Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2019 18:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



Tracklist:
1. Headhunterz ft. Sian Evans - Orange Heart
2. Eiffel 65 - Move Your Body (Project One Remix)
3. Project One - The Upside Down
4. Headhunterz - Home
5. Headhunterz - Dragonborn Part 2
6. Project One - Love Is Not Enough
7. Noisecontrollers - ID
8. Headhunterz & Malukah - Reignite (Tonight Vocal Edit)
9. Headhunterz - Destiny (Headhunterz Psychedelic Edit)
10. Headhunterz - The Power Of The Mind (Qlimax Anthem 2007)
11. Headhunterz - ID
12. Project One - Interstellar
13. Project One - Angel
14. Sub Zero Project - Playing With Fire (Live Edit)
15. Headhunterz & Sub Zero Project - Amen
16. Sub Zero Project - Patient Zero (Impaqt 2019 Edit)
17. Atmozfears & Toneshifterz - Rhythm Of Life
18. Headhunterz & Sub Zero Project - Our Church
19. Headhunterz - ID
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2019 22:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Weten iig ook weer dat Sian Evans niet meer live hoeft op te treden. Vraag me altijd af hoe je dan ineens zo mis kan zitten
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2019 11:20 
 
Hardtraxx Veteran

Prima setje.

Citaat:
2. Eiffel 65 - Move Your Body (Project One Remix)
3. Project One - The Upside Down
5. Headhunterz - Dragonborn Part 2
6. Project One - Love Is Not Enough
7. Noisecontrollers - ID
10. Headhunterz - The Power Of The Mind (Qlimax Anthem 2007)
11. Headhunterz - ID
12. Project One - Interstellar
15. Sub Zero Project - Patient Zero (Impaqt 2019 Edit)
16. Atmozfears & Toneshifterz - Rhythm Of Life
18. Headhunterz - ID


:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2019 13:55 
 
Hardtraxx Veteran

Tracklist:
1. Headhunterz ft. Sian Evans - Orange Heart
2. Eiffel 65 - Move Your Body (Project One Remix)
3. Project One - The Upside Down
4. Headhunterz - Home
5. Headhunterz - Dragonborn Part 2
6. Project One - Love Is Not Enough
7. Noisecontrollers - ID
8. Headhunterz & Malukah - Reignite (Tonight Vocal Edit)
9. Headhunterz - Destiny (Headhunterz Psychedelic Edit)
10. Headhunterz - The Power Of The Mind (Qlimax Anthem 2007)
11. Headhunterz - ID
12. Project One - Interstellar
13. Project One - Angel
14. Sub Zero Project - Playing With Fire (Live Edit)
15. Headhunterz & Sub Zero Project - Amen
16. Sub Zero Project - Patient Zero (Impaqt 2019 Edit)
17. Atmozfears & Toneshifterz - Rhythm Of Life
18. Headhunterz & Sub Zero Project - Our Church
19. Headhunterz - ID
Wat was dit een ijzersterke set zeg om na 5 jaar weer jezelf op qlimax te presenteren! :worship:

Had die lompe kicks ook niet echt verwacht.

Die project one platen zijn echt te gruwelijk en zijn kwalitatief zo goed.

Die nieuwe solo's zijn ook pareltjes. Laat maar komen :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2019 16:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kan mijn vinger er niet opleggen. Ik keek enorm uit naar zijn set, vind zijn platen thuis super fijn om naar te luisteren, meeste tracks ken ik van Project One en Headhunterz in 013 maar om een of andere rede was ik toch niet helemaal enthausiast.. Misschien dat DBSTF gewoon meer drive had, iets meer pit en over de top en had Heady misschien ervoor moeten staan? Ik vind het zonde, want als ik nu de tracklist zie zou ik daar meteen thuis naar gaan luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2019 16:27 
 
Hardtraxxer

Khadber schreef:
Ik kan mijn vinger er niet opleggen. Ik keek enorm uit naar zijn set, vind zijn platen thuis super fijn om naar te luisteren, meeste tracks ken ik van Project One en Headhunterz in 013 maar om een of andere rede was ik toch niet helemaal enthausiast.. Misschien dat DBSTF gewoon meer drive had, iets meer pit en over de top en had Heady misschien ervoor moeten staan? Ik vind het zonde, want als ik nu de tracklist zie zou ik daar meteen thuis naar gaan luisteren.


Las al wat meer kritiek over dat het geen tempo had enzo. Zal wel aan de programmering liggen dan, want ik begrijp die kritiek nu dus totaal niet (was niet op qlimax).

IMO echt een geweldige set en die niewe platen zijn stuk voor sruk goud!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2019 17:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Ik kan mijn vinger er niet opleggen. Ik keek enorm uit naar zijn set, vind zijn platen thuis super fijn om naar te luisteren, meeste tracks ken ik van Project One en Headhunterz in 013 maar om een of andere rede was ik toch niet helemaal enthausiast.. Misschien dat DBSTF gewoon meer drive had, iets meer pit en over de top en had Heady misschien ervoor moeten staan? Ik vind het zonde, want als ik nu de tracklist zie zou ik daar meteen thuis naar gaan luisteren.


Dit heb ik ook een beetje. Op de avond zelf viel het een beetje tegen, komt denk ik inderdaad omdat het iets langdradiger was dan de sets daarvoor. Mijn verwachtingen waren ook wel erg hoog moet ik eerlijk zeggen. Toch, als ik dit nu luister vind ik het echt de vetste set van heel de avond. Zo veel gevoel in die nieuwe nummers :loving:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2019 20:39 
 
Hardtraxxer

Lekker setje, die nieuwe platen stuk voor stuk goud. Weet iemand waar hij op doelde met dat stukje dat iedereen fouten maakte enzo? Rond 35:20 kan je 't horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2019 20:42 
 
Hardtraxx Veteran

Svenneh schreef:
Lekker setje, die nieuwe platen stuk voor stuk goud. Weet iemand waar hij op doelde met dat stukje dat iedereen fouten maakte enzo? Rond 35:20 kan je 't horen.


Waarschijnlijk z'n ex Eva. Is hij lang mee samen geweest... Geen idee wat er is gebeurt. Wel sick track though.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2019 20:53 
 
Hardtraxxer

Hij zat die Linnebel zeker stiekem te palen :drool:.

Ah ja, maakt verder ook niet uit. Wat een lekker setje was dit. Beetje 'wennen' qua stijl na Keltek en DBSTF, maar al die platen zitten zo goed in elkaar (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2019 20:53 
 
Hardtraxx Veteran

Wildstylerz schreef:
Svenneh schreef:
Lekker setje, die nieuwe platen stuk voor stuk goud. Weet iemand waar hij op doelde met dat stukje dat iedereen fouten maakte enzo? Rond 35:20 kan je 't horen.


Waarschijnlijk z'n ex Eva. Is hij lang mee samen geweest... Geen idee wat er is gebeurt. Wel sick track though.


Nee dit lijkt me over Linnebel te gaan. 'Lost at sea, oceans apart', zij is verhuisd naar Mexico ofzo en ze hebben daarom besloten er een punt achter te zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2019 19:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Ik kan mijn vinger er niet opleggen. Ik keek enorm uit naar zijn set, vind zijn platen thuis super fijn om naar te luisteren, meeste tracks ken ik van Project One en Headhunterz in 013 maar om een of andere rede was ik toch niet helemaal enthausiast.. Misschien dat DBSTF gewoon meer drive had, iets meer pit en over de top en had Heady misschien ervoor moeten staan? Ik vind het zonde, want als ik nu de tracklist zie zou ik daar meteen thuis naar gaan luisteren.


Amen, helemaal me eens :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2019 19:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ziet er vet uit, niet heel veel van meegekregen omdat ik ook veel aan het praten was, en was helaas extra geld op de wallet zetten toen Reignite en Power Of The Mind gedraaid werden. Die Dragonborn part 2 kwam trouwens totaal niet over, vocals van die greybeard waren ook gewoon niet goed te horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2019 12:00 
 
Hardtraxx Veteran

JeroenB93 schreef:
Weten iig ook weer dat Sian Evans niet meer live hoeft op te treden. Vraag me altijd af hoe je dan ineens zo mis kan zitten


Dat legt ie hier dus uit :)

Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2019 17:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
JeroenB93 schreef:
Weten iig ook weer dat Sian Evans niet meer live hoeft op te treden. Vraag me altijd af hoe je dan ineens zo mis kan zitten


Dat legt ie hier dus uit :)


Zag het voorbij komen ja. Toch zonde dat die show hoger gepitcht is dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2019 12:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Wildstylerz schreef:
Svenneh schreef:
Lekker setje, die nieuwe platen stuk voor stuk goud. Weet iemand waar hij op doelde met dat stukje dat iedereen fouten maakte enzo? Rond 35:20 kan je 't horen.


Waarschijnlijk z'n ex Eva. Is hij lang mee samen geweest... Geen idee wat er is gebeurt. Wel sick track though.


Nee dit lijkt me over Linnebel te gaan. 'Lost at sea, oceans apart', zij is verhuisd naar Mexico ofzo en ze hebben daarom besloten er een punt achter te zetten.


Dat heeft niet lang geduurd dan die relatie
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2019 14:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Ik kan mijn vinger er niet opleggen. Ik keek enorm uit naar zijn set, vind zijn platen thuis super fijn om naar te luisteren, meeste tracks ken ik van Project One en Headhunterz in 013 maar om een of andere rede was ik toch niet helemaal enthausiast.. Misschien dat DBSTF gewoon meer drive had, iets meer pit en over de top en had Heady misschien ervoor moeten staan? Ik vind het zonde, want als ik nu de tracklist zie zou ik daar meteen thuis naar gaan luisteren.

Precies dit. Zat veel minder tempo in waardoor ik er live niet heel warm van werd. Jammer, want keek er ook heel erg naar uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2019 14:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Laatste kwartier was niet best. Leek me een beetje bij elkaar geraapt zooitje als in "shit weet niet meer wat ik moet draaien, dan maar wat szp platen". Eerste helft van de set was wel goudddd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2019 15:31 
 
Hardtraxx Veteran

roy_ schreef:
Laatste kwartier was niet best. Leek me een beetje bij elkaar geraapt zooitje als in "shit weet niet meer wat ik moet draaien, dan maar wat szp platen". Eerste helft van de set was wel goudddd.


:huh: Zijn juist typische platen (aan het einde van) een typische HHZ set. Our Church zit er sowieso altijd in want hit, die Impaqt Edit is nieuw en lomp dus ook iets wat geen gekke keuze is voor het einde van zijn set, verder support hij SZP uberhaupt al in elke set, alleen die Rhythm Of Life is de enige die je enigszins 'apart' zou kunnen noemen maar aan de andere kant support hij Atmozfears regelmatig dus.. bij elkaar geraapt zooitje vind ik het iig zelf niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2019 16:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
roy_ schreef:
Laatste kwartier was niet best. Leek me een beetje bij elkaar geraapt zooitje als in "shit weet niet meer wat ik moet draaien, dan maar wat szp platen". Eerste helft van de set was wel goudddd.


:huh: Zijn juist typische platen (aan het einde van) een typische HHZ set. Our Church zit er sowieso altijd in want hit, die Impaqt Edit is nieuw en lomp dus ook iets wat geen gekke keuze is voor het einde van zijn set, verder support hij SZP uberhaupt al in elke set, alleen die Rhythm Of Life is de enige die je enigszins 'apart' zou kunnen noemen maar aan de andere kant support hij Atmozfears regelmatig dus.. bij elkaar geraapt zooitje vind ik het iig zelf niet.


Nou ik vind van wel!!!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2019 17:06 
 
Hardtraxx Veteran

0K3 D4N!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2019 17:53 
 
Hardtraxxer

Lekker hoor die hhz en P1 kicks :bomb:

Zeer fijn setje om thuis op te zetten :love:
Kan me voorstellen dat het de drive er tijdens Qlimax een beetje uit haalt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2020 23:38 
 
Hardtraxx Crew



The Upside Down & May the Angel zijn eruit geknipt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2020 11:52 
 
Hardtraxx Veteran

Die 2 wel geknipt, maar Move Your Body, Dragonborn Part 2, Love Is Not Enough, Dragonborn Part 3, Hunter & Prey en Interstellar niet? :huh:

Dikke set wel :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2020 12:25 
 
Hardtraxxer

Jammer dat The Upside Down eruit is geknipt :(.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle