Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2020 12:48 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Was opzich een lekkere set, alleen had ie voor DBSTF moeten staan. Daar zat veel meer energie in, waardoor ik een beetje inkakte. Om zo los te luisteren is het heerlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2020 13:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker



Wat klapt die edit van Power of the mind er hard op zeg sjezus en wat een bak drive zit er in dragonborn part 3. Niet normaal hoe goed de producties zijn van Headhunterz.

Helaas zijn The Upside Down en Angel geknipt
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2020 14:37 
 
Hardtraxxer

Niks dan respect voor deze man (L) .

Hij bewijst toch maar weer met die nieuwe platen en edits dat hij het nog lang niet verleerd is. Zijn nieuwe solo platen zijn van zo’n hoog niveau.
Jammer van die twee P1 platen maar goed zijn halve set had niet eens geüpload kunnen worden. Als alle niet uitgebrachte muziek eruit geknipt werd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2020 15:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B_Bass schreef:
Niks dan respect voor deze man (L) .

Hij bewijst toch maar weer met die nieuwe platen en edits dat hij het nog lang niet verleerd is. Zijn nieuwe solo platen zijn van zo’n hoog niveau.
Jammer van die twee P1 platen maar goed zijn halve set had niet eens geüpload kunnen worden. Als alle niet uitgebrachte muziek eruit geknipt werd.

Dit (L) Voor mij nog steeds de nr. 1 omdat hij met zn muziek nog steeds de meeste postitieve emoties bij me oproept :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2020 13:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom zijn hhz fans zo tering cringey. praat eens normaal jonge xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2020 13:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vind (en vond) dit niet echt een denderende set. Nummers op zich zijn leuk, maar qua hele set is het hem echt niet. Zeker niet op dat tijdstip.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2020 12:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Vind (en vond) dit niet echt een denderende set. Nummers op zich zijn leuk, maar qua hele set is het hem echt niet. Zeker niet op dat tijdstip.

Dit doet het voor mij ook niet inderdaad. Dat zelfde ging toen voor Sound Rush.
Deze twee artiesten hielden echt de drive er uit ondanks dat de producties wel goed in elkaar steken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2020 19:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze set net geluisterd en het bewijst wel weer dat ik niets meer heb met de laatste Headhunterz platen. Orange Heart kende ik al en vind ik zo saai dat die gewoon gruwelijk vervelend is voor mij. Andere nieuwere platen die ik nog niet goed kende zijn het hem ook niet. In sommige nummers is de sfeer zeker gaaf, maar dan pakt de melodie mijn totaal niet. Het is gewoon allemaal net niet helaas. :/ Gelukkig konden de P1 platen mij meer bekoren waardoor het nog wel prima was om hiernaar te luisteren.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle