Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2009 22:28 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

hoe heet die plaat die de headhunterz draaide hij ging zo van 1,2,3,4,5,6,7,8 etc. lekkere plaat maar twas een beetje druk om er vol op te knallen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2009 22:30 
 
Donateur

hardstylelover schreef:
hoe heet die plaat die de headhunterz draaide hij ging zo van 1,2,3,4,5,6,7,8 etc. lekkere plaat maar twas een beetje druk om er vol op te knallen :)

Headhunterz - The Saifam Mashup
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2009 22:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Een set live beleven met lasers, vuurwerk, de mensen om je heen etc. en thuis terugluisteren zijn 2 verschillende dingen. Dit had veel beter gekund, maar heus ga je daar een beetje over zeuren op het moment dat je erbij bent. Dan probeer je er gewoon van te genieten.


De mensen die er bij zijn geweest kunnen met deze set een beetje het gevoel van die dag terug halen. Tenminste zo denk ik er over -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2009 23:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kan ik ook wel, want ik was er gewoon. Wel flink verdoofd maar das een ander verhaal. Misschien dat ik daarom iets anders erover denk haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2009 00:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yannicksuper schreef:
hardstylelover schreef:
hoe heet die plaat die de headhunterz draaide hij ging zo van 1,2,3,4,5,6,7,8 etc. lekkere plaat maar twas een beetje druk om er vol op te knallen :)

Headhunterz - The Saifam Mashup

The Saifam kortmix.. Mashed is het niet echt haha..

Officieel is het The KGB's - Techno Gym.. Luister maar eens naar de track op YT, dan merk je hoe weinig er aan ge-edit is..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2009 09:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grappig, want ik begin een beetje klaar te zijn met alle 90% eigen werk tracklisten van Headhunterz, Technoboy, Noisecontrollers, you name it! Ik kom niet om een opsomming van eigen werk te zien, ik hoor liever een goed in elkaar stekende tracklist met veel variatie van een opsomminging van de tracks voor het afgelopen en komende half jaar.

Waarom denk je dat velen de radioset van The Pitcher en A2 (Coone en Dana helaas minder, toffe setjes) konden waarderen? Dat waren precies degene met minder eigen werk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2009 10:18 
 
Hardtraxxer

johnlienden schreef:
Setjes is imo net zo lkkr als de legendarische Headhunterz @ Q-base 2007 :drool: :love:


Setje is eigenlijk gewoon Hardbass09 x2
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2009 11:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Grappig, want ik begin een beetje klaar te zijn met alle 90% eigen werk tracklisten van Headhunterz, Technoboy, Noisecontrollers, you name it! Ik kom niet om een opsomming van eigen werk te zien, ik hoor liever een goed in elkaar stekende tracklist met veel variatie van een opsomminging van de tracks voor het afgelopen en komende half jaar.

Waarom denk je dat velen de radioset van The Pitcher en A2 (Coone en Dana helaas minder, toffe setjes) konden waarderen? Dat waren precies degene met minder eigen werk!


Ik geef je absoluut gelijk hierin. Echter moet je onderscheid maken in het luisteren van de set op de radio/pc etc, ofwel het zelf aanwezig zijn op het feest en daar de set aanschouwen. Als ik bijv. op een feest sta, dan ga ik me echt niet druk maken om welke platen er gedraaid worden. Want, in principe, is elke hardstyle (hardcore op t eind misschien) plaat uitermate geschikt om op los te gaan gezien de omstandigheden waarin je verkeerd tijdens zo'n feest. Dit in tegenstelling tot het puur luisteren via de radio etc...

Maar nogmaals, je hebt absoluut een punt daar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2009 11:18 
 
Hardtraxx Veteran

Koene schreef:
Khadber schreef:
Grappig, want ik begin een beetje klaar te zijn met alle 90% eigen werk tracklisten van Headhunterz, Technoboy, Noisecontrollers, you name it! Ik kom niet om een opsomming van eigen werk te zien, ik hoor liever een goed in elkaar stekende tracklist met veel variatie van een opsomminging van de tracks voor het afgelopen en komende half jaar.

Waarom denk je dat velen de radioset van The Pitcher en A2 (Coone en Dana helaas minder, toffe setjes) konden waarderen? Dat waren precies degene met minder eigen werk!


Ik geef je absoluut gelijk hierin. Echter moet je onderscheid maken in het luisteren van de set op de radio/pc etc, ofwel het zelf aanwezig zijn op het feest en daar de set aanschouwen. Als ik bijv. op een feest sta, dan ga ik me echt niet druk maken om welke platen er gedraaid worden. Want, in principe, is elke hardstyle (hardcore op t eind misschien) plaat uitermate geschikt om op los te gaan gezien de omstandigheden waarin je verkeerd tijdens zo'n feest. Dit in tegenstelling tot het puur luisteren via de radio etc...

Maar nogmaals, je hebt absoluut een punt daar!


Op een feest maak ik me er ook niet zo druk om welk nummer er gedraait word, t liefste vind ik dat het wel beetje commercieel moet zijn, ik vind het altijd het vetste als ik de nummers ken (persoonlijke mening). Ik heb me ook zeker vermaakt op het einde bij HH, ik hou ook wel van het stijltje van headhunterz. maar misschien had er (door nu gehoord te hebben) wel meer variatie in de set gemogen. Maar ik heb me op Defqon TOP vermaakt bij deze set!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2009 12:34 
 
Hardtraxx Addict

johnlienden schreef:
hardstylelover schreef:
hoe heet die plaat die de headhunterz draaide hij ging zo van 1,2,3,4,5,6,7,8 etc. lekkere plaat maar twas een beetje druk om er vol op te knallen :)


Het is trouwens 2,3,4,5,6,7,8,9 :innocent:

Ontopic --> Jammer dat Ruffian met zn grote bek dr altijd tussendoor zit maar verder ist een vet setje.
Ik hou er wel van als een DJ het aan durft om alleen zijn eigen werk te draaien.
Geef imo aan dat je best tevreden bent over wat je zelf doet. :thumbsup:
Setjes is imo net zo lkkr als de legendarische Headhunterz @ Q-base 2007 :drool: :love:


Is die legendarisch?? hoor ik voor et eerst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2009 12:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

[quote="johnlienden]
Toegegeven: ik ben misschien een beetje een HHZ fanboy maar in tegenstelling tot wat oa Khad hier zegt, zijn artiesten die werk van anderen draaien imo niet tevreden over hun eigen werk.
Van Technoboy ben ik het idd ook wel een beetje zat maar goed, daar gaat het bij deze set niet over.
En daarnaast vindt ik ook nog dat degene die de anthem gemaakt heeft voor een feest ook best zichzelf verder wel flink mag promoten. Voor die laatse nrtje had tie idd beter een andere cd kunne pakke want die Evil hardcore edit van Sacrifice is echt evil enorm matig. :evil: :sick:[/quote]

Waarom zou een DJ niet tevreden zijn over zijn eigen werk dan? Ik vind het niet meer dan terecht en een leuke afwisseling.. Als de sound in je stijl past en je vind het een leuke track, waarom zou hem dan niet draaien? Dat vind ik JUIST zo goed aan Deepack bijvoorbeeld, die produceren gewoon een plaatje omdat ze het leuk vinden en voor de rest maken ze briljante feestsets..Dat zijn voor de mensen die erbij zijn de mooiste sets, gewoon omdat ze variatie en afwisseling kunnen bieden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2009 12:56 
 
Hardtraxx Veteran

johnlienden schreef:
Voor mij was tie legendarisch.. jy je zin.
Twas tevens ook mn eerste hardstyle livesetje die ik binneplukte.


Ik vind deze set ook echt geweldig, en tevens ook een van mijn 1e sets!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2009 16:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik snap echt niet wat mensen hier lopen te zeiken over deze set.. Op Defqon knalde deze set gewoon erg goed, en iedereen bij de mainstage ging helemaal los!
Als je dan de tracklist bekijkt denk je misschien van oh hebben we die ook weer, maar op t moment dat je daar staat dan werkt deze set wel!

En met het veel draaien van eigen nummers vind ik persoonlijk niks verkeerds. Je zit niet dagen lang in de studio om je tracks niet te draaien. Als je dan op zo'n groot feest staat, en je hebt een flinke hoeveelheid tracks die aanslaan bij het publiek, waarom zou je ze dan ook niet draaien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2009 19:30 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Van het vipdeck totaan de eerste rij speakers ging het echt niet helemaal los, veel mensen stonden stil.
Vooraan misschien wel, maar die gingen de hele dag al helemaal los, zelfs op de popmuziek in de intro's.
Ik waardeer zelf echt setjes waarin de DJ er een plaat in gooit van, oh die heb ik al een tijd niet gehoord :worship: Creatief zijn met je platenkeuze en niet van die voorspelbare setjes :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2009 22:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Van het vipdeck totaan de eerste rij speakers ging het echt niet helemaal los, veel mensen stonden stil.
Vooraan misschien wel, maar die gingen de hele dag al helemaal los, zelfs op de popmuziek in de intro's.
Ik waardeer zelf echt setjes waarin de DJ er een plaat in gooit van, oh die heb ik al een tijd niet gehoord :worship: Creatief zijn met je platenkeuze en niet van die voorspelbare setjes :thumbup:


Ik stond 1m achter de eerste rij speakers :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2009 01:27 
 
Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
Van het vipdeck totaan de eerste rij speakers ging het echt niet helemaal los, veel mensen stonden stil.
Vooraan misschien wel, maar die gingen de hele dag al helemaal los, zelfs op de popmuziek in de intro's.
Ik waardeer zelf echt setjes waarin de DJ er een plaat in gooit van, oh die heb ik al een tijd niet gehoord :worship: Creatief zijn met je platenkeuze en niet van die voorspelbare setjes :thumbup:


juist
:thumbup:

en een dj mag best wel wat van zichzelf draaien hoor hij zit idd nie voor niks daarvoor in de studio maar zoek de sets van de afgelopen 2 jaar van hhz maar is op. het is allemaal 90 procent eigen werk wat ie draait en sommige zelfs 100 procent.( en dat waren geen live optredens)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2009 21:13 
 
Hardtraxxer

ik vond die hele set van noisecontrollers op IQ gewoon super te geak!! dat was echt een super afsluiter geweest!! hoewel ik ook echt niet kon klagen over Tatanka & Zatox :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2009 14:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lekker lekker deze mix echt een van zijn beste livesets,
Die van Qlimax was ook egt ZIEK
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2009 21:54 
 
Hardtraxxer

WOOW Was gister bij de diplomauitreiking van mn broertje, gingen ze op t end Forever Young draaien. Ik kreeg echt een rilling over mn hele lijf en had spontaan kippenvel, droomde weg met mn gedachten en emoties en was weer helemaal terug op het heilige strand :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2009 12:59 
 
Hardtraxx Veteran

Top setjeee :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2009 13:09 
 
Hardtraxx Veteran

wat maakt het uit wat je op het defqon einde draait,, vaak slaat het toch wel aan door heel de show er om heen!

Citaat:
hardstylelover schreef:
hoe heet die plaat die de headhunterz draaide hij ging zo van 1,2,3,4,5,6,7,8 etc. lekkere plaat maar twas een beetje druk om er vol op te knallen

En trouwens dat nummer is Headhunterz - the saifam mashup < als ik het goed heb :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2009 13:13 
 
Hardtraxx Veteran

Timmer schreef:
En trouwens dat nummer is Headhunterz - the saifam mashup < als ik het goed heb :$


Klopt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2009 13:18 
 
Donateur

bRt_ schreef:
Timmer schreef:
En trouwens dat nummer is Headhunterz - the saifam mashup < als ik het goed heb :$


Klopt :)

Zoals ik al zei paar pagina's terug xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2009 13:22 
 
Hardtraxx Veteran

Kryptica schreef:
bRt_ schreef:
Timmer schreef:
En trouwens dat nummer is Headhunterz - the saifam mashup < als ik het goed heb :$


Klopt :)

Zoals ik al zei paar pagina's terug xd


:innocent: haha sorry
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2009 13:22 
 

Headhunterz - The Sacrifice (Evil "Hardcore" Edit) :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle