Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2011 20:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RAW-vizion schreef:
katamaran schreef:
Bedankt allen voor alle aandacht voor m'n eerste setje, zal deze pagina erbij houden. En dat de kicks gaan vechten in de mid-intro heb ik al wel gemerkt, af en toe gaan het net mis. Maar nog niet eens zo erg met de kicks, maar vooral de sounds die niet echt matchen. Moet ik dan ook soms volume van de ene track die te veel overheerst dempen? Of moet ik gewoon altijd de track die er in komt een lager volume laten hebben?

nee dat kan je doen door de gain/trim wat meer dicht te draaien (bij de ene mixer heet het trim en bij de andere gain, mar t is gewoon het zelfde)

Ik zou zeggen of speel met je equalizer, of mix em zo in dat het wel matcht :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2011 20:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oke, got it. En voor het maken van de set, zoeken jullie dan alle tracks op elkaar uit zodat er een makkelijke match is tussen outro en mid-intro van tracks? En proberen jullie eerst alle overgangen apart een keer? Of valt de voorbereiding wel mee?

Ja ja, veel vragen, weet er al wel heel wat vanaf, maar heb geen ervaring. Dus ik spreek niet uit eigen kunnen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2011 20:26 
 
Hardtraxx Veteran

katamaran schreef:
Oke, got it. En voor het maken van de set, zoeken jullie dan alle tracks op elkaar uit zodat er een makkelijke match is tussen outro en mid-intro van tracks? En proberen jullie eerst alle overgangen apart een keer? Of valt de voorbereiding wel mee?

Ja ja, veel vragen, weet er al wel heel wat vanaf, maar heb geen ervaring. Dus ik spreek niet uit eigen kunnen. :P

wat je zelf prettig vind als ik tracks gekocht heb draai ik ze eerst altyd gewoon op allerlei manieren en met allerlei platen.. als ik wat opneem berijd ik soms wat voor (licht eraan waarvoor het is) maar meest doe ik maar gewoon wat ;)

als je een keer wat meer vragen heb kan je me altyd PM'en... ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2011 21:51 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

ook ff geluisterd, en klinkt opzich prima, je hebt in ieder geval in de gaten hoe het moet, als je nog meer oefent ontdek je weer nieuwe dingetjes en kun je wat meer varieren met je overgangen ;) maar ik heb er vertrouwen in dat dat wel goed komt, ga zo door :D
de tracklist is trouwens ook kort maar krachtig haha!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2011 22:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
ook ff geluisterd, en klinkt opzich prima, je hebt in ieder geval in de gaten hoe het moet, als je nog meer oefent ontdek je weer nieuwe dingetjes en kun je wat meer varieren met je overgangen ;) maar ik heb er vertrouwen in dat dat wel goed komt, ga zo door :D
de tracklist is trouwens ook kort maar krachtig haha!

Bedankt Pommer! Leuk dat de aandacht ook wederzijds is, aangezien ik veel van je setjes meeneem, haha. :) Het grote woord is inderdaad oefenen, zoals hier al vaak gezegd is, en dat ga ik ook zeker doen. Heb er ook lol in, dus dat komt wel goed. En tja, de tracklist hielt ik maar even zo kort mogelijk. Aangezien er dan minder fout kan gaan natuurlijk, en het is ook nog maar een promo mix'je. En krachtig is hij zeker. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 18:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

BuzzLightyear schreef:
Oew lekkere lijst! :)


Intervention schreef:
Vette tracklist :thumbsup: ..ik zal eens luisteren en comments komen nog :)

Wat vonden jullie ervan, nog handige tips? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 18:45 
 
Donateur

Voor een eerste keer heb je dit niet slecht gedaan.
wel leuk dat je gelijk met je eerste mix oudere nummers pakt :thumbup:
dat zie je ook bijna niet/nooit.
ik zal je volgende mix ook weer gaan luisteren. als je dan op de punten let die al genoemd
zijn moet het helemaal goed komen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 18:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The-Znayzer schreef:
Voor een eerste keer heb je dit niet slecht gedaan.
wel leuk dat je gelijk met je eerste mix early nummers pakt :thumbup:
dat zie je ook bijna niet/nooit.
ik zal je volgende mix ook weer gaan luisteren. als je dan op de punten let die al genoemd
zijn moet het helemaal goed komen ;)

Super, leuk dat je hem hebt geluisterd! Ga zeker de komende tijd oefenen, als ik weer tijd heb i.v.m. school, dan zie je wel weer een setje verschijnen hier. Hou deze reacties er dan bij, en kijken wat het wordt, maar alle reacties hier geven wel goede hoop. Dus komt wel goed denk ik!

Nogmaals bedankt. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 18:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The-Znayzer schreef:
Voor een eerste keer heb je dit niet slecht gedaan.
wel leuk dat je gelijk met je eerste mix oudere nummers pakt :thumbup:
dat zie je ook bijna niet/nooit.
ik zal je volgende mix ook weer gaan luisteren. als je dan op de punten let die al genoemd
zijn moet het helemaal goed komen ;)


Niks op aan te merken! Keep up!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 19:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

FRArnold schreef:
The-Znayzer schreef:
Voor een eerste keer heb je dit niet slecht gedaan.
wel leuk dat je gelijk met je eerste mix oudere nummers pakt :thumbup:
dat zie je ook bijna niet/nooit.
ik zal je volgende mix ook weer gaan luisteren. als je dan op de punten let die al genoemd
zijn moet het helemaal goed komen ;)


Niks op aan te merken! Keep up!

:thumbsup:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle