Waarom heeft iedereen het over D.O.N.K.E.Y. NC edit als ze ein-de-lijk weer die Kick That Beast mashup gedraaid hebben. De meest gruwelijke track in tijden. Die plaat + HMH op vol volume. Gewelig.
Related topics
- View the latest post: Headhunterz & Noisecontrollers @ X-Qlusive Headhunterz Mixed By Mad II
- View the latest post: Headhunterz vs. Noisecontrollers @ X-Qlusive Headhunterz 2010
- View the latest post: Kasparov & Evil Activities & Noisecontrollers @ X-Qlusive Noisecontrollers
- View the latest post: Noisecontrollers & DBSTF @ X-Qlusive Noisecontrollers (Blackbox) (21-01-2012)
- View the latest post: Wildstylez & Noisecontrollers @ X-Qlusive Noisecontrollers
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: VWAB Indoor contest - DJ CRO
- View the latest post: Charon pres. RWND 10 YRS | w. Silvio Aquila
- View the latest post: The Age Of Reverse Bass - Vol. 5
- View the latest post: Helemaal Koekkoek 03-10-26 Warm-Up mix by TrixX
- View the latest post: The Saints: Holy Dreams @ REBiRTH Festival 2026 - Journey Beyond Borders
Moderators
-
S
Omdat eigen mening hierover niet verboden is?Khadber wrote:Waarom heeft iedereen het over D.O.N.K.E.Y. NC edit als ze ein-de-lijk weer die Kick That Beast mashup gedraaid hebben. De meest gruwelijke track in tijden. Die plaat + HMH op vol volume. Gewelig.
Dikke set hoor! Jammer van de opbouw, die is toch wel onder de maat
.

Was ik helemaal vergetenroberttt wrote: 13. Donkey Rollers - Kick that Beast (Mashup)
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
heheh bewijst maar weer is wat willem is en kan, en hij is nooit weggeweest
Lekker setje
Lekker setje
Wat heb ik me vermaakt op D.O.N.K.E.Y., Night After Night Remix, E=NC2, die Donkey Mash-Up etc. Heerlijk. 
Last edited by Nando on 22 Jan 2012 20:04, edited 1 time in total.
Wat kan die dan? Ik zie namelijk een tracklist met heel veel eigen werk, veel overspeelde platen en een vreemde opbouw.Wildstylerz wrote:heheh bewijst maar weer is wat willem is en kan, en hij is nooit weggeweest![]()
Lekker setje
Ik wil niet zeggen dat het een slecht setje is, maar als dit moet bewijzen dat hij het nog kan, dan ligt je drempel ook niet echt bijzonder hoog.
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Een paar verrassende tracks
Een van de lekkerste sets van de avond.
-
WHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2023
Mijn drempel light ook niet hoog, ik vind alles snel goed, maar voor willem zijn doen heeft die hier toch weer wat neergezet , nieuwe platen is toch goed , niks mis mee, vind een headshot lekker maar eternalize dan weer niet.. en oude platen is ook beetje de bedoeling bij een nc feest, die collab met hun alleen mis ik club bizare dan en robots dream maarja hij koos zijn tracklist, en ik vind het een fijne lijst om te luisteren en willem kan wel degelijk draaien, producen etc. anders is die niet zo groot geworden, ik snap dat het jou straatje niet is maar toch ik vind dat hij zijn status verdient heeft.Lyst wrote:Wat kan die dan? Ik zie namelijk een tracklist met heel veel eigen werk, veel overspeelde platen en een vreemde opbouw.Wildstylerz wrote:heheh bewijst maar weer is wat willem is en kan, en hij is nooit weggeweest![]()
Lekker setje
Ik wil niet zeggen dat het een slecht setje is, maar als dit moet bewijzen dat hij het nog kan, dan ligt je drempel ook niet echt bijzonder hoog.
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Headhunterz stond trouwens vaker op de dj booth dan achter de dj booth 
Moet zeggen dat dit een geweldige set is!
-
WHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2023
groot gelijk dat genieten en het publiek mee krijge geeft je een grote kick en heeft veel impackt op jejambekkie wrote:Headhunterz stond trouwens vaker op de dj booth dan achter de dj booth
Jah geweldig _0_jambekkie wrote:Headhunterz stond trouwens vaker op de dj booth dan achter de dj booth
Af en toe een nieuwe zin beginnen mag ookWildstylerz wrote:Mijn drempel light ook niet hoog, ik vind alles snel goed, maar voor willem zijn doen heeft die hier toch weer wat neergezet , nieuwe platen is toch goed , niks mis mee, vind een headshot lekker maar eternalize dan weer niet.. en oude platen is ook beetje de bedoeling bij een nc feest, die collab met hun alleen mis ik club bizare dan en robots dream maarja hij koos zijn tracklist, en ik vind het een fijne lijst om te luisteren en willem kan wel degelijk draaien, producen etc. anders is die niet zo groot geworden, ik snap dat het jou straatje niet is maar toch ik vind dat hij zijn status verdient heeft.Lyst wrote:Wat kan die dan? Ik zie namelijk een tracklist met heel veel eigen werk, veel overspeelde platen en een vreemde opbouw.Wildstylerz wrote:heheh bewijst maar weer is wat willem is en kan, en hij is nooit weggeweest![]()
Lekker setje
Heerlijk setje btw
Af en toe een nieuwe zin beginnen mag ookWildstylerz wrote:Mijn drempel light ook niet hoog, ik vind alles snel goed, maar voor willem zijn doen heeft die hier toch weer wat neergezet , nieuwe platen is toch goed , niks mis mee, vind een headshot lekker maar eternalize dan weer niet.. en oude platen is ook beetje de bedoeling bij een nc feest, die collab met hun alleen mis ik club bizare dan en robots dream maarja hij koos zijn tracklist, en ik vind het een fijne lijst om te luisteren en willem kan wel degelijk draaien, producen etc. anders is die niet zo groot geworden, ik snap dat het jou straatje niet is maar toch ik vind dat hij zijn status verdient heeft.Lyst wrote:Wat kan die dan? Ik zie namelijk een tracklist met heel veel eigen werk, veel overspeelde platen en een vreemde opbouw.Wildstylerz wrote:heheh bewijst maar weer is wat willem is en kan, en hij is nooit weggeweest![]()
Lekker setje
Heerlijk setje btw
Alleen al voor D.O.N.K.E.Y
ROLL WITH THE MF' D.O.N.K.E.Y-STYLE
ROLL WITH THE MF' D.O.N.K.E.Y-STYLE
View on SoundCloud HQ Versie! Wat een topfeest was het! 
-
SHardtraxxer
- 878 posts member since 2011
- last seen Dec 2024
Nouja na het draaien van D.O.N.K.E.Y en Kick that Beast had ik erg veel vertrouwen in een mogelijk surprise act, ik dacht dit zullen vast twee stille hints zijn.. Helaas pindakaas! 
Op de Q-Dance podcast in Itunes hebben ze dragonborn weggeknipt... geweldig 
-
JHardtraxxer
- 681 posts member since 2009
- last seen Jun 2026
Ja merkte ik ook al op, wrom weet ik niet,
Headhunterz heeft hem ook al in goede kwaliteit laten horen in zijn podcast.
-
WHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2023
zonder intro en outro jajeff wrote:Ja merkte ik ook al op, wrom weet ik niet,
HQ? Klinkt nog slechter als de mp3 die ik al heb.ricardo-paz wrote:View on SoundCloud HQ Versie! Wat een topfeest was het!
-
S
HQ en Dragonborn eruit .. Laat deze dan maarHidden Source wrote:HQ? Klinkt nog slechter als de mp3 die ik al heb.ricardo-paz wrote:View on SoundCloud HQ Versie! Wat een topfeest was het!