wootum schreef:
Ik zeg wanneer ik een track lekker vind of wanneer ik er niks aan vind. De artiesten die op Mysteryland staan zijn niet mijn favorieten, dus zeg ik dat ik het een mindere line up vind. Die Lotgenoot Edit heb ik nog niet gehoord, dus daar ga ik niks over zeggen. Maar het origineel en The Message Is Hardstyle vind ik ronduit slecht en saai klinken. Dat ik een andere smaak heb/niet dezelfde DJ's vet vind als jij, wil nog niet zeggen dat ik (en de rest) alleen maar loop te haten. Wordt een beetje moe van al die reacties als iemand z'n favo artiest aangevallen wordt.
Ik weet niet hoor, volgens mij ben jij degene die zich aangevallen voelt. Wat ik bedoel, is dat er gelijk een oordeel werd getrokken over de samenwerkingen die aan bod komen op Mysteryland. En dat terwijl er nog niks bekend was, over wat het eventueel zou worden. En nu blijkt dat de Lotgenoot edit ontzettend positief word ontvangen, wat overigens Winne's melodie is. Dus mijn mening is dat mensen niet zo snel hun oordeel klaar moeten hebben. Laten we maar lekker oordelen na het feest. Amen
Of de dj's die er staan wel of niet je favoriet zijn is uiteraard jou keuze. Heb ik niets over te zeggen. Maar het gaat me voornamelijk over die negatieve reacties wat betreft de samenwerkingen.