ben ik ook erg benieuwd naarwrote:Idd, wat dan?wrote:wrote:speelde wat tussen hem en b-front bij rebirth.
misschien nu goedgemaakt
Related topics
Active topics in Hardstyle
Moderators
-
SHardtraxxer
- 612 posts member since 2011
- last seen Oct 2017
Het schijnt dat B-Front weigerde om Hard Is The Message te draaien in z'n komende sets
Moet ie toch ook zelf weten?wrote:Het schijnt dat B-Front weigerde om Hard Is The Message te draaien in z'n komende sets
Was een grapwrote:Moet ie toch ook zelf weten?wrote:Het schijnt dat B-Front weigerde om Hard Is The Message te draaien in z'n komende sets
Wou al zeggenwrote:Was een grapwrote:Moet ie toch ook zelf weten?wrote:Het schijnt dat B-Front weigerde om Hard Is The Message te draaien in z'n komende sets
Kan je me ff overeind helpenwrote:Het schijnt dat B-Front weigerde om Hard Is The Message te draaien in z'n komende sets
-
DHardtraxxer
- 186 posts member since 2010
- last seen Jun 2016
Hij mag echt wat minder lullen!
Maar hoe komt ie erbij om te zeggen: It was to be a dream van ran-d and zatox. Het is toch indoctrination?
Maar hoe komt ie erbij om te zeggen: It was to be a dream van ran-d and zatox. Het is toch indoctrination?
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Gaat mee! 
Als dit waar is:wrote:Het schijnt dat B-Front weigerde om Hard Is The Message te draaien in z'n komende sets
Hahahah HHZ de SCX netwerk boiiii. Laat muziek en artiesten hun eigen gang gaan, gladjanus.
On-topic: vind de set ook niet heel boeiend..
zoiets ging wel de ronde jaa. apart.wrote:Het schijnt dat B-Front weigerde om Hard Is The Message te draaien in z'n komende sets
Hoe kom jij daarbij dan??wrote:zoiets ging wel de ronde jaa. apart.wrote:Het schijnt dat B-Front weigerde om Hard Is The Message te draaien in z'n komende sets
Mensen ik maakte maar een grapje voor degenen die het niet door hebben 
Daar kom ik ook maar niet over uit; wat hij precies zegt daar, versta ik sowieso niets vanwrote:Hij mag echt wat minder lullen!
Ja dat is wel 1 van de podcasts die ik wel wil volgen! Prima TL, prima mixwerk, Heady is lekker bezig 
-
IHardtraxxer
- 54 posts member since 2011
- last seen Nov 2017
Tja, daar kan ik 'm geen ongelijk in geven.wrote:Het schijnt dat B-Front weigerde om Hard Is The Message te draaien in z'n komende sets
Het blijft immers een feit dat dat gewoon een enorm ruknummer is.
Sarcasme op het internet blijft lastig te snappenwrote:Mensen ik maakte maar een grapje voor degenen die het niet door hebben
Haha inderdaad.wrote:Sarcasme op het internet blijft lastig te snappenwrote:Mensen ik maakte maar een grapje voor degenen die het niet door hebben
Ga echt lachen als die gozer dit leest en weer begint te tweeten weer over ons 
Hij zou een held zijn als hij de grap overneemtwrote:Ga echt lachen als die gozer dit leest en weer begint te tweeten weer over ons
-
LHardtraxxer
- 107 posts member since 2009
- last seen Dec 2012
Wel grappig dat merendeel van dit haatforum zat te janken bij de line-up van Mysteryland, en nu dan From Within (Lotgenoot Edit) wel weer vet vind. :')
Last edited by Lextc on 01 Jun 2011 22:38, edited 2 times in total.
Ik zeg wanneer ik een track lekker vind of wanneer ik er niks aan vind. De artiesten die op Mysteryland staan zijn niet mijn favorieten, dus zeg ik dat ik het een mindere line up vind. Die Lotgenoot Edit heb ik nog niet gehoord, dus daar ga ik niks over zeggen. Maar het origineel en The Message Is Hardstyle vind ik ronduit slecht en saai klinken. Dat ik een andere smaak heb/niet dezelfde DJ's vet vind als jij, wil nog niet zeggen dat ik (en de rest) alleen maar loop te haten. Wordt een beetje moe van al die reacties als iemand z'n favo artiest aangevallen wordt.wrote:Wel grappig dat merendeel van dit haatforum zat te janken bij de line-up van Mysteryland, en nu dan From Within (Lotgenoot Edit) wel weer vet vind. :')
-
LHardtraxxer
- last seen Dec 2012
Ik weet niet hoor, volgens mij ben jij degene die zich aangevallen voelt. Wat ik bedoel, is dat er gelijk een oordeel werd getrokken over de samenwerkingen die aan bod komen op Mysteryland. En dat terwijl er nog niks bekend was, over wat het eventueel zou worden. En nu blijkt dat de Lotgenoot edit ontzettend positief word ontvangen, wat overigens Winne's melodie is. Dus mijn mening is dat mensen niet zo snel hun oordeel klaar moeten hebben. Laten we maar lekker oordelen na het feest. Amenwrote:Ik zeg wanneer ik een track lekker vind of wanneer ik er niks aan vind. De artiesten die op Mysteryland staan zijn niet mijn favorieten, dus zeg ik dat ik het een mindere line up vind. Die Lotgenoot Edit heb ik nog niet gehoord, dus daar ga ik niks over zeggen. Maar het origineel en The Message Is Hardstyle vind ik ronduit slecht en saai klinken. Dat ik een andere smaak heb/niet dezelfde DJ's vet vind als jij, wil nog niet zeggen dat ik (en de rest) alleen maar loop te haten. Wordt een beetje moe van al die reacties als iemand z'n favo artiest aangevallen wordt.
Of de dj's die er staan wel of niet je favoriet zijn is uiteraard jou keuze. Heb ik niets over te zeggen. Maar het gaat me voornamelijk over die negatieve reacties wat betreft de samenwerkingen.
Daar geef ik je gelijk in! Maar had het ook meer over dat je deze site een Haatforum noemt.wrote:Ik weet niet hoor, volgens mij ben jij degene die zich aangevallen voelt. Wat ik bedoel, is dat er gelijk een oordeel werd getrokken over de samenwerkingen die aan bod komen op Mysteryland. En dat terwijl er nog niks bekend was, over wat het eventueel zou worden. En nu blijkt dat de Lotgenoot edit ontzettend positief word ontvangen, wat overigens Winne's melodie is. Dus mijn mening is dat mensen niet zo snel hun oordeel klaar moeten hebben. Laten we maar lekker oordelen na het feest. Amenwrote:Ik zeg wanneer ik een track lekker vind of wanneer ik er niks aan vind. De artiesten die op Mysteryland staan zijn niet mijn favorieten, dus zeg ik dat ik het een mindere line up vind. Die Lotgenoot Edit heb ik nog niet gehoord, dus daar ga ik niks over zeggen. Maar het origineel en The Message Is Hardstyle vind ik ronduit slecht en saai klinken. Dat ik een andere smaak heb/niet dezelfde DJ's vet vind als jij, wil nog niet zeggen dat ik (en de rest) alleen maar loop te haten. Wordt een beetje moe van al die reacties als iemand z'n favo artiest aangevallen wordt.
Of de dj's die er staan wel of niet je favoriet zijn is uiteraard jou keuze. Heb ik niets over te zeggen. Maar het gaat me voornamelijk over die negatieve reacties wat betreft de samenwerkingen.
-
LHardtraxxer
- last seen Dec 2012
Je kan niet ontkennen dat er hier veel gehaat word, in het algemeen. Ik noemen geen namen ofzo, en iedereen heeft ook recht op zijn/haar eigen mening. Maar nogmaals liggen de oordelen hier vaak veel te snel klaar. Maar dank je voor je reactie, daar was ik naar op uit :]wrote:Daar geef ik je gelijk in! Maar had het ook meer over dat je deze site een Haatforum noemt.
Oh, en Headhunterz is niet mijn favoriete artiest. Wel zie ik in dat hij veel voor de hardstyle scene heeft betekent en mede verantwoordelijk is voor de sound die de hedendaagse hardstyle is. Daarom vind ik het wel echt een held, maar mijn favoriet? Nee, net niet. Weet je dat ook weer.