Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2013 17:14 

Hardtraxx Elite

chas1n schreef:
HWS trekt me al tijden niet meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2013 17:31 

Hardtraxxer

Als hij nou gewoon zegt dat hij geen interesse en zin meer heeft om een podcast te maken en zich volledig met zijn Amerika / wereld tour wil bezig houden :/ Dit slaat echt nergens op de tracklist >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2013 17:46 

Hardtraxx Beheerder

Nu maar hopen dat hws 27 weer wat meer oude klappers bevat want dit is echt zwaar onder de maat :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2013 17:53 

Hardtraxxer

Enige wat nog leuk is aan deze podcast is Pandaro en Leap of Faith.. Maar die is inmiddels ook al een jaar oud(Wel Unreleased)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2013 17:56 

Hardtraxx Veteran

Ik ga niet de moeite nemen om te luisteren. Zit zo te zien deze maand niets voor me in. :(

edit

14 nummers in een fucking uur? Guestmix van Technoboy ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2013 18:01 

Hardtraxxer

Haahahaaa! haaa haaa....

zucht.

Edit: nouja Skinner vind ik de enige toffe plaat.... en wat is 'DJ Phil Ty – A Kay A (Da Tweekaz Remix)' Ongelooflijk Bout, ik snap niet hoe je het in je hoofd haalt om een remix Proberen te maken van deze plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2013 18:19 

Hardtraxx Veteran

Maximize schreef:
Eerste keer dat ik hem zo zwaar tegen vind vallen, dat ik hem niet eens ga luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2013 18:45 

Hardtraxxer

Op paar tracks hebben ze allemaal een beetje een "mehh''-gehalte, net als zijn nieuwe plaat Colors, die hier in dit lijstje ontbreekt, maar er perfect in zou passen. Leuke plaat, maar echt speciaal is het niet. Ik denk dat onze verwachtingen van meneer HH toch wel wat te hoog zijn..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2013 18:46 

Hardtraxx Elite

En wat zit ie steeds te zeuren over dat ie het niet kan maken... Armin doet elke week in ze hotel kamer een State of Trance en dat gaat ook zonder gehuill..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2013 18:50 

Hardtraxxer

Maximize schreef:
Eerste keer dat ik hem zo zwaar tegen vind vallen, dat ik hem niet eens ga luisteren.

Dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2013 18:53 

Hardtraxxer

patrickjeb schreef:
Net als de vorige zoveel, niks bijzonders

Die clip ziet er overigens erg.. Interessant uit, waarvan is dat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2013 18:55 

Hardtraxx Addict

:thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2013 19:01 

Hardtraxx Addict

Komop Willem, dit kan je toch niet aan je fans "verkopen" :/ ?
14 platen, geen afwisseling tussen oud en nieuw behalve die Toneshifterz plaat, afsluiten met Adaro's saaiste track ooit gemaakt....als je er geen tijd meer voor hebt, stop er dan gewoon mee. HWS is allang over zijn (commerciële) top heen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2013 19:23 

Aan het typen...

Haha heb de hype rondom deze podcast sowieso nooit gesnapt en nu er blijkbaar geen interessante promo's meer in zitten zijn jullie er ook eindelijk achter. En kom aub niet aanzetten met een 2-3 oude platen, er zijn zoveel DJ's die oudere platen verwerken in hun sets en die daar ook nog meer tijd in steken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2013 19:45 

Hardtraxxer

Ben ik de enige die de kicks hoor "clippen"? Alsof de plaat opgepitched is in Virtual DJ uit het jaar 0? Vooral in Ten Seconds heel goed te horen, of hoort dat in de plaat? Lijkt wel offbeat te gaan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2013 19:46 

Hardtraxx Veteran

Luister eens goed wat ie aan het begin te zeggen heeft :P

---
En nee, dit is niks helaas :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2013 19:51 

Hardtraxxer

Lenny schreef:
Luister eens goed wat ie aan het begin te zeggen heeft :P

---
En nee, dit is niks helaas :(

Breng dan niks uit, ik kan een liveset op mijn Acer uit 2005 nog beter laten klinken... Of laat hem in Nederland door iemand in elkaar mixen. Klinkt nergens naar zo, quality over quantity was het toch? Tientallen dj's doen zo'n show ook on the road, sommigen maken zelfs platen onderweg, die klinken toch ook niet zo ruk...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2013 19:51 

Hardtraxx Addict

Misschien wel de allerslechtste episode tot nu toe echt walgelijk dit -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2013 20:36 

Hardtraxx Veteran

Ik download hem alleen voor Rapture, thanks voor die ene promo willem :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2013 01:06 

Hardtraxxer

:sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2013 12:35 

Hardtraxxer

En daarom ben ik blij dat Digital Punk's Unleashed bestaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2013 12:39 

Hardtraxx Veteran

Is ook volgens mij de eerste keer dat deze niet met CD spelers gemixt is, maar op de computer gedaan. Zo komt het althans wel over. Je merkt dat hij hier net even minder tijd voor had tussen de optredens door, wat gezien het schema daar ook best wel logisch is. Helaas maakt dat de podcast voor deze maand wel wat minder interessant. Gemiste kans dus!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2013 13:03 

Hardtraxx Addict

Headhunterz :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2013 09:14 

Hardtraxx Veteran

Toch nog even aangezet, maar hoe krijg je het voor elkaar om zulke slechte kwaliteit te krijgen met clippen en alles? Zoals al eerder is gezegd, zelfs met een prehistorische laptop is het niet al te moeilijk om een fatsoenlijk klinkende mix in elkaar te draaien...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2013 13:11 

Oke dat was het dan, de laatste credits die hij nog had uit het verleden heeft hij met deze wanvertoning de das om gedaan. Doei HHZ het was leuk :yes:
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle