Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2009 18:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

1 Year, So Far So Good

Lees de volgende post voor uitleg voor wat betreft de titel, er zit een verhaal achter...

Download: http://www.megaupload.com/?d=BAS9KH56
Tijd: 57 minuten
Tracklist:
Frontliner - Time + Acapella The Realm
Josh & Wesz - Like Thiz
Gentalica - Ready?
DJ Phil TY - A Kay A
Wildstylez - Music Or Noize
D-Block & S-Te-Fan - Music Made Addict
Tatanka - DJ's Life
Crypsis - Tuatara
Dozer - Relax
Ivan Carsten - Bumpin' Hard
Zatox meets The R3bels - Choir
Noisecontrollers - Ctrl-Alt-Delete
Crypsis - Get Hit

Enjoy :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2009 18:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Uitleg voor wat betreft de titel, de namen van de discotheken of de artiesten zullen de meeste niks zeggen.

1 Year, So Far So Good...

In '95 begon ik met draaien, ik ontmoette toen op een zekere dag ene Dennis aka M-ystery, en halverwege 2000 stopte ik er definitief mee vanwege studie, vriendin en een verhuizing waar ik mijn spullen niet kwijt kon of überhaupt het geluid kon produceren wat ik daarvoor deed. Die 5 jaar waren zeer mooi, genoeg feestjes met bekende dj's, resident spot in een club, en de uiteindelijke afsluiting in een ramvolle Nighttrain met House Classics.

Het kriebelde nog steeds als ik meeging naar feestjes. Dus na afwezigheid van 8 jaar besloot ik eind mei 2008 mijn oude hobby weer op te pakken.

Maanden lang oefenen, en with a little (a lot!) help from some friends stond ik eind januari alweer op een feest, No Excuse in de Hooizolder, absolute droomstart dus...

Nu ben ik inmiddels precies een jaar verder en daarom dat ik deze nieuwe mix heb vernoemd naar dit afgelopen jaar: 1 Year, So Far So Good.

En wat komt er verder nog? Nou ja, het zou heel goed kunnen dat je me deze zomer nog een paar keer tegen gaat komen in een bepaalde zeeuwse discotheek op een bepaald type feest. Data, locatie en met welke artiesten...hopelijk is dat volgende week bekend.

Bij deze wil ik dan natuurlijk Dennis(M-ystery), Pascal(Blade) en Tonny(Demon) bedanken voor de steun en kansen. En tevens Tommy(Chaos), ouwe lul!, voor het geven van tijd op Lost Key
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2009 18:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Leuke tracklist ik pak hem mee
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2009 19:11 
 
Hardtraxx Veteran

Markos schreef:
Leuke tracklist ik pak hem mee


Ja idd vette tracklist, ik neem m ook mee :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2009 19:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Feedback altijd welkom natuurlijk :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2009 19:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ben nu bij Music Made Addict, maar tot nu toe luistert het erg lekker weg. Denk dat ik hem op me telefoon zet om te luisteren tijdens mijn zaterdagpostbodewerk :thumbsup:

Edit: Hoor net bij de overgang naar Tuatra volgens mij een klein foutje rond 29.54 deze overgang is iets minder.

Bij Bumpin Hard vervormt de bass een beetje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2009 20:13 
 
Hardtraxx Veteran

Ben nou pas bij Muzic or Noise, maar je krijgt nu van me al complimenten voor deze mix, echt geweldig :thumbsup:. Gaat mn iPod op :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2009 20:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Markos schreef:
Ben nu bij Music Made Addict, maar tot nu toe luistert het erg lekker weg. Denk dat ik hem op me telefoon zet om te luisteren tijdens mijn zaterdagpostbodewerk :thumbsup:

Edit: Hoor net bij de overgang naar Tuatra volgens mij een klein foutje rond 29.54 deze overgang is iets minder.

Bij Bumpin Hard vervormt de bass een beetje.

Ja, ik vind persoonlijk de Crypsis platen vervelend om te draaien. Maar ze zijn zo verdomd goed dus kan ze ook niet laten liggen. Ben zelf echt nooit tevreden over overgangen met Crypsis nummers.
freddyadu8 schreef:
Ben nou pas bij Muzic or Noise, maar je krijgt nu van me al complimenten voor deze mix, echt geweldig :thumbsup:. Gaat mn iPod op :bomb:

:thumbup:

Wat vonden jullie van de intro? Ik had niet echt een nummer om als intro te gebruiken dus die acapella apart opgenomen en bewerkt met Ableton, pan erover en op maat gemaakt en over Frontliner heen geplakt. Vond het zelf wel aardig...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2009 20:58 
 
Hardtraxxer

(L)
ZALIG
:clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2009 23:31 
 
Donateur

neem um mee! :thumbup: lekkere TL
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2009 08:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Intro is leuk gedaan ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2009 13:37 
 
Hardtraxx Veteran

Ja de intro is ook wel leuk gedaan :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2009 17:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

xd

Nog meer mensen? Of zijn ze afgeschrikt door die vorige set die zwaar uptempo was :P Deze is kwa tempo alles binnen de +3% van het orgineel gebleven hoor ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2009 19:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heerlijke set, loopt goed door :)

En fijne nummers erin :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2009 15:10 
 
Hardtraxx Veteran

Op het begin loopt ie lekker, maar op het laatst een paar foutjes dat is wel jammer, vanaf Tuatara is het wat minder
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2009 22:19 
 
Hardtraxxer

Lekkere muziek, joh! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2009 13:14 
 
Hardtraxx Newbie

echt een gruwelijk setje! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2009 22:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

freddyadu8 schreef:
Op het begin loopt ie lekker, maar op het laatst een paar foutjes dat is wel jammer, vanaf Tuatara is het wat minder

Ben ik het zelf ook mee eens...
NoobstaR* schreef:
Lekkere muziek, joh! :thumbup:

Hardsoundz schreef:
echt een gruwelijk setje! :thumbup:

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2009 22:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een reactie's allemaal.. en mijnes nog helemaal leeg:(


Hahah neej knap setje maat!

Beter dat je inderdaad je ouwe hobby weer oppakt!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2009 22:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jah anders stond ik deze zomer niet 4 keer op de Monday Madnezz feesten in het zeeuwse, vol met vakantiegangers, alleen maar hardstyle de hele nacht. Op 3 van die 4 feesten draai ik met ....... en ....... en ...... xd Sorry, mag de namen nog niet noemen ;)

Heb er superveel zin in :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2009 22:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaap schreef:
Jah anders stond ik deze zomer niet 4 keer op de Monday Madnezz feesten in het zeeuwse, vol met vakantiegangers, alleen maar hardstyle de hele nacht. Op 3 van die 4 feesten draai ik met ....... en ....... en ...... xd Sorry, mag de namen nog niet noemen ;)

Heb er superveel zin in :yay:

sta je dan in de hooizolder :) ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2009 22:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

_dp_ schreef:
Kaap schreef:
Jah anders stond ik deze zomer niet 4 keer op de Monday Madnezz feesten in het zeeuwse, vol met vakantiegangers, alleen maar hardstyle de hele nacht. Op 3 van die 4 feesten draai ik met ....... en ....... en ...... xd Sorry, mag de namen nog niet noemen ;)

Heb er superveel zin in :yay:

sta je dan in de hooizolder :) ?

Yes
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2009 22:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vet man! :woot: Ben dr een keer geweest, vond het leuke tent daar :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2009 23:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

_dp_ schreef:
Kaap schreef:
Jah anders stond ik deze zomer niet 4 keer op de Monday Madnezz feesten in het zeeuwse, vol met vakantiegangers, alleen maar hardstyle de hele nacht. Op 3 van die 4 feesten draai ik met Headhunterz en Ran-D en Josh & Wesz xd Sorry, mag de namen nog niet noemen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2009 00:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jammer Dennis, niet goed gegokt ;)
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle