Tracklist: 1. The Originalz - Make it Possible 2. Ran-D & E-Life - Firestarter 3. D-Verze - Unconditional 4. T.C.C. - Autumn Leaves 5. B-Front & Phuture Noize - The Enigma 6. E-Force - Gremlins 7. End of Line - The Strongest Formation 8. Thyron - When Angels Cry 9. Vertile - Stronger 10. Rebelion - Salvation 11. Cryex & Scarra - Extintion (Indication Edit) 12. Mutilator - Onslaught 13. Warface vs Malice & Rooler - Watch Your Back 14. The Purge - Energy 15. Element - Poppin' (Live Edit) 16. The Purge & Sickmode - Right Now 17. Dither - Kick It
3e editie van Harde Beat'n! Het mixwerk wordt in mijn ogen steeds beter en ook wat gevarieerder. Om wat voorbeelden te noemen bij The Strongest Formation vindt ik de 1e climax ruk, dus heb 'm op de 2e ingericht / break.
Verder vanaf When Angels Cry wordt het mixwerk wat sneller, wat teases tussendoor etc.
Ben vooral veel bezig met het "interessant" maken van m'n mixes, ik weet niet of het teasen te veel is op het eind maar heel veel meer heb ik nog niet echt onder controle haha. Heb nu wat samples uit nummers geknipt die me wel een toevoeging lijken in de aankomende mixjes.