Active topics in Hardstyle

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 4 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 17 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
S
Hardtraxxer
612 posts member since 2011
last seen Oct 2017
TiMOTHYb wrote:
Almighty wrote:
iSenSe` wrote:speelde wat tussen hem en b-front bij rebirth.
misschien nu goedgemaakt :)
:huh:
Idd, wat dan?
ben ik ook erg benieuwd naar :corn:
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
ISENSE vertel maar is :)
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 26 days ago
Het schijnt dat B-Front weigerde om Hard Is The Message te draaien in z'n komende sets
Hardtraxx Addict
1604 posts member since 2010
last seen Jan 2022
Pommer wrote:Het schijnt dat B-Front weigerde om Hard Is The Message te draaien in z'n komende sets
Moet ie toch ook zelf weten? :huh:
Bierkoning
last seen 26 days ago
Nightbreaker wrote:
Pommer wrote:Het schijnt dat B-Front weigerde om Hard Is The Message te draaien in z'n komende sets
Was een grap :P
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2022
Pommer wrote:
Nightbreaker wrote:
Was een grap :P
Wou al zeggen xd
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Kan je me ff overeind helpen :lol:
D
Hardtraxxer
186 posts member since 2010
last seen Jun 2016
Hij mag echt wat minder lullen!
Maar hoe komt ie erbij om te zeggen: It was to be a dream van ran-d and zatox. Het is toch indoctrination?
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
Gaat mee! ^^
Donateur
6372 posts member since 2008
last seen Nov 2014
Als dit waar is:
Hahahah HHZ de SCX netwerk boiiii. Laat muziek en artiesten hun eigen gang gaan, gladjanus.

On-topic: vind de set ook niet heel boeiend..
Hardtraxx Addict
1986 posts member since 2010
last seen Jul 2016
zoiets ging wel de ronde jaa. apart. :oh:
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 8 hours ago
delange wrote:
zoiets ging wel de ronde jaa. apart. :oh:
Hoe kom jij daarbij dan??
Bierkoning
last seen 26 days ago
Mensen ik maakte maar een grapje voor degenen die het niet door hebben :P
Hardtraxxer
394 posts member since 2010
last seen Dec 2012
Dudejay wrote:Hij mag echt wat minder lullen!
Maar hoe komt ie erbij om te zeggen: It was to be a dream van ran-d and zatox. Het is toch indoctrination?
Daar kom ik ook maar niet over uit; wat hij precies zegt daar, versta ik sowieso niets van :P
Hardtraxx Elite
2281 posts member since 2008
last seen Apr 2021
Ja dat is wel 1 van de podcasts die ik wel wil volgen! Prima TL, prima mixwerk, Heady is lekker bezig :thumbup:
I
Hardtraxxer
54 posts member since 2011
last seen Nov 2017
Tja, daar kan ik 'm geen ongelijk in geven.
Het blijft immers een feit dat dat gewoon een enorm ruknummer is.
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2022
Pommer wrote:Mensen ik maakte maar een grapje voor degenen die het niet door hebben :P
Sarcasme op het internet blijft lastig te snappen :P
Hardtraxx Addict
1937 posts member since 2010
last seen Nov 2013
Nightbreaker wrote:
Pommer wrote:Mensen ik maakte maar een grapje voor degenen die het niet door hebben :P
Sarcasme op het internet blijft lastig te snappen :P
Haha inderdaad. :lol:
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Ga echt lachen als die gozer dit leest en weer begint te tweeten weer over ons :lol:
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2022
mrazura wrote:Ga echt lachen als die gozer dit leest en weer begint te tweeten weer over ons :lol:
Hij zou een held zijn als hij de grap overneemt xd
L
Hardtraxxer
107 posts member since 2009
last seen Dec 2012
Wel grappig dat merendeel van dit haatforum zat te janken bij de line-up van Mysteryland, en nu dan From Within (Lotgenoot Edit) wel weer vet vind. :')
Last edited by Lextc on 01 Jun 2011 22:38, edited 2 times in total.
Hardtraxx Crew
30635 posts member since 2010
last seen 17 hours ago
Lextc wrote:Wel grappig dat merendeel van dit haatforum zat te janken bij de line-up van Mysteryland, en nu dan From Within (Lotgenoot Edit) wel weer vet vind. :')
Ik zeg wanneer ik een track lekker vind of wanneer ik er niks aan vind. De artiesten die op Mysteryland staan zijn niet mijn favorieten, dus zeg ik dat ik het een mindere line up vind. Die Lotgenoot Edit heb ik nog niet gehoord, dus daar ga ik niks over zeggen. Maar het origineel en The Message Is Hardstyle vind ik ronduit slecht en saai klinken. Dat ik een andere smaak heb/niet dezelfde DJ's vet vind als jij, wil nog niet zeggen dat ik (en de rest) alleen maar loop te haten. Wordt een beetje moe van al die reacties als iemand z'n favo artiest aangevallen wordt.
L
Hardtraxxer
last seen Dec 2012
wootum wrote:Ik zeg wanneer ik een track lekker vind of wanneer ik er niks aan vind. De artiesten die op Mysteryland staan zijn niet mijn favorieten, dus zeg ik dat ik het een mindere line up vind. Die Lotgenoot Edit heb ik nog niet gehoord, dus daar ga ik niks over zeggen. Maar het origineel en The Message Is Hardstyle vind ik ronduit slecht en saai klinken. Dat ik een andere smaak heb/niet dezelfde DJ's vet vind als jij, wil nog niet zeggen dat ik (en de rest) alleen maar loop te haten. Wordt een beetje moe van al die reacties als iemand z'n favo artiest aangevallen wordt.
Ik weet niet hoor, volgens mij ben jij degene die zich aangevallen voelt. Wat ik bedoel, is dat er gelijk een oordeel werd getrokken over de samenwerkingen die aan bod komen op Mysteryland. En dat terwijl er nog niks bekend was, over wat het eventueel zou worden. En nu blijkt dat de Lotgenoot edit ontzettend positief word ontvangen, wat overigens Winne's melodie is. Dus mijn mening is dat mensen niet zo snel hun oordeel klaar moeten hebben. Laten we maar lekker oordelen na het feest. Amen

Of de dj's die er staan wel of niet je favoriet zijn is uiteraard jou keuze. Heb ik niets over te zeggen. Maar het gaat me voornamelijk over die negatieve reacties wat betreft de samenwerkingen.
Hardtraxx Crew
30635 posts member since 2010
last seen 17 hours ago
Lextc wrote:
wootum wrote:Ik zeg wanneer ik een track lekker vind of wanneer ik er niks aan vind. De artiesten die op Mysteryland staan zijn niet mijn favorieten, dus zeg ik dat ik het een mindere line up vind. Die Lotgenoot Edit heb ik nog niet gehoord, dus daar ga ik niks over zeggen. Maar het origineel en The Message Is Hardstyle vind ik ronduit slecht en saai klinken. Dat ik een andere smaak heb/niet dezelfde DJ's vet vind als jij, wil nog niet zeggen dat ik (en de rest) alleen maar loop te haten. Wordt een beetje moe van al die reacties als iemand z'n favo artiest aangevallen wordt.
Ik weet niet hoor, volgens mij ben jij degene die zich aangevallen voelt. Wat ik bedoel, is dat er gelijk een oordeel werd getrokken over de samenwerkingen die aan bod komen op Mysteryland. En dat terwijl er nog niks bekend was, over wat het eventueel zou worden. En nu blijkt dat de Lotgenoot edit ontzettend positief word ontvangen, wat overigens Winne's melodie is. Dus mijn mening is dat mensen niet zo snel hun oordeel klaar moeten hebben. Laten we maar lekker oordelen na het feest. Amen

Of de dj's die er staan wel of niet je favoriet zijn is uiteraard jou keuze. Heb ik niets over te zeggen. Maar het gaat me voornamelijk over die negatieve reacties wat betreft de samenwerkingen.
Daar geef ik je gelijk in! Maar had het ook meer over dat je deze site een Haatforum noemt.
L
Hardtraxxer
last seen Dec 2012
wootum wrote:Daar geef ik je gelijk in! Maar had het ook meer over dat je deze site een Haatforum noemt.
Je kan niet ontkennen dat er hier veel gehaat word, in het algemeen. Ik noemen geen namen ofzo, en iedereen heeft ook recht op zijn/haar eigen mening. Maar nogmaals liggen de oordelen hier vaak veel te snel klaar. Maar dank je voor je reactie, daar was ik naar op uit :]

Oh, en Headhunterz is niet mijn favoriete artiest. Wel zie ik in dat hij veel voor de hardstyle scene heeft betekent en mede verantwoordelijk is voor de sound die de hedendaagse hardstyle is. Daarom vind ik het wel echt een held, maar mijn favoriet? Nee, net niet. Weet je dat ook weer.