Katamaran - Mix Session #1
http://www44.zippyshare.com/v/13028245/file.html
Tracklist:
1. Sampleboxxx - Born Slippy
2. Headliner - Drum Machine
3. A-Lusion - Scratch Warrior (Original Mix)
4. DJ Duro - D-Sucka
5. Pavo & Zany - Shutterspeed
6. Southstylers - Pwoap! (Live Mix)
7. Max Enforcer - Damned
8. Second Identity - Distorted Device
9. Dozer - Hawk
10. DJ Thera & Geck-O - Mindblowing Music
11. Black Identity - Blckr Thn Blck (The Prophet vs JDX Remix)
12. B-Front - Musical Analysis
13. Sasha F - Animal Side
14. Alpha Twins vs Seizure - Drop The Beats Out
Hier is hij dan, mijn eerste mix van de serie die gaat volgen. Zondag had ik al een setje geplaatst hier onder de naam Katamaran - Oldskool Testmix. Die is echt fantastisch beoordeeld en veel meegenomen voor een eerste set, ik heb geprobeerd wat met de opbouwende kritiek te doen. Zo heb ik de track die ''vertrekt'' wat eerder weg gefade, en heb ik gewoon weer binnen de lijntjes proberen te werken. Geen ingewikkelde overgangen dit keer, soms wat lafjes weer. Maar dat lijkt me niet erg voor een 2e mix. Ik hoop dat hij net zo goed ontvangen wordt als de vorige set! En kom gerust met een lading kritiek als dat nodig is, want daar kan ik alleen maar van leren.
Overgang van Damned naar Distorted Device zat ik een tikkeltje mis trouwens.
Enjoy!
http://www44.zippyshare.com/v/13028245/file.html
Tracklist:
1. Sampleboxxx - Born Slippy
2. Headliner - Drum Machine
3. A-Lusion - Scratch Warrior (Original Mix)
4. DJ Duro - D-Sucka
5. Pavo & Zany - Shutterspeed
6. Southstylers - Pwoap! (Live Mix)
7. Max Enforcer - Damned
8. Second Identity - Distorted Device
9. Dozer - Hawk
10. DJ Thera & Geck-O - Mindblowing Music
11. Black Identity - Blckr Thn Blck (The Prophet vs JDX Remix)
12. B-Front - Musical Analysis
13. Sasha F - Animal Side
14. Alpha Twins vs Seizure - Drop The Beats Out
Hier is hij dan, mijn eerste mix van de serie die gaat volgen. Zondag had ik al een setje geplaatst hier onder de naam Katamaran - Oldskool Testmix. Die is echt fantastisch beoordeeld en veel meegenomen voor een eerste set, ik heb geprobeerd wat met de opbouwende kritiek te doen. Zo heb ik de track die ''vertrekt'' wat eerder weg gefade, en heb ik gewoon weer binnen de lijntjes proberen te werken. Geen ingewikkelde overgangen dit keer, soms wat lafjes weer. Maar dat lijkt me niet erg voor een 2e mix. Ik hoop dat hij net zo goed ontvangen wordt als de vorige set! En kom gerust met een lading kritiek als dat nodig is, want daar kan ik alleen maar van leren.
Overgang van Damned naar Distorted Device zat ik een tikkeltje mis trouwens.
Enjoy!