Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2011 10:42 

Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Almighty schreef:
iSenSe` schreef:
speelde wat tussen hem en b-front bij rebirth.
misschien nu goedgemaakt :)

:huh:

Idd, wat dan?

ben ik ook erg benieuwd naar :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2011 16:04 

Donateur

ISENSE vertel maar is :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2011 16:14 

Bierkoning

Het schijnt dat B-Front weigerde om Hard Is The Message te draaien in z'n komende sets
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2011 16:33 

Hardtraxx Addict

Pommer schreef:
Het schijnt dat B-Front weigerde om Hard Is The Message te draaien in z'n komende sets

Moet ie toch ook zelf weten? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2011 16:36 

Bierkoning

Nightbreaker schreef:
Pommer schreef:

Was een grap :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2011 16:38 

Hardtraxx Addict

Pommer schreef:
Nightbreaker schreef:
Pommer schreef:

Was een grap :P

Wou al zeggen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2011 16:51 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:

Kan je me ff overeind helpen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2011 14:18 

Hardtraxxer

Hij mag echt wat minder lullen!
Maar hoe komt ie erbij om te zeggen: It was to be a dream van ran-d and zatox. Het is toch indoctrination?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2011 19:07 

Hardtraxx Veteran

Gaat mee! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2011 19:23 

Donateur

Pommer schreef:

Als dit waar is:
Hahahah HHZ de SCX netwerk boiiii. Laat muziek en artiesten hun eigen gang gaan, gladjanus.

On-topic: vind de set ook niet heel boeiend..
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2011 23:41 

Hardtraxx Addict

Pommer schreef:

zoiets ging wel de ronde jaa. apart. :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2011 23:41 

Hardtraxx Veteran

delange schreef:
Pommer schreef:

zoiets ging wel de ronde jaa. apart. :oh:

Hoe kom jij daarbij dan??
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2011 23:47 

Bierkoning

Mensen ik maakte maar een grapje voor degenen die het niet door hebben :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 00:40 

Hardtraxxer

Dudejay schreef:
Hij mag echt wat minder lullen!
Maar hoe komt ie erbij om te zeggen: It was to be a dream van ran-d and zatox. Het is toch indoctrination?

Daar kom ik ook maar niet over uit; wat hij precies zegt daar, versta ik sowieso niets van :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 01:17 

Hardtraxx Elite

Ja dat is wel 1 van de podcasts die ik wel wil volgen! Prima TL, prima mixwerk, Heady is lekker bezig :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 10:15 

Hardtraxxer

Pommer schreef:

Tja, daar kan ik 'm geen ongelijk in geven.
Het blijft immers een feit dat dat gewoon een enorm ruknummer is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 12:35 

Hardtraxx Addict

Pommer schreef:

Sarcasme op het internet blijft lastig te snappen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 16:32 

Hardtraxx Addict

Nightbreaker schreef:
Pommer schreef:

Sarcasme op het internet blijft lastig te snappen :P

Haha inderdaad. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 17:27 

Hardtraxx Veteran

Ga echt lachen als die gozer dit leest en weer begint te tweeten weer over ons :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 17:30 

Hardtraxx Addict

mrazura schreef:
Ga echt lachen als die gozer dit leest en weer begint te tweeten weer over ons :lol:

Hij zou een held zijn als hij de grap overneemt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 22:04 

Hardtraxxer

Wel grappig dat merendeel van dit haatforum zat te janken bij de line-up van Mysteryland, en nu dan From Within (Lotgenoot Edit) wel weer vet vind. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 22:11 

Hardtraxx Crew

Lextc schreef:
Wel grappig dat merendeel van dit haatforum zat te janken bij de line-up van Mysteryland, en nu dan From Within (Lotgenoot Edit) wel weer vet vind. :')

Ik zeg wanneer ik een track lekker vind of wanneer ik er niks aan vind. De artiesten die op Mysteryland staan zijn niet mijn favorieten, dus zeg ik dat ik het een mindere line up vind. Die Lotgenoot Edit heb ik nog niet gehoord, dus daar ga ik niks over zeggen. Maar het origineel en The Message Is Hardstyle vind ik ronduit slecht en saai klinken. Dat ik een andere smaak heb/niet dezelfde DJ's vet vind als jij, wil nog niet zeggen dat ik (en de rest) alleen maar loop te haten. Wordt een beetje moe van al die reacties als iemand z'n favo artiest aangevallen wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 22:20 

Hardtraxxer

wootum schreef:
Ik zeg wanneer ik een track lekker vind of wanneer ik er niks aan vind. De artiesten die op Mysteryland staan zijn niet mijn favorieten, dus zeg ik dat ik het een mindere line up vind. Die Lotgenoot Edit heb ik nog niet gehoord, dus daar ga ik niks over zeggen. Maar het origineel en The Message Is Hardstyle vind ik ronduit slecht en saai klinken. Dat ik een andere smaak heb/niet dezelfde DJ's vet vind als jij, wil nog niet zeggen dat ik (en de rest) alleen maar loop te haten. Wordt een beetje moe van al die reacties als iemand z'n favo artiest aangevallen wordt.

Ik weet niet hoor, volgens mij ben jij degene die zich aangevallen voelt. Wat ik bedoel, is dat er gelijk een oordeel werd getrokken over de samenwerkingen die aan bod komen op Mysteryland. En dat terwijl er nog niks bekend was, over wat het eventueel zou worden. En nu blijkt dat de Lotgenoot edit ontzettend positief word ontvangen, wat overigens Winne's melodie is. Dus mijn mening is dat mensen niet zo snel hun oordeel klaar moeten hebben. Laten we maar lekker oordelen na het feest. Amen

Of de dj's die er staan wel of niet je favoriet zijn is uiteraard jou keuze. Heb ik niets over te zeggen. Maar het gaat me voornamelijk over die negatieve reacties wat betreft de samenwerkingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 22:25 

Hardtraxx Crew

Lextc schreef:
wootum schreef:

Ik weet niet hoor, volgens mij ben jij degene die zich aangevallen voelt. Wat ik bedoel, is dat er gelijk een oordeel werd getrokken over de samenwerkingen die aan bod komen op Mysteryland. En dat terwijl er nog niks bekend was, over wat het eventueel zou worden. En nu blijkt dat de Lotgenoot edit ontzettend positief word ontvangen, wat overigens Winne's melodie is. Dus mijn mening is dat mensen niet zo snel hun oordeel klaar moeten hebben. Laten we maar lekker oordelen na het feest. Amen

Of de dj's die er staan wel of niet je favoriet zijn is uiteraard jou keuze. Heb ik niets over te zeggen. Maar het gaat me voornamelijk over die negatieve reacties wat betreft de samenwerkingen.

Daar geef ik je gelijk in! Maar had het ook meer over dat je deze site een Haatforum noemt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 22:29 

Hardtraxxer

wootum schreef:
Daar geef ik je gelijk in! Maar had het ook meer over dat je deze site een Haatforum noemt.

Je kan niet ontkennen dat er hier veel gehaat word, in het algemeen. Ik noemen geen namen ofzo, en iedereen heeft ook recht op zijn/haar eigen mening. Maar nogmaals liggen de oordelen hier vaak veel te snel klaar. Maar dank je voor je reactie, daar was ik naar op uit :]

Oh, en Headhunterz is niet mijn favoriete artiest. Wel zie ik in dat hij veel voor de hardstyle scene heeft betekent en mede verantwoordelijk is voor de sound die de hedendaagse hardstyle is. Daarom vind ik het wel echt een held, maar mijn favoriet? Nee, net niet. Weet je dat ook weer.
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle