Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 40 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 9 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 1 day ago
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Waarom heeft iedereen het over D.O.N.K.E.Y. NC edit als ze ein-de-lijk weer die Kick That Beast mashup gedraaid hebben. De meest gruwelijke track in tijden. Die plaat + HMH op vol volume. Gewelig.
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Onbegrijpelijk idd :cool:
S
Khadber wrote:Waarom heeft iedereen het over D.O.N.K.E.Y. NC edit als ze ein-de-lijk weer die Kick That Beast mashup gedraaid hebben. De meest gruwelijke track in tijden. Die plaat + HMH op vol volume. Gewelig.
Omdat eigen mening hierover niet verboden is?
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Dikke set hoor! Jammer van de opbouw, die is toch wel onder de maat :P .
roberttt wrote: 13. Donkey Rollers - Kick that Beast (Mashup)
Was ik helemaal vergeten :love:
W
Hardtraxx Veteran
3252 posts member since 2011
last seen Nov 2023
heheh bewijst maar weer is wat willem is en kan, en hij is nooit weggeweest :)

Lekker setje :corn:
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Wat heb ik me vermaakt op D.O.N.K.E.Y., Night After Night Remix, E=NC2, die Donkey Mash-Up etc. Heerlijk. :D
Last edited by Nando on 22 Jan 2012 20:04, edited 1 time in total.
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Wildstylerz wrote:heheh bewijst maar weer is wat willem is en kan, en hij is nooit weggeweest :)

Wat kan die dan? Ik zie namelijk een tracklist met heel veel eigen werk, veel overspeelde platen en een vreemde opbouw.
Ik wil niet zeggen dat het een slecht setje is, maar als dit moet bewijzen dat hij het nog kan, dan ligt je drempel ook niet echt bijzonder hoog.
J
Hardtraxx Elite
2832 posts member since 2011
last seen May 2014
Een paar verrassende tracks :D Een van de lekkerste sets van de avond.
W
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2023
Lyst wrote:
Wildstylerz wrote:heheh bewijst maar weer is wat willem is en kan, en hij is nooit weggeweest :)

Wat kan die dan? Ik zie namelijk een tracklist met heel veel eigen werk, veel overspeelde platen en een vreemde opbouw.
Ik wil niet zeggen dat het een slecht setje is, maar als dit moet bewijzen dat hij het nog kan, dan ligt je drempel ook niet echt bijzonder hoog.
Mijn drempel light ook niet hoog, ik vind alles snel goed, maar voor willem zijn doen heeft die hier toch weer wat neergezet , nieuwe platen is toch goed , niks mis mee, vind een headshot lekker maar eternalize dan weer niet.. en oude platen is ook beetje de bedoeling bij een nc feest, die collab met hun alleen mis ik club bizare dan en robots dream maarja hij koos zijn tracklist, en ik vind het een fijne lijst om te luisteren en willem kan wel degelijk draaien, producen etc. anders is die niet zo groot geworden, ik snap dat het jou straatje niet is maar toch ik vind dat hij zijn status verdient heeft.
J
Hardtraxx Elite
2832 posts member since 2011
last seen May 2014
Headhunterz stond trouwens vaker op de dj booth dan achter de dj booth :P
Hardtraxx Elite
2318 posts member since 2010
last seen Dec 2020
Moet zeggen dat dit een geweldige set is!
W
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2023
jambekkie wrote:Headhunterz stond trouwens vaker op de dj booth dan achter de dj booth :P
groot gelijk dat genieten en het publiek mee krijge geeft je een grote kick en heeft veel impackt op je :D
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
jambekkie wrote:Headhunterz stond trouwens vaker op de dj booth dan achter de dj booth :P
Jah geweldig _0_
Hardtraxx Elite
2642 posts member since 2011
last seen 13 days ago
Wildstylerz wrote:
Lyst wrote:

Mijn drempel light ook niet hoog, ik vind alles snel goed, maar voor willem zijn doen heeft die hier toch weer wat neergezet , nieuwe platen is toch goed , niks mis mee, vind een headshot lekker maar eternalize dan weer niet.. en oude platen is ook beetje de bedoeling bij een nc feest, die collab met hun alleen mis ik club bizare dan en robots dream maarja hij koos zijn tracklist, en ik vind het een fijne lijst om te luisteren en willem kan wel degelijk draaien, producen etc. anders is die niet zo groot geworden, ik snap dat het jou straatje niet is maar toch ik vind dat hij zijn status verdient heeft.
Af en toe een nieuwe zin beginnen mag ook :P

Heerlijk setje btw ^^
Hardtraxx Elite
2642 posts member since 2011
last seen 13 days ago
Wildstylerz wrote:
Lyst wrote:

Af en toe een nieuwe zin beginnen mag ook :P

Heerlijk setje btw ^^
Donateur
3580 posts member since 2009
last seen Nov 2021
Gruwelijke set!
Hardtraxxer
94 posts member since 2010
last seen Jun 2013
Alleen al voor D.O.N.K.E.Y :bomb:

ROLL WITH THE MF' D.O.N.K.E.Y-STYLE (L)
Hardtraxxer
226 posts member since 2011
last seen Mar 2025
View on SoundCloud HQ Versie! Wat een topfeest was het! :worship:
S
Hardtraxxer
878 posts member since 2011
last seen Dec 2024
Nouja na het draaien van D.O.N.K.E.Y en Kick that Beast had ik erg veel vertrouwen in een mogelijk surprise act, ik dacht dit zullen vast twee stille hints zijn.. Helaas pindakaas! :P
Hardtraxxer
701 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Op de Q-Dance podcast in Itunes hebben ze dragonborn weggeknipt... geweldig :thumbdown:
J
Hardtraxxer
681 posts member since 2009
last seen Jun 2026
Ja merkte ik ook al op, wrom weet ik niet,
Headhunterz heeft hem ook al in goede kwaliteit laten horen in zijn podcast.
W
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2023
jeff wrote:Ja merkte ik ook al op, wrom weet ik niet,
Headhunterz heeft hem ook al in goede kwaliteit laten horen in zijn podcast.
zonder intro en outro ja xd misschien komt in hws 9 full dragonbron :P
Hardtraxx Addict
1937 posts member since 2010
last seen Nov 2013
ricardo-paz wrote:View on SoundCloud HQ Versie! Wat een topfeest was het! :worship:
HQ? Klinkt nog slechter als de mp3 die ik al heb. >.<
S
Hidden Source wrote:
ricardo-paz wrote:View on SoundCloud HQ Versie! Wat een topfeest was het! :worship:
HQ? Klinkt nog slechter als de mp3 die ik al heb. >.<
HQ en Dragonborn eruit .. Laat deze dan maar :D
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Blijft de beste set van 2012 :worship: