chas1n wrote:HWS trekt me al tijden niet meer.
Related topics
- View the latest post: Episode 73 - The Return Of Headhunterz | HARD with STYLE | Presented by Headhunterz
- View the latest post: Headhunterz & MC Villain - Hard with Style Episode 32
- View the latest post: Headhunterz - HARD with STYLE #31
- View the latest post: Headhunterz & Noisecontrollers - Hard With Style #30
- View the latest post: Headhunterz - Hard With Style 29
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: VWAB Indoor × HCL DJ Contest - Charon
- View the latest post: The Straikerz - 777 LIVE | Intents Festival 2026
- View the latest post: VWAB Indoor contest - DJ CRO
- View the latest post: Charon pres. RWND 10 YRS | w. Silvio Aquila
- View the latest post: The Age Of Reverse Bass - Vol. 5
Moderators
Als hij nou gewoon zegt dat hij geen interesse en zin meer heeft om een podcast te maken en zich volledig met zijn Amerika / wereld tour wil bezig houden
Dit slaat echt nergens op de tracklist 
Nu maar hopen dat hws 27 weer wat meer oude klappers bevat want dit is echt zwaar onder de maat 
-
OHardtraxxer
- 662 posts member since 2009
- last seen Aug 2025
Enige wat nog leuk is aan deze podcast is Pandaro en Leap of Faith.. Maar die is inmiddels ook al een jaar oud(Wel Unreleased)
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Ik ga niet de moeite nemen om te luisteren. Zit zo te zien deze maand niets voor me in. 
edit
14 nummers in een fucking uur? Guestmix van Technoboy ofzo?
edit
14 nummers in een fucking uur? Guestmix van Technoboy ofzo?
Haahahaaa! haaa haaa....
zucht.
Edit: nouja Skinner vind ik de enige toffe plaat.... en wat is 'DJ Phil Ty – A Kay A (Da Tweekaz Remix)' Ongelooflijk Bout, ik snap niet hoe je het in je hoofd haalt om een remix Proberen te maken van deze plaat.
zucht.
Edit: nouja Skinner vind ik de enige toffe plaat.... en wat is 'DJ Phil Ty – A Kay A (Da Tweekaz Remix)' Ongelooflijk Bout, ik snap niet hoe je het in je hoofd haalt om een remix Proberen te maken van deze plaat.
Maximize wrote:Eerste keer dat ik hem zo zwaar tegen vind vallen, dat ik hem niet eens ga luisteren.
Op paar tracks hebben ze allemaal een beetje een "mehh''-gehalte, net als zijn nieuwe plaat Colors, die hier in dit lijstje ontbreekt, maar er perfect in zou passen. Leuke plaat, maar echt speciaal is het niet. Ik denk dat onze verwachtingen van meneer HH toch wel wat te hoog zijn..
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
En wat zit ie steeds te zeuren over dat ie het niet kan maken... Armin doet elke week in ze hotel kamer een State of Trance en dat gaat ook zonder gehuill..
Dit.Maximize wrote:Eerste keer dat ik hem zo zwaar tegen vind vallen, dat ik hem niet eens ga luisteren.
Die clip ziet er overigens erg.. Interessant uit, waarvan is dat?patrickjeb wrote:Net als de vorige zoveel, niks bijzonders
-
DHardtraxx Addict
- 1047 posts member since 2011
- last seen Apr 2023
Komop Willem, dit kan je toch niet aan je fans "verkopen"
?
14 platen, geen afwisseling tussen oud en nieuw behalve die Toneshifterz plaat, afsluiten met Adaro's saaiste track ooit gemaakt....als je er geen tijd meer voor hebt, stop er dan gewoon mee. HWS is allang over zijn (commerciële) top heen.
14 platen, geen afwisseling tussen oud en nieuw behalve die Toneshifterz plaat, afsluiten met Adaro's saaiste track ooit gemaakt....als je er geen tijd meer voor hebt, stop er dan gewoon mee. HWS is allang over zijn (commerciële) top heen.
Haha heb de hype rondom deze podcast sowieso nooit gesnapt en nu er blijkbaar geen interessante promo's meer in zitten zijn jullie er ook eindelijk achter. En kom aub niet aanzetten met een 2-3 oude platen, er zijn zoveel DJ's die oudere platen verwerken in hun sets en die daar ook nog meer tijd in steken.
Ben ik de enige die de kicks hoor "clippen"? Alsof de plaat opgepitched is in Virtual DJ uit het jaar 0? Vooral in Ten Seconds heel goed te horen, of hoort dat in de plaat? Lijkt wel offbeat te gaan..
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Luister eens goed wat ie aan het begin te zeggen heeft 
---
En nee, dit is niks helaas
---
Breng dan niks uit, ik kan een liveset op mijn Acer uit 2005 nog beter laten klinken... Of laat hem in Nederland door iemand in elkaar mixen. Klinkt nergens naar zo, quality over quantity was het toch? Tientallen dj's doen zo'n show ook on the road, sommigen maken zelfs platen onderweg, die klinken toch ook niet zo ruk...Lenny wrote:Luister eens goed wat ie aan het begin te zeggen heeft
---
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Misschien wel de allerslechtste episode tot nu toe echt walgelijk dit 
Ik download hem alleen voor Rapture, thanks voor die ene promo willem 
-
IHardtraxxer
- 244 posts member since 2013
- last seen Feb 2015
En daarom ben ik blij dat Digital Punk's Unleashed bestaat
Is ook volgens mij de eerste keer dat deze niet met CD spelers gemixt is, maar op de computer gedaan. Zo komt het althans wel over. Je merkt dat hij hier net even minder tijd voor had tussen de optredens door, wat gezien het schema daar ook best wel logisch is. Helaas maakt dat de podcast voor deze maand wel wat minder interessant. Gemiste kans dus!
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Toch nog even aangezet, maar hoe krijg je het voor elkaar om zulke slechte kwaliteit te krijgen met clippen en alles? Zoals al eerder is gezegd, zelfs met een prehistorische laptop is het niet al te moeilijk om een fatsoenlijk klinkende mix in elkaar te draaien...
-
A
Oke dat was het dan, de laatste credits die hij nog had uit het verleden heeft hij met deze wanvertoning de das om gedaan. Doei HHZ het was leuk