Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 22:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Katamaran - Mix Session #1
http://www44.zippyshare.com/v/13028245/file.html

Tracklist:
1. Sampleboxxx - Born Slippy
2. Headliner - Drum Machine
3. A-Lusion - Scratch Warrior (Original Mix)
4. DJ Duro - D-Sucka
5. Pavo & Zany - Shutterspeed
6. Southstylers - Pwoap! (Live Mix)
7. Max Enforcer - Damned
8. Second Identity - Distorted Device
9. Dozer - Hawk
10. DJ Thera & Geck-O - Mindblowing Music
11. Black Identity - Blckr Thn Blck (The Prophet vs JDX Remix)
12. B-Front - Musical Analysis
13. Sasha F - Animal Side
14. Alpha Twins vs Seizure - Drop The Beats Out

Hier is hij dan, mijn eerste mix van de serie die gaat volgen. Zondag had ik al een setje geplaatst hier onder de naam Katamaran - Oldskool Testmix. Die is echt fantastisch beoordeeld en veel meegenomen voor een eerste set, ik heb geprobeerd wat met de opbouwende kritiek te doen. Zo heb ik de track die ''vertrekt'' wat eerder weg gefade, en heb ik gewoon weer binnen de lijntjes proberen te werken. Geen ingewikkelde overgangen dit keer, soms wat lafjes weer. Maar dat lijkt me niet erg voor een 2e mix. Ik hoop dat hij net zo goed ontvangen wordt als de vorige set! En kom gerust met een lading kritiek als dat nodig is, want daar kan ik alleen maar van leren.
Overgang van Damned naar Distorted Device zat ik een tikkeltje mis trouwens.

Enjoy!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 22:45 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

tracklist is iig dik in orde :woot:
zal hem ff luisteren!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 22:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
tracklist is iig dik in orde :woot:
zal hem ff luisteren!

Ben benieuwd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 22:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tracklist ziet er netjes uit..wordt morgen geluisterd :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 22:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
Tracklist ziet er netjes uit..wordt morgen geluisterd :thumbup:

Laat maar wat horen morgen! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 23:46 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Zo, heb hem geluisterd, alleen zeg ik er bij dat ik nog druk met school bezig was dus op sommige momenten was ik mss niet al te oplettend :D
Maar aan de andere kant heb ik ook niet een opvallend slechte overgang gehoord, anders had ik dat wel gemerkt, dus dat is goed, alleen de laatste overgang klonk niet helemaal lekker voor m'n gevoel.
Verder vond ik het tempo ietsje te laag, maar dat kan ook omdat ik net 1000 x Pattern 2 op 158 bpm heb geluisterd xd
Maarja over het algemeen luisterde die dus goed weg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 16:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Zo, heb hem geluisterd, alleen zeg ik er bij dat ik nog druk met school bezig was dus op sommige momenten was ik mss niet al te oplettend :D
Maar aan de andere kant heb ik ook niet een opvallend slechte overgang gehoord, anders had ik dat wel gemerkt, dus dat is goed, alleen de laatste overgang klonk niet helemaal lekker voor m'n gevoel.
Verder vond ik het tempo ietsje te laag, maar dat kan ook omdat ik net 1000 x Pattern 2 op 158 bpm heb geluisterd xd
Maarja over het algemeen luisterde die dus goed weg!

Bedankt voor je reactie, zal door blijven oefenen!

Iemand die hem nog meeneemt? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 18:27 
 
Donateur

ja ik ga hem weer mee nemen.
kijken wat je er nu van gebakken hebt :D
je hoort het wel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 19:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The-Znayzer schreef:
ja ik ga hem weer mee nemen.
kijken wat je er nu van gebakken hebt :D
je hoort het wel :)

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 20:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The-Znayzer schreef:
ja ik ga hem weer mee nemen.
kijken wat je er nu van gebakken hebt :D
je hoort het wel :)

;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 21:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben benieuwd. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 23:07 
 
Hardtraxx Veteran

je hoort nog van me ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2011 15:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog reacties van de mensen die hem meenamen? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2011 16:36 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Ik neem'm mee en laat nog beoordeling achter , tracklist is redelijk onbekend dus ben benieuwd ! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2011 18:00 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

TimelesssInfinity schreef:
Ik neem'm mee en laat nog beoordeling achter , tracklist is redelijk onbekend dus ben benieuwd ! ;)


knap gemixt wel :D maar het tempo lag voor mij veel te traag :( ( mijn mening )
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2011 18:42 
 
Hardtraxxer

ik neem hem mee youri ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2011 20:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo, we gaan er eens goed voor zitten!
Opener is gewoonweg geniaal, lang niet meer gehoord die plaat echt te heerlijk!
Overgang naar Headliner - Drum Machine verloopt prima, misschien dat je Sampleboxxx - Born Slippy iets langer mee had kunnen laten lopen.
Je overgang naar A-Lusion - Scratch Warrior (Original Mix) mix je opzich wel goed in, maar normaal gooi je ze meteen mee jij schuift hem zachtjes bij zeg maar... niet storend maar wel apart :P
Waar ik me trouwens wel een beetje aan stoor is het trage tempo, je mag wel iets meer tempo derin gooien, ook in het begin.
Je overgang naar D-Sucka snap ik ook niet helemaal, je schuift hem al mee van het begin klinkt opzich niet verkeerd, maar niet de manier die gebruikelijk is zeg maar... Daarna gooi je na de vocal ook meteen Scratch Warrior weg als ik het goed heb?
Tis niet erg als je die nog even mee laat lopen maar zo klinkt het ook goed:)
Je overgang naar Shutterspeed klopte niet qua blokken erg zonde ... Daardoor klinkt het dus gewoon totaal niet.
Het inmixen van Pwoap kloopt natuurlijk ook van geen kant ... Schuifjes mixen noemen ze dat, geen lekkere overgang dus.
De volgende overgang is wat ik ervan hoor ook gewoon schuifjes mixen ...
Je schuift plaat 2 in en 1 uit ... Althans zo hoor ik het ...
Overgang naar Distorted Device ligt ernaast ... Geen schuifjes overgang dit keer :)
Hawk ligt er ook iets naast, verder opzich een prima overgang.
Dan, Mindblowing Music, erg dik ! althans de track dan... overgang is wat minder, als je een plaat inmixt niet meteen de plaat die draait weggooien, zo klinkt het geheel dan te leeg dus ook hier... Bovendien had ik weer het idee dat hij niet helemaal rechtlag.
Overgang naar Blckr Thn Blck ligt iig recht, je laat alleen Mindblowing Music 2 tikken teveel meelopen, gooit hem niet vroeg genoeg weg haha.
Tipje van de sluier : Soms is het beter een plaat in 1 keer mee tegooien en dan na zoveel blokken de mid en high wat bij de te draaien, ipv ze elke keer 'mee te schuiven/te faden'
Musical analysis ligt er ook naast, bovendien draai je de low van Blckr Thn Blck weg en dat klinkt niet.
Het inmixen van Animal Side gaat opzich goed, enige puntje is alleen dat je Animal Side te hard in laat komen... Vervolgens snap ik het qua blokken niet helemaal, dat klopt volgensmij van geen kant.
Drop The Beats Out klinkt totaal niet met Animal Side :P
Opzich een goede overgang, maar ook hier gooi je Animal Side te snel weg en klopt het qua blokken niet.
Het versnellen van Drop The Beats Out vind ik ook zonde maargoed:P

Dat dus!
Ja ik weet het ik ben kritisch, maar daar heb je het meeste aan!
De trackkeuze ligt het in ieder geval niet aan die vind ik echt 10 keer beter dan die van de meeste hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2011 22:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:worship:

Ik zie het al wel, nog veel oefenen dus. Kan me wel vinden in veel van je punten, sommige moet ik nog even terugluisteren, die snap ik niet helemaal. Maar zal het gebruiken met het oefenen! Thx voor de feedback, daar heb ik wat aan. :)
En met tracklists zal het wel goed zitten inderdaad. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 13:47 
 
Donateur

had hem gisteren ook geluisterd en ik kan gelukkig niks mee toevoegen aan wat piaaa al gezegt heeft.
een belangrijk punt is wel dat je een track moet proberen er in één keer in te gooien.
als je platen beiden gelijk lopen dan proberen hem er bij te gooien na 8 maten ( 32 tellen zeg maar)
of 16 maten. dat klinkt meestal het beste ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 15:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The-Znayzer schreef:
had hem gisteren ook geluisterd en ik kan gelukkig niks mee toevoegen aan wat piaaa al gezegt heeft.
een belangrijk punt is wel dat je een track moet proberen er in één keer in te gooien.
als je platen beiden gelijk lopen dan proberen hem er bij te gooien na 8 maten ( 32 tellen zeg maar)
of 16 maten. dat klinkt meestal het beste ;)

Bedankt, ga er aan werken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 18:29 
 

erg lekker set :thumbsup:
gaat mee en word geluisterd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 18:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb de set geluisterd en hij klinkt lekker ;)..overgangen zijn goed masr je hebt wel op save gespeeld :P ..verder klonk het al een geheel en ben benieuwd naar je, volgende set :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 18:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DarkSymphony schreef:
erg lekker set :thumbsup:
gaat mee en word geluisterd :)

Ben benieuwd wat je ervan vindt!

Intervention schreef:
Ik heb de set geluisterd en hij klinkt lekker ;)..overgangen zijn goed masr je hebt wel op save gespeeld :P ..verder klonk het al een geheel en ben benieuwd naar je, volgende set :)

Bedankt voor het luisteren, ga zeker nog wat oefenen, en dan zie je de volgende wel verschijnen! :D
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle