Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2018 22:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy White - Lekker stoomwalsen


Sinds twee weken een controller, dus maar besloten een mixje te maken met, imo, ondergewaardeerde plaatjes. Zitten een paar leuke overgangen in, maar ook een paar mindere. Enjoy! :thumbup:


Tracklist:

1. Bad Elements – DJ Revolution (Kayem Remix)
2. Alphaverb & Intractable One – Low Frequenced Bass
3. Alpha Twins – The Darkside (Darker Mix)
4. Donkey Rollers – We Are One
5. Deepack & Josh & Wesz – Durty 7
6. Intractable One – Dikke Bleek (The Vision Remix)
7. Bass Modulators - Nrgizer
8. B-Freqz – Ghost Town
9. The R3bels – Music To Us
10. B-Front – Eternal Voice
11. Digital Punk – Creatures of The Night
12. Zany & The Beholder – Again We Will Rise
13. Degos & Re-Done – Dark Times
14. Deetox – Once Upon A Time
15. Jack of Sound – Can’t Control Me
16. Delete - Sequence
17. Chris One – Sin City
18. Vyral & The Purge – The Shadow Council
19. Wavolizer – Heroes & Villains
20. Tymon - Subwoofer
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2018 22:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vette lijst man, gaat morgen eens aan! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2018 22:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2018 23:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaat morgen op stage aan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2018 23:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ziet er goed uit! Gaat aan morgen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2018 20:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Prima mixje weer Indy.

Indy schreef:
Bad Elements – DJ Revolution (Kayem Remix)

Lekkere openingsplaat! Ik heb deze nog niet eerder gehoord. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2018 22:55 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Leuke mix maat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2018 09:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jacqx schreef:
Leuke mix maat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2018 11:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lekker moat :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2018 14:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net geluisterd, was goeie poep :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2018 20:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2018 11:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

luistert lekker weg in de trein :D . Heerlijk opener ook! (Wat Simon ook zegt). Enige keer dat ik de plaat heb gehoord is dat Frequencerz deze draaide op XXlerator Raw (thema was toen paintball nog iets).
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2018 11:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
luistert lekker weg in de trein :D . Heerlijk opener ook! (Wat Simon ook zegt). Enige keer dat ik de plaat heb gehoord is dat Frequencerz deze draaide op XXlerator Raw (thema was toen paintball nog iets).


Ik heb hem ook nog maar een keer live gehoord, afgelopen Rebirth in de Reactivate tent door NSCLT of Jones geloof ik. Dikke plaat vind ik! :D

Iedereen bedankt voor de reacties trouwens, komt snel een vervolg! :thumbsup: :thumbsup:
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle