Nu aan uploaden alleen wel in 128 kbsJEFSKIII wrote:Iemand Mp3?
Aangezien dat een m4a is.
Last edited by voicher on 29 Sep 2011 18:42, edited 2 times in total.
Nu aan uploaden alleen wel in 128 kbsJEFSKIII wrote:Iemand Mp3?
ik heb de intro nog nooit eerder ergens gehoord hoor en als je hem live hebt gehoord kan het natuurlijk wel maar je kunt het ook verkeerd gehoord hebbenGT500eleanor wrote:
En what the fuck is er met Lose The Style gebeurd joh!! Waar is dat gruwelijk vette intro!! GODVERDOMME!! Weer zo'n verandering. Fuck dat als het weg is!!![]()
![]()
Dan wacht ik wel tot ie op youtube staat of iemand hem gewoon HQ heb.voicher wrote:Nu aan uploaden alleen wel in 128 kbsJEFSKIII wrote:Iemand Mp3?
Je hoort wel elementen van het vorige intro en als je oudere filmpjes luistert van voor Decibel kun je hem vinden.Case Dj wrote:ik heb de intro nog nooit eerder ergens gehoord hoor en als je hem live hebt gehoord kan het natuurlijk wel maar je kunt het ook verkeerd gehoord hebbenGT500eleanor wrote:
En what the fuck is er met Lose The Style gebeurd joh!! Waar is dat gruwelijk vette intro? GODVERDOMME!! Weer zo'n verandering. Fuck dat als het weg is!!![]()
![]()
OT: leuk lijstje ga m luisteren

Ja echt heJurheinen wrote:Standaard mee! Alleen nu ook weer in die standaard intro als je zon wijf hoort schreeuwen, blijf ik verstaan HEADHUNTERZ IS FUCKING GAY!
Das mooi, dan hoef ik dat niet te doen, tenminste als t ook een 'cut 't slapgeouwehoer cue' is, anders maak ik 'm morgen zelf welvoicher wrote: Cue komt eraan
Die zitten op het einde van de nummers dus niet aan het beginWesz91 wrote:Das mooi, dan hoef ik dat niet te doen, tenminste als t ook een 'cut 't slapgeouwehoer cue' is, anders maak ik 'm morgen zelf welvoicher wrote: Cue komt eraanaantal leuke (nieuwe) plaatjes, maar wel de minste editie tot nu toe, jammer
I see, heb 't alsnog deraf geknipt hehe, maar scheelt een hoop moeite om t helemaal zelf te maken, thnxvoicher wrote: Die zitten op het einde van de nummers dus niet aan het begin
wootum wrote:Paar nieuwe nummers, die ga ik even luisteren. Maar de rest er om heen vind ik weer niet echt boeiend.