Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 15:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Headhunterz & Technoboy & The Prophet @ Defqon.1 2016 Red
http://www112.zippyshare.com/v/CXjc0Kbu/file.html
https://www.mixcloud.com/hmes/headhunte ... red-stage/



Tracklist:
1. Tuneboy - Demolition (Technoboy Remix) 
2. Headhunterz - Dragonborn 
3. Builder - Her Voice (Headhunterz Remix) 
4. The Prophet - Recession 
5. Headhunterz - Scrap Attack (Lessons In Love Vocal Edit) 
6. Technoboy & Tuneboy & Isaac - Digital Nation 
7. Proppy & Heady - Summer Of Hardstyle 
8. Headhunterz - From Within (Lotgenoot Edit) 
9. Brennan Heart & TNT - It's My Style 
10. The Prophet - One Moment 
11. Headhunterz ft. Tatu - Colors (Qlimax 2014 Edit) 
12. ID (Showtek & TNT - TBA (Have You Ever Been Mellow)) 
13. The Prophet vs Deepack - Stampuhh 
14. Headhunterz ft. Malukah - Reignite (Tonight Vocal Edit) 
15. Technoboy & Activator - Steam Train 
16. Scope DJ - Locked Down Again (The Prophet Remix) 
17. Headhunterz - Rock Civilization (Technoboy's Undersound Mix) 
18. Technoboy - Rage 
19. Brennan Heart & The Prophet - Wake Up! 
20. Headhunterz & Wildstylez vs Noisecontrollers - World of Madness (Defqon.1 2012 anthem) 
21. Headhunterz - The Saifam Mashup

Owowow wat was dit mooi! Tranen van emotie en geluk tijdens deze set. Tracklist is niet uitzonderlijk, maar de lachende, emotionele gezichten en goede sfeer tijdens de set maakte heel veel goed naar mijn mening.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 15:24 
 
Hardtraxxer

Jaaaaaaaaaaaaaaaaa !! :D:D (L) (L) (L)

Straks lekker luisteren onder het sporten !! :D :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 17:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Was heerlijk :D The Prophet draaide nog Caramba als 1 na laatste plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 17:40 
 
Hardtraxxer

Ik snap dat iedereen het super gaaf vond dat Headhunterz weer eens kwam, maar deze set is gewoon echt heel kut xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 17:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het was inderdaad een beetje een aanfluiting, maar het idee dat Headhunterz erbij was maakte het helemaal goed. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 18:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Set viel tegen idd, maar de buitengewoon fantastische sfeer maakte veel goed. Headhunterz verdient gewoon een solo set. Hopelijk krijgt ie die nog een keer :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 18:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eindeloos gaaf dat ze Heady hiervoor konden porren. Tracklist is wel oke, maar de sfeer kun je door de set heen proeven, geweldig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 20:35 
 
Hardtraxx Veteran

17 is gewoon de normale Rock Civilization, helaas
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 20:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ben ik de enige die Reignite (Tonight vocal edit) zo briljant vindt? Uberhaupt de eerste keer dat ik Heady heb mogen aanschouwen! Wat een avond..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2016 13:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ondanks dat ik van deze tracklist niet super enthousiast word als ik hem zo zie was dit voor mij toch de beste set van het weekend, puur door het idee dat Headhunterz er stond. :$ Wat heb ik hier (op een paar plaatjes na) van genoten zeg. Eerste gedeelte van de set was wel het best.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2016 14:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Ik vind dat Dragonborn, Lessons In Love, Colors, Reignite gewoon heerlijke platen blijven :loving: en de ouderen tracks hoeven we denk ik niet over te discussiëren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2016 15:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vond he-le-maal hartstikke mooi, zijn praatje aan het einde vond ik ook tof. Mooi om te zien dat het hem zo raakt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2016 15:49 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Was dit eenmalig of kunnen we dit vaker verwachten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2016 17:53 
 
Hardtraxxer

Ik hoop stiekem toch wel op nog een hardstyle plaatje :worship: (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2016 14:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Overal foto's en video's waarin je ziet dat hij zijn geluk niet op kan tijdens dit optreden. Kom nou maar gewoon terug Heady want iedereen ziet dat je hier gewoon thuis hoort :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2016 19:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit was super, en zo slecht vind ik de set eigenlijk helemaal niet. 2/3 van de platen vind ik helemaal leuk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2016 19:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2016 19:47 
 
Hardtraxx Veteran

Wow. Opnieuw kippenvel. Wat een held. Groter dan Heady ga je ze niet vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2016 19:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hier zit ik dan, weer evenveel kippenvel als live. Niet normaal :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2016 20:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heel vet :loving:

Alleen waar ik me mateloos aan irriteer is dat the prophet z'n mobiel belangrijker vind dan te genieten met z'n 3e :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2016 01:14 
 
Hardtraxxer

Headhunterz komt terug, gaan jullie het hebben over de tracklist. Dit is de meest geniale tracklist die er maar is op een moment als dit. Het publiek vond het namelijk geen 'aanfluiting' en daar gaat toch tenslotte om :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2016 11:37 
 
Hardtraxx Addict

Jambekkiee schreef:
Headhunterz komt terug, gaan jullie het hebben over de tracklist. Dit is de meest geniale tracklist die er maar is op een moment als dit. Het publiek vond het namelijk geen 'aanfluiting' en daar gaat toch tenslotte om :thumbsup:

Wat raar zeg op zo'n forum :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2016 11:47 
 
Hardtraxxer

ik was hier niet eens bij en toch meters kippenvel :$ :$ (L) (L) (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2016 13:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zo. Veel. Kippenvel.

Als ik hierbij was geweest, had ik me toch een partij staan janken daar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2016 11:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijk die beelden, kippenvel! :loving:

Nog een kritiekpuntje op de tracklist trouwens, The Prophet die vrolijk Caramba draait na World of Madness, man man man... >.<
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle