Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 8 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 9 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 7 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
Hardtraxx Elite
2908 posts member since 2010
last seen Jun 2022
chas1n wrote:HWS trekt me al tijden niet meer.
Hardtraxxer
102 posts member since 2011
last seen Jan 2024
Als hij nou gewoon zegt dat hij geen interesse en zin meer heeft om een podcast te maken en zich volledig met zijn Amerika / wereld tour wil bezig houden :/ Dit slaat echt nergens op de tracklist >.<
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 9 days ago
Nu maar hopen dat hws 27 weer wat meer oude klappers bevat want dit is echt zwaar onder de maat :/
O
Hardtraxxer
662 posts member since 2009
last seen Aug 2025
Enige wat nog leuk is aan deze podcast is Pandaro en Leap of Faith.. Maar die is inmiddels ook al een jaar oud(Wel Unreleased)
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Ik ga niet de moeite nemen om te luisteren. Zit zo te zien deze maand niets voor me in. :(

edit

14 nummers in een fucking uur? Guestmix van Technoboy ofzo?
Hardtraxxer
264 posts member since 2013
last seen Mar 2018
Haahahaaa! haaa haaa....

zucht.

Edit: nouja Skinner vind ik de enige toffe plaat.... en wat is 'DJ Phil Ty – A Kay A (Da Tweekaz Remix)' Ongelooflijk Bout, ik snap niet hoe je het in je hoofd haalt om een remix Proberen te maken van deze plaat.
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
Maximize wrote:Eerste keer dat ik hem zo zwaar tegen vind vallen, dat ik hem niet eens ga luisteren.
Hardtraxxer
682 posts member since 2013
last seen Jan 2024
Op paar tracks hebben ze allemaal een beetje een "mehh''-gehalte, net als zijn nieuwe plaat Colors, die hier in dit lijstje ontbreekt, maar er perfect in zou passen. Leuke plaat, maar echt speciaal is het niet. Ik denk dat onze verwachtingen van meneer HH toch wel wat te hoog zijn..
H
Hardtraxx Elite
2169 posts member since 2011
last seen Jun 2025
En wat zit ie steeds te zeuren over dat ie het niet kan maken... Armin doet elke week in ze hotel kamer een State of Trance en dat gaat ook zonder gehuill..
Hardtraxxer
246 posts member since 2013
last seen Jul 2016
Maximize wrote:Eerste keer dat ik hem zo zwaar tegen vind vallen, dat ik hem niet eens ga luisteren.
Dit.
Hardtraxxer
246 posts member since 2013
last seen Jul 2016
patrickjeb wrote:Net als de vorige zoveel, niks bijzonders
Die clip ziet er overigens erg.. Interessant uit, waarvan is dat?
Hardtraxx Addict
1815 posts member since 2010
last seen May 2014
:thumbdown:
D
Hardtraxx Addict
1047 posts member since 2011
last seen Apr 2023
Komop Willem, dit kan je toch niet aan je fans "verkopen" :/ ?
14 platen, geen afwisseling tussen oud en nieuw behalve die Toneshifterz plaat, afsluiten met Adaro's saaiste track ooit gemaakt....als je er geen tijd meer voor hebt, stop er dan gewoon mee. HWS is allang over zijn (commerciële) top heen.
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Haha heb de hype rondom deze podcast sowieso nooit gesnapt en nu er blijkbaar geen interessante promo's meer in zitten zijn jullie er ook eindelijk achter. En kom aub niet aanzetten met een 2-3 oude platen, er zijn zoveel DJ's die oudere platen verwerken in hun sets en die daar ook nog meer tijd in steken.
Hardtraxxer
578 posts member since 2010
last seen Feb 2026
Ben ik de enige die de kicks hoor "clippen"? Alsof de plaat opgepitched is in Virtual DJ uit het jaar 0? Vooral in Ten Seconds heel goed te horen, of hoort dat in de plaat? Lijkt wel offbeat te gaan..
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Luister eens goed wat ie aan het begin te zeggen heeft :P

---
En nee, dit is niks helaas :(
Hardtraxxer
578 posts member since 2010
last seen Feb 2026
Lenny wrote:Luister eens goed wat ie aan het begin te zeggen heeft :P

---
En nee, dit is niks helaas :(
Breng dan niks uit, ik kan een liveset op mijn Acer uit 2005 nog beter laten klinken... Of laat hem in Nederland door iemand in elkaar mixen. Klinkt nergens naar zo, quality over quantity was het toch? Tientallen dj's doen zo'n show ook on the road, sommigen maken zelfs platen onderweg, die klinken toch ook niet zo ruk...
A
Hardtraxx Addict
1827 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Misschien wel de allerslechtste episode tot nu toe echt walgelijk dit -.-
Hardtraxx Veteran
3210 posts member since 2011
last seen 3 hours ago
Ik download hem alleen voor Rapture, thanks voor die ene promo willem :D
I
Hardtraxxer
244 posts member since 2013
last seen Feb 2015
:sick:
Hardtraxxer
720 posts member since 2013
last seen Jun 2022
En daarom ben ik blij dat Digital Punk's Unleashed bestaat
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Is ook volgens mij de eerste keer dat deze niet met CD spelers gemixt is, maar op de computer gedaan. Zo komt het althans wel over. Je merkt dat hij hier net even minder tijd voor had tussen de optredens door, wat gezien het schema daar ook best wel logisch is. Helaas maakt dat de podcast voor deze maand wel wat minder interessant. Gemiste kans dus!
Hardtraxx Addict
1606 posts member since 2013
last seen Oct 2021
Headhunterz :')
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Toch nog even aangezet, maar hoe krijg je het voor elkaar om zulke slechte kwaliteit te krijgen met clippen en alles? Zoals al eerder is gezegd, zelfs met een prehistorische laptop is het niet al te moeilijk om een fatsoenlijk klinkende mix in elkaar te draaien...
A
Oke dat was het dan, de laatste credits die hij nog had uit het verleden heeft hij met deze wanvertoning de das om gedaan. Doei HHZ het was leuk :yes: