Heerlijk! 
Nee, ik hoor namelijk ook totaal geen verschil.The Crux wrote:Ben ik de enige die de melody edit in attack again niet hoort ?
Nee, ik hoor namelijk ook totaal geen verschil.The Crux wrote:Ben ik de enige die de melody edit in attack again niet hoort ?
drop jij eens een set dansantiagojwz wrote:NC laten idd wat te wensen over met mixen. I mean, zo moeilijk is het niet om twee plaatjes gelijk te krijgen.
D-block en s-te-fan daarentegen doen het technisch wel lekker.
wat een domme opmerking, dblock&stefan en mixtechnisch lekkersantiagojwz wrote:NC laten idd wat te wensen over met mixen. I mean, zo moeilijk is het niet om twee plaatjes gelijk te krijgen.
Want mensen die niet mixen mogen geen commentaar hebben? Als zij het mixwerk niet te pruimen vinden mag dat best toch? Deze heren verdienen genoeg geld om daar wat tijd in te investeren zou je zeggen.Dj C-Mind wrote:drop jij eens een set dansantiagojwz wrote:NC laten idd wat te wensen over met mixen. I mean, zo moeilijk is het niet om twee plaatjes gelijk te krijgen.
foutloos......
zeg ik dan dat ie geen commentaar mag geven?Khadber wrote:Want mensen die niet mixen mogen geen commentaar hebben? Als zij het mixwerk niet te pruimen vinden mag dat best toch? Deze heren verdienen genoeg geld om daar wat tijd in te investeren zou je zeggen.Dj C-Mind wrote:drop jij eens een set dansantiagojwz wrote:NC laten idd wat te wensen over met mixen. I mean, zo moeilijk is het niet om twee plaatjes gelijk te krijgen.
foutloos......
Ik ga vandaag maar eens wat setjes luisteren.
Daarom is het maar goed dat iedereen een eigen mening ergens over heeftKhadber wrote:Van mij mag je het zeggen hoor. Ik heb de set nog niet geluisterd, maar gezien het feit dat Noisecontrollers nou ook niet bekend staat om het feilloze mixen..
Hele set is hard!Dj C-Mind wrote:![]()
wat een set![]()
track 1