Spablauw schreef:
Headhunterz schreef:
Henk-Jan schreef:
Waar HHZ net een aardige release heeft gehad met z'n Sacrifice charity shit, is die Kaskade remix weer beroerd zeg, tenenkrommende vocals en kicks zijn saaaai.
Eigenlijk geen één ECHT mooie plaat in deze editie
Resistance is wel nice, lekkere screech maar kicks worden wel wat afgezaagd. Vette climax wel
Die Zatox is echt ralg

wtf man.
Trouwens wel vet dat Auditory Nerve erin zit, die vind ik dan weer episch

En zoals ik al eerder heb gezegd staan er juist daarop platen waar ik zelf minder achter sta maar gemaakt heb in de periode dat ik me minder goed voelde en me daardoor meer liet leiden door kritiek op internet. Een toenemende negativiteit van reacties over m'n nieuwe tracks op dit forum is voor mij nu daarom meer een bevestiging dat ik met veel mensen hier van smaak verschil. Ik hoop dat je dat een plekje kunt geven net als ik eindelijk. Toch bedankt voor de feedback.

edit: Ik zeg t trouwens niet helemaal goed, ik vind die hardere tracks vaak ook supervet maar ik vind t gewoon niet zo leuk om te maken. Als ik t doe voelt t een beetje geforceerd dus ja.. fuck it.
Heej Headhunterz, dat zijn gewoon de haters die hier zitten (wed dat ze me nu ook gaan aanvallen).
Niets van aantrekken, ik hou van je muziek en zo zijn er hier nog velen. Degene die technisch willen gaan lullen moeten dat zelf weten, daar lees ik ondertussen al over.
Jij bent het grootste commerciële hardstyle project dat er is, doe gewoon lekker je ding anders kwam je nooit aan + 400k likes op facebook etc.
Ben eens benieuwd wie dit bericht nu weer tot op het bot gaat afkraken.

Ik! Haha, nee hoor! Heady moet gewoon lekker z'n ding doen, willen we allemaal toch. Je ding kan echter niet altijd in iemand anders z'n hokje passen, daar hebben we echter allemaal mee te maken. Ik kan er trouwens ook niet uit opmaken Heady, dat je door een slechte periode ging vorig jaar, als we dat al enigszins toe kunnen passen op Sacrifice E.P., snap dan btw niet waarom je de tracks, waar je zelf misschien niet al te tevreden mee bent, uitbrengt voor een groot goed doel, maarja, wie ben ik om dat te zeggen. Remix voor Kaskade valt goed in de oren, maar wil hem nog even live meemaken, wat vast wel gaat gebeuren de komende maanden!
Dat Heady verantwoordelijkheid met zich meedraagt is wel zeker, want hij heeft inmiddels een immens grote doelgroep. Misschien dat sommige Hardstylers gewoon bang zijn dat Heady de Hardstyle niet op de, voor hun, juiste manier vertegenwoordigd.