Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2018 22:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy White - Lekker Zweven


Aangezien de winter eindelijk van plan is om te vertrekken en het festivalseizoen weer voor de deur staat, leek het me een prima gelegenheid om een mixje te maken met wat euforische plaatjes om alvast in de zomersferen te komen! :D

http://www12.zippyshare.com/v/CBvBpeED/file.html

Tracklist:

1. A-lusion – Don't Wanna Know
2. Wildstylez – Roots
3. NSCLT – Fly With Me
4. Jeckyll & Hyde – Back In Time
5. Bioweapon – Move Your Body (Noisecontrollers Remix)
6. D-Block & S-Te-Fan – Essence of Sound
7. Atmozfears – Living For The Future
8. The R3belz – Open Your Mind
9. Da Tweekaz – Healing Incantation
10. Wasted Penguinz & Chris One – I Miss You
11. Bass Modulators – Music Is My Life
12. Demi Kanon – Closer
13. Dutch Master – 5 AM
14. Max Enforcer & Waverider – Dilemma
15. Josh & Wesz – Statement
16. Zany & Code Black feat DV8 Rocks – Survive
17. Coone – Chapter 20.12
18. Balistic & Zero Vision – Upgrade The Noize
19. Digital Punk & Adaro – Circus Of Insanity (Intents Festival 2017 Anthem)
20. D-Sturb – Ancient
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2018 23:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Een week weer fatsoenlijk en de euphorische mixen schieten weer uit de grond :lol: :lol: Al ben ik zelf ook schuldig.
Van de week eens aanslingeren
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2018 00:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Naad schreef:
Een week weer fatsoenlijk en de euphorische mixen schieten weer uit de grond :lol: :lol: Al ben ik zelf ook schuldig.
Van de week eens aanslingeren



We blijven Nederlanders he! Zelfde principe als gelijk gaan barbecuen als de zon een dag schijnt :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2018 13:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Naad schreef:
Een week weer fatsoenlijk en de euphorische mixen schieten weer uit de grond :lol: :lol: Al ben ik zelf ook schuldig.
Van de week eens aanslingeren



We blijven Nederlanders he! Zelfde principe als gelijk gaan barbecuen als de zon een dag schijnt :lol:


365 dagen per jaar BBQ aan dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2018 13:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Fijn zweeflijstje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2018 19:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fijn lijstje :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2018 23:30 
 
Hardtraxxer

Fijn! Ook een downloadlink toevallig? :$ Die Mixckloud downloaders op internet werken zo zwaar kut
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2018 09:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thanks mannen!

Svennn schreef:
Fijn! Ook een downloadlink toevallig? :$ Die Mixckloud downloaders op internet werken zo zwaar kut


Uiteraard! Heb hem ook even in de OP gezet. :)

http://www12.zippyshare.com/v/CBvBpeED/file.html
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle