mrazura schreef:
FRArnold schreef:
Een 'hitjes'lijst die in de smaak valt van Willem. Je kan natuurlijk wel zeiken over iemands trackkeuze maar dat is een kwestie van smaak! Als DJ draai je muziek wat je lekker vindt en dat is het uitgangspunt van in dit geval 'Hard With Style'. Het is niet zo dat hij dit expres doet vanwege veel luisteraars, want dat heeft die niet meer nodig. Hij is al Hardstyle DJ #1 volgens de laatste awards dus Lextc spreekt geen poep, jij doet dat.
Fijn dat hij dj nummer 1 onder de breezer sletjes is maar dat boeit mij niet. Fijn dat jij een harde piemel krijgt bij een standaard lijstje zoals dit, bij mij is dit helaas niet het geval. Je laatste zin is niet relevant en de conclusie die je hieruit afleidt is volstrekt kansloos.
Gozer analyseer ff je eigen ''betoogje''. Niet een zin klopt. Je zegt maar wat dingen die uit de lucht zijn gegrepen (harde piemels, nummer 1 onder breezersletjes), en je onderbouwt niks van wat je zegt. Door dit soort zielige uitspattingen is het niet raar dat mensen het hebben over haattraxx..
Sorry kon het even niet laten er op in te gaan maar erger me echt kapot aan dit soort reacties.
Maar gelukkig:
FRArnold schreef:
Je laatste reactie is een stuk volwassener dan diegene van daarvoor! Ga zo door!