staat hier nou geen Unfinished Demo op? :cry: Of staat die onder een andere naam?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2026 19:36 

Hardtraxx Veteran

RomanAnthony schreef:
Maar staat hier nou geen Unfinished Demo op? :cry: Of staat die onder een andere naam?

Denk het niet, die was onderdeel van het Recovered project.. waar ze nooit echt aan begonnen zijn :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2026 14:15 

Hardtraxxer

RomanAnthony schreef:
Pitcher altijd goed. Maar staat hier nou geen Unfinished Demo op? :cry: Of staat die onder een andere naam?

Dit dus. Ongelofelijk!

Ik had ook zijn vocal remix van Church of the Darkside hier wel op verwacht.

MYTZE schreef:
RomanAnthony schreef:
Maar staat hier nou geen Unfinished Demo op? :cry: Of staat die onder een andere naam?

Denk het niet, die was onderdeel van het Recovered project.. waar ze nooit echt aan begonnen zijn :/

De uitkomst van Lost & Found = Recovered...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2026 16:31 

Hardtraxx Veteran

En geen Summertime remix. Maar die gaat volgens Luc ook nooit komen. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2026 16:54 

Hardtraxx Veteran

kbm_ schreef:
MYTZE schreef:
RomanAnthony schreef:

De uitkomst van Lost & Found = Recovered...

Ik wou ook dat ze er zo over dachten :P maar als ik zo de album teaser video op Instagram hoor is dit niet zo :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2026 17:19 

Hardtraxx Veteran

Alm1ghty schreef:
En geen Summertime remix. Maar die gaat volgens Luc ook nooit komen. :thumbdown:

Vind je t gek. Die plaat was 15 jaar geleden al een classic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2026 18:26 

Hardtraxx Addict

kbm_ schreef:

Ik had ook zijn vocal remix van Church of the Darkside hier wel op verwacht.

Hij heeft deze vocals voor een andere plaat gebruikt die nog uit moet komen, de Twilight ID.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2026 21:07 

Hardtraxx Veteran

kbm_ schreef:
RomanAnthony schreef:

Dit dus. Ongelofelijk!

Ik ben teleurgesteld :cry:

Door de jaren heen tal van keren het track topic bumpen en 'm regelmatig posten in het 'Welke track zie jij graag gereleased?' topic heeft niet mogen baten helaas...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2026 21:45 

Hardtraxx Veteran

Over Unfinished Demo, iemand onder de Nicely preview op Instagram vroeg "Holy shit, kan niet wachten! Zit die ene lost demo er ook op?"
The Pitcher schreef:
die was nog niet klaar helaas..

Together As One & Never Back Down waren blijkbaar ook Recovered tracks, dus misschien dat die unfinished demo ook een rework krijgt? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2026 09:54 

Hardtraxx Veteran

MYTZE schreef:
Over Unfinished Demo, iemand onder de Nicely preview op Instagram vroeg "Holy shit, kan niet wachten! Zit die ene lost demo er ook op?"
The Pitcher schreef:

Da's gewoon een woordgrapje omdat 'ie Unfinished Demo heet toch? Want hij draait 'm al 10 jaar consistent, Jay Reeve draait 'm ook, waarom mogen wij er nu onderhand niet in HQ van genieten en 'm in setjes draaien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2026 10:04 

Hardtraxx Veteran

Heel gek idd, dat was juist nou net DE track waar iedereen op zat te wachten, die track had nou echt een albumkiller kunnen zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2026 10:22 

Hardtraxx Addict

Rip hem gewoon:

Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2026 12:04 

Hardtraxx Veteran

Jambekkieee schreef:
Rip hem gewoon:

Dat klinkt gewoon niet goed, je merkt het verschil met niet-geripte tracks, en het is niet netjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2026 15:34 

Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
MYTZE schreef:
The Pitcher schreef:

Da's gewoon een woordgrapje omdat 'ie Unfinished Demo heet toch?

Zo dacht ik eerst ook, maar die persoon die er naar vroeg noemde hem niet bij naam, idk. :P Kwam deze reddit thread iig ook tegen.
Citaat:
It’s phenomenal I do agree! Actually messaged them about it and I think it may be in the works for a remake along with Never Back Down (which was recently previewed)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2026 16:39 

Hardtraxxer

Maar ik heb liever dat die track níét uitkomt, dan dat er zo een opgefriste kut versie met nieuwe vocalen, nieuwe holle kicks en een opgepoetste melodie voor in de plaats komt.

Ik denk dat het of het een of het ander is. Dan zijn 'we' beter af met de versie die nu wel gewoon online staat
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2026 00:42 

Hardtraxx Addict

Wat een fantastisch mooi album is dit geworden, pwoah. Michel maakt het weer helemaal waar met de klassieke sounds en weergaloze kwaliteit. Album heeft een duidelijk thema, maar ik heb ervan genoten. Die gelaagdheid, crunchy kicks, zuivere leads, :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb:

Ik was het contact met The Pitcher eigenlijk jarenlang kwijt, met o.a. die geflopte RAW-fase. Vond de platen gewoon niet meer zo interessant.. Maar de laatste jaren heeft The Pitcher mij weer helemaal gevonden met Wild Zone, Beautiful Days, This Is My Life. Lekker doorgaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2026 09:32 

Hardtraxxer

Dit is echt het beste hardstyle album in jaren! :loving: Wat is onze scene toch achteruit gegaan als je ziet dat The Pitcher niet eens op een UV staat dit jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2026 11:49 

Hardtraxx Veteran

Ja, fijn album hoor :loving: Zo'n stijl dat nooit verveelt
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2026 17:18 

Hardtraxx Veteran

Luisterde heerlijk weg :loving: Face The Music :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2026 19:37 

Hardtraxx Veteran

Lost And Found m'n fave, lekker album :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2026 22:45 

Hardtraxx Veteran

Lost and Found is ook mijn favoriet, erg lekker album verder :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2026 22:21 

Hardtraxx Newbie

Geweldig album! :worship: Stuk voor stuk kwaliteitsplaten met goede vocals en creativiteit. De opbouw in Infinity, Live Forever met eerst een soort catchy mid intro en dan die climax die er ineens inklapt, en ook Nicely en Keep The Love Coming typische Pitcher platen. En de tracks die al gereleased waren zijn ook gewoon klappers. Nu graag nog een album met de classic kicks eronder ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2026 16:24 

Hardtraxxer

Man man man wat een dik album :loving: :bomb: en de nieuwe generatie wil zaag en kloenk. Ik zal het nooit begrijpen
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2026 21:34 

Hardtraxxer

Infinity mag van mij wel in de eindshow dit jaar :loving:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle