[quote="johnlienden]
Toegegeven: ik ben misschien een beetje een HHZ fanboy maar in tegenstelling tot wat oa Khad hier zegt, zijn artiesten die werk van anderen draaien imo niet tevreden over hun eigen werk.
Van Technoboy ben ik het idd ook wel een beetje zat maar goed, daar gaat het bij deze set niet over.
En daarnaast vindt ik ook nog dat degene die de anthem gemaakt heeft voor een feest ook best zichzelf verder wel flink mag promoten. Voor die laatse nrtje had tie idd beter een andere cd kunne pakke want die Evil hardcore edit van Sacrifice is echt evil enorm matig.

[/quote]
Waarom zou een DJ niet tevreden zijn over zijn eigen werk dan? Ik vind het niet meer dan terecht en een leuke afwisseling.. Als de sound in je stijl past en je vind het een leuke track, waarom zou hem dan niet draaien? Dat vind ik JUIST zo goed aan Deepack bijvoorbeeld, die produceren gewoon een plaatje omdat ze het leuk vinden en voor de rest maken ze briljante feestsets..Dat zijn voor de mensen die erbij zijn de mooiste sets, gewoon omdat ze variatie en afwisseling kunnen bieden.