Hardtraxx Veteran
3203 posts member since 2008
Haha, zou toch wat zijn. :P

Ik zal morgen je set ook is even beluisteren. ;)
Hardtraxx Elite
2544 posts member since 2008
last seen Apr 2014
Neem em mee.
Hardtraxx Veteran
3203 posts member since 2008
Hij klinkt erg lekker Kaap! Het enige min puntje vind ik dat je teveel 'voorproefjes' geeft van welke plaat je aan het in mixen bent. Ik vond het persoonlijk soms erg iritant. ;)
Hardtraxxer
127 posts member since 2009
last seen Jul 2025
Er is mijn inziens meer dan 2 nummertjes in een kort stukje in elkaar laten overlopen, zijn genoeg gasten die draaien en niet meer kunnen dan beatmatchen en de overgang toepassen. Je bent als DJ in staat om nummers zodanig aan te passen dat het anders klinkt dan het nummer wat je op je verzamel cd hebt staan. Neem bv Ready? met daarover sample van AKA, die sample heeft dezelfde zangwijze als de break van Ready?. Klinkt toch gewoon vet als je zulke dingen zelf kan uitvinden en kan toepassen.
Hardtraxx Elite
last seen Apr 2014
Idd. Dit is pas mixwerk! Respect!!

In 1 keer opgenomen??
Hardtraxxer
last seen Jul 2025
Ja, hoezo die vraag? ;)
Hardtraxx Elite
last seen Apr 2014
Nah gewoon. Ik vind het erg knap gemixed allemaal. Bij zoiets kan natuurlijk veel fout gaan.

Top setje oud!!!
Hardtraxxer
last seen Jul 2025
Foutjes gebeuren altijd, in elke mix. Maar als je ergens gaat draaien draai je ook een uur en kan je niet ondertussen even kappen :P
Hardtraxx Elite
last seen Apr 2014
Goh, echt waar? :P

Lekker setje. Ik ga hem nogmaals luisteren ^^
Hardtraxx Elite
2422 posts member since 2008
last seen Apr 2014
Kaap, als je meer setjes maakt plaats ze hier maar :thumbsup: Heb je setje inmiddels op me telefoon geplaatst om elke zaterdag te luisteren tijdens het werk.
Hardtraxxer
last seen Jul 2025
Volgende week weer, dan komt nieuwe bestelling platen :)
Hardtraxxer
last seen Jul 2025
Kaap wrote:Jah anders stond ik deze zomer niet 4 keer op de Monday Madnezz feesten in het zeeuwse, vol met vakantiegangers, alleen maar hardstyle de hele nacht. Op 3 van die 4 feesten draai ik met ....... en ....... en ...... xd Sorry, mag de namen nog niet noemen ;)

Heb er superveel zin in :yay:
Inmiddels is dit bekend gemaakt...

Headhunterz, Wildstylez en NoiseControllers :thumbsup:
S
Hardtraxxer
237 posts member since 2009
last seen Jul 2024
Dat zijn geen misselijke namen en dit is ook geen misselijk setje, jammer dat het helemaal in Zeeland is :(

Edit: Zit net eens verder te kijken bij die Hooizolder-tent op PF, ik wou dat ik in Zeeland woonde :love: