Goed lijstje,
en vet dat HHZ "The Wildstylerz" zegt
en vet dat HHZ "The Wildstylerz" zegt
Ik snap hem nu pas hehe... En idd, Willem heeft wel een beetje een gay accent vandaagJosh en Penguinz wrote:
Haha volgens mij snap jij het niet helemaal...
Hij doet nog steeds gewoon precies hetzelfde als hiervoor.93Wesley93 wrote:Zo zie ik het graag!![]()
Toch mooie ontwikkelingen om te volgen, Headhunterz die een "nieuwe weg" inslaat. Ben echt benieuwd of hij zo een lijstje samen met Wildstylez ook neer durft te zetten op Defqon. Zou toch een erg vermakelijk setje kunnen zijn al om 14.00! De echte hitjes draait hij maar lekker in de Ultra Violet later op de dag.
Mix werk altijd goed? Is vaak zat dat die gewoon van het ene naar het andere nummer overgaat.Fokkeee wrote:juist heady![]()
Heb niks anders te zeggen dan Super lijst
heerlijk TL mix werk altijd goed:P
![]()
Haha idd!Pommer wrote:Haha ik lig dubbel om dat gaystemmetje van em de hele tijdMaar was wel een lekkere set
Eigenlijk niet!Kai wrote:disrespect is eigenlijk best wel vet!
Is een trio voor zover ik weet, ze stonden ook met z'n 3en achter de decks op de purple area op Defqon... niet alleen die track is goed, ze kunnen ook lekkere sets draaienMaximum wrote:04. Arkaine - Voice Of Desire... whow!![]()
Hier en daar wel wat gehoord van die naam, maar ik ben nooit zo alert wat betreft namen die nog wat minder bekend zijn! Ik ga deze mannen (het is een duo project toch?) wat beter in de gaten houden, want dit is echt een heerlijke plaat!