Related topics
- View the latest post: Episode 73 - The Return Of Headhunterz | HARD with STYLE | Presented by Headhunterz
- View the latest post: Headhunterz & MC Villain - Hard with Style Episode 32
- View the latest post: Headhunterz - HARD with STYLE #31
- View the latest post: Headhunterz & Noisecontrollers - Hard With Style #30
- View the latest post: Headhunterz - Hard With Style 29
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: VWAB Indoor × HCL DJ Contest - Charon
- View the latest post: The Straikerz - 777 LIVE | Intents Festival 2026
- View the latest post: VWAB Indoor contest - DJ CRO
- View the latest post: Charon pres. RWND 10 YRS | w. Silvio Aquila
- View the latest post: The Age Of Reverse Bass - Vol. 5
Moderators
-
BHardtraxx Addict
- 1372 posts member since 2011
- last seen May 2022
Positief verrast door Hard Driver. leuke plaat! 
Bazen episode. Die Adrenalize plaat is helemaal mijn ding. Rage remix is goed uitgewerkt in de break maar ik blijf die melodie missen (maar op zich wel een prima plaatje). Hard Driver is best prima en E=NC2.. Geen woorden. Heer-lijk!
Ook die Alphaverb plaat mag er wezen. Zomaar ineens Astral ertussen, Dragonborn mid voelt als teruggaan naar zaterdag..
Ja. Dit is er weer 1. Helemaal goed!
Ook die Alphaverb plaat mag er wezen. Zomaar ineens Astral ertussen, Dragonborn mid voelt als teruggaan naar zaterdag..
Ja. Dit is er weer 1. Helemaal goed!
-
A
Die Adrenalize is gewoon 15 jaar ofzo, en dat zo'n dikke track uitpoepen
Toch weer een lijstje met de nodige promo's. Altijd erg leuk om veel nieuwe platen te horen in 1x, ben benieuwd 
-
HHardtraxxer
- 191 posts member since 2011
- last seen Jul 2013
Khadber wrote:
02. Psyko Punkz - Beyond Belief (Reverze 2012 Anthem)
03. Headhunterz - Dragonborn
07. Noisecontrollers - Astral
08. Pavo - Let's Go
10. Technoboy - In Ya Face
12. Technoboy - Rage (Frontliner Remix)
14. Arkaine - Universe Of Light
15. TNT - Bullets
17. Noisecontrollers - E=NC2
18. Artic - Fuck The Fake Shit (Adaro Remix)
Wow shit doet hij goed 15 en support van Heady. Vind het lijstje minder deze keer. AstralAlmighty wrote:Die Adrenalize is gewoon 15 jaar ofzo, en dat zo'n dikke track uitpoepen
-
AHardtraxxer
- 101 posts member since 2011
- last seen Jun 2013
Straks als ik thuis ben even luisteren!
Hard Driver gesupport met 2 tracks? Nog nooit van gehoord eerlijk gezegd
Hard Driver gesupport met 2 tracks? Nog nooit van gehoord eerlijk gezegd
-
BHardtraxx Addict
- 1372 posts member since 2011
- last seen May 2022
Die verandering van toonhoogte in de climax is zum kotsenGangsterdwerg wrote:Wow shit doet hij goed 15 en support van Heady. Vind het lijstje minder deze keer. AstralAlmighty wrote:Die Adrenalize is gewoon 15 jaar ofzo, en dat zo'n dikke track uitpoepen
Voor de rest super dike nummer
8,11,17,18 zijn intressant rest niet heel boeiend, ga hem meenemen om deze vier even in HQ te luisteren 
Ligt het aan mij of kan ik nergens een MPEG4 bestand vinden? Is wel zo handig voor op m'n iPod 
Prima lijstje weer.
Alleen denk ik dat de meeste van de vette plate in deze lijst ook op 't hardbass album zulle staan.
Dus ik wacht nog wel even met luisteren, zonder banners is beter
Alleen denk ik dat de meeste van de vette plate in deze lijst ook op 't hardbass album zulle staan.
Dus ik wacht nog wel even met luisteren, zonder banners is beter
Leuke lijst alweer.
Toen ik wist dat psyko punkz het reverze anthem hadden gemaakt had ik iets van
Maar nu ik hem geluisterd heb is het meer van
Die nieuwe NC plaat is GE-WEL-DIG
Voor de rest nog wel een paar leuke promo's
Toen ik wist dat psyko punkz het reverze anthem hadden gemaakt had ik iets van
Maar nu ik hem geluisterd heb is het meer van
Die nieuwe NC plaat is GE-WEL-DIG
Voor de rest nog wel een paar leuke promo's
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Ik vind 4 toch best een leuk nummerG1LL wrote:Ik was al bang dat 4 d'r in zat.. Verder wel een leuke lijst
Alleen die intro wat minder maar wel echt een Audiofreq melodie die ik wel leuk vind!
Die pitchkicks erger me ik ook niet echt aan ;O
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Aanplurren die hap! 
Harddriver z'n nummers klinken goed!!
Ik vind de nieuwe van josh & wesz baas, rage remix is gewoon lekker..
Wreak havoc _0_
universe of light klinkt ook lekker!
E=NC2 bazen nummer en nummer 18 maak ik geen woorden aan vuil hoe meesterlijk dat nummer is
Ik vind de nieuwe van josh & wesz baas, rage remix is gewoon lekker..
Wreak havoc _0_
universe of light klinkt ook lekker!
E=NC2 bazen nummer en nummer 18 maak ik geen woorden aan vuil hoe meesterlijk dat nummer is
hahahaha die technoboy: mister cazzetore di teste, this is translation for headhunterz in italia.. schitterend !
eerste reactie op die frontliner remix vorige week was: nee toch !! zo een klassieker verneukt, maar na een paar keer luisteren is ie toch wel lekker opzich.. en die adaro remix van fuck the fake shit, wat een beuk plaat is dat zeg goeiemorgen !!
eerste reactie op die frontliner remix vorige week was: nee toch !! zo een klassieker verneukt, maar na een paar keer luisteren is ie toch wel lekker opzich.. en die adaro remix van fuck the fake shit, wat een beuk plaat is dat zeg goeiemorgen !!
-
T
- 3 posts member since 2012
- last seen Mar 2012
12. Technoboy - Rage (Frontliner Remix)

De drive in dit nummer, wauw! Perfect uitgevoerd zonder het origineel te verkrachten en ook de kicks mogen er wezen!
De drive in dit nummer, wauw! Perfect uitgevoerd zonder het origineel te verkrachten en ook de kicks mogen er wezen!
Ik vind het geen slecht nummer, maar toch bijlange niet zo goed als de originele...tvernee wrote:12. Technoboy - Rage (Frontliner Remix)![]()
![]()
2,3,8,11,17,18, zijn heel vet, alleen spreekt de rest me echt niet aan. Matige podcast dit keer.
Direct downloaden via iTunes, is veel handiger dan eerst via je pc en dan op je iPod zetten.Maximize wrote:Ligt het aan mij of kan ik nergens een MPEG4 bestand vinden? Is wel zo handig voor op m'n iPod
Je bedoelt de .m4a?Maximize wrote:Ligt het aan mij of kan ik nergens een MPEG4 bestand vinden? Is wel zo handig voor op m'n iPod
Daar zit ik ook op te wachten.
iTunes geeft een error._theon_ wrote:Direct downloaden via iTunes, is veel handiger dan eerst via je pc en dan op je iPod zetten.Maximize wrote:Ligt het aan mij of kan ik nergens een MPEG4 bestand vinden? Is wel zo handig voor op m'n iPod