Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2019 13:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Tracklist:
1:16 Project One - Love Is Not Enough
4:33 Headhunterz - Oxygen
8:51 Headhunterz - Make It Loud (Hard Bass 2019 Edit)
11:05 Proppy & Heady - Summer Of Hardstyle (Headhunterz Are Back Edit)
14:48 Headhunterz - Destiny
17:50 Headhunterz - Leap Of Faith (Hard Bass 2019 Edit)
20:56 Headhunterz - Takin It Back (Live Edit)
24:07 Vini Vici X R3HAB - I'm Alive (Wildstylez Remix)
27:23 Andre Hazes Jr. - Wij Zijn Oranje (Headhunterz Bootleg)
29:08 Headhunterz - Scrap Attack vs Kaskade - Lessons In Love (Headhunterz Remix)
32:19 Headhunterz & Sub Zero Project - Our Church
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2019 19:01 
 
Hardtraxx Veteran

Prima HHZ setje, maar Oxygen, Destiny, Make It Loud komen wel een beetje m'n neus uit ondertussen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2019 21:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Damn wat is dragonborn 2 toch lekker. Helaas dit setje niet mee gemaakt maar klinkt weer super!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2019 21:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind hier eigenlijk helemaal niks aan.

Standaard setje uitgekakt met wat doodgedraaide platen waarvan sommigen een Edit hebben gekregen.

Nou nou, de absolute Koning van de hardstyle. Petje af hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2019 11:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Ik vind hier eigenlijk helemaal niks aan.

Standaard setje uitgekakt met wat doodgedraaide platen waarvan sommigen een Edit hebben gekregen.

Nou nou, de absolute Koning van de hardstyle. Petje af hoor.


Helaas hier mee eens! Je mag toch echt wel meer verwachten van deze man :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2019 12:40 
 
Hardtraxx Veteran

Je kan ook moeilijk de hele scene blijven boeien en de hype rondom jezelf continu hoog houden voor 12/13 jaar lang. Je ziet het bij andere artiesten ook, een keer helemaal in de picture met (bijvoorbeeld) een album, en dan weer een tijdje 'op de achtergrond' (relatief gezien). En hij melkt die platen ook gewoon uit omdat 95% van de mensen die daar bij zijn set staan, ze willen horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2019 14:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat is 't 'm vooral. Het publiek verwacht dit dus draait hij het.

Maar iemand die vaker naar feestjes gaat en podcasts luistert kent die platen al veel te goed. Maar de set van Wildstylez is 't bewijs dat je jezelf ook als grote naam interessant kan houden. Die draait wel een frisse set met eigen werk en werk van anderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2019 14:38 
 
Hardtraxx Veteran

ULTIMO schreef:
Dat is 't 'm vooral. Het publiek verwacht dit dus draait hij het.

Maar iemand die vaker naar feestjes gaat en podcasts luistert kent die platen al veel te goed. Maar de set van Wildstylez is 't bewijs dat je jezelf ook als grote naam interessant kan houden. Die draait wel een frisse set met eigen werk en werk van anderen.


Ja eens, maar ook Wildstylez heeft 'mindere' periodes gehad, al is het natuurlijk allemaal subjectief. Rond de periode van YoS en 2013/2014 was men, vooral hier, lang niet zo positief over z'n tracks en sets als nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2019 15:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Ik vind hier eigenlijk helemaal niks aan.

Standaard setje uitgekakt met wat doodgedraaide platen waarvan sommigen een Edit hebben gekregen.

Nou nou, de absolute Koning van de hardstyle. Petje af hoor.


Hier sluit ik mij ook bij aan. Vond het echt gewoon niks aan en was meer de tijd aan het uitzitten tijdens die set. Wou daarna eigenlijk Power Hour mee pakken en daarom ging ik naar Heady, maar daar werd het me ook te druk dus maar lekker naar Retaliation gegaan. Beste keuze ooit. ^^
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle