Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)

De winnaar van deze battle is:
Poll eindigt op 02 jul 2019 10:58
Psyduck 39%  39%  [ 7 ]
Pidgey 61%  61%  [ 11 ]
Totaal aantal stemmen : 18
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2019 10:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Langzaam maar zeker begint het op te schieten: we zijn aangekomen bij de kwartfinales van de Hardtraxx DJ Battles 2018! De eer is aan Psyduck en Pidgey om deze af te trappen.

De opdracht die de overgebleven deelnemers hebben gekregen is om een set van 28 tot 32 minuten te mixen, bestaande uit enkel en alleen tracks uit het Lekkerste Kick topic. Uiteraard mogen de deelnemers niet nu na het horen van de opdracht nog tracks daar posten en die meenemen in hun set.

Jullie kunnen 7 dagen stemmen op je favoriete set, de tracklists heb ik voor deze ronde weer achterwege gehouden om muzikale voorkeur niet teveel mee te laten spelen. Ze zijn echter wel te vinden in de beschrijving op Mixcloud. Stem dus op de set met het dikste mixwerk/meeste creativiteit, en niet omdat je de trackkeuze het beste vind!

Psyduck


Pidgey
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2019 14:44 
 
Hardtraxx Elite

Gestemd voor Pidgey, vond de overgangen meer aan elkaar passen dan de overgangen van Psyduck.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2019 16:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eens met bovenstaand commentaar, stem gaat naar Pidgey

Overigens een hele vette opdracht :thumbsup: kneiters van kicks :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2019 18:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

immuunm schreef:
Gestemd voor Pidgey, vond de overgangen meer aan elkaar passen dan de overgangen van Psyduck.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2019 21:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vond Pidgey juist rommelig soms in de overgangen. Voornamelijk wanneer er kickrolls te pas kwamen.
Ik ga toch voor Psyduck
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2019 17:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vond het mixwerk van Psyduck een tikkeltje beter dan dat van Pidgey. De platen lagen allemaal strak op elkaar en het fader gebruik zonder de drive weg te halen is heel goed gedaan. Toch vond ik de set van Pidgey beter weg luisteren omdat de platen imo meer op elkaar aansloten. Het mixwerk van Pidgey was ook heel erg goed dus samen met de platenkeuze (niet smaak gebonden, vind de tracks in de Psyduck mix beter) geeft dat de doorslag.
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle