Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2009 10:37 
 
Hardtraxx Veteran

Had me hier zeker op vermaakt. Ook als afsluiter!
Mening ondertussen wel wat herzien. Vandaar deze 2014 -edit-

:) !
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2009 10:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ja precies, ik heb gewoon 8x kippevel gehad tijdens de set van Headhunterz en ik ga absoluut niet mee met de rages. De platen van Headhunterz zijn niet allemaal geweldig, maar op dat moment wel. De sfeer, de lichten het moment het was top!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2009 10:49 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
Ja precies, ik heb gewoon 8x kippevel gehad tijdens de set van Headhunterz en ik ga absoluut niet mee met de rages. De platen van Headhunterz zijn niet allemaal geweldig, maar op dat moment wel. De sfeer, de lichten het moment het was top!


Ik sluit me volledig aan bij deze comments, ik ben echt helemaal los gegaan op deze set.
ook al waren sommige nummers minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2009 11:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik had het niet mooier kunnen zeggen! helemaal mee eens!
zoals rocks ooit eens zei, "Hardstyle zit in je bloed"
:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2009 12:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Geweldig! Eindelijk een keer een comment die ook echt ergens op slaat! Ben het er helemaal mee eens dat het zo goed als niet uitmaakt wie er afsluit, zolang er maar hardstyle wordt gedraaid. Op dat moment, met al die mensen, die geweldige dag achter de rug, veel bier of wat dan ook in je mik, de sfeer, de lasers, de basssssss! noem maar op, dan kan je alleen maar genieten en daarna balen als het afgelopen is. Want zo was het en zo zal het elk jaar weer zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2009 12:16 
 
Hardtraxxer

Ben het hier zeker mee eens en je hoort mij dan ook niet zeiken over het gebeurde.
Maar ik snap wel dat mensen zeiken, iedereen heeft nou 1maal een anders 'perfect feest' in gedachten en niet voor iedereen kan dat uitkomen. Ik zelf vond ook de keuze Alpha2 vóór HHZ ipv erna een beetje vreemd maar het heeft mijn avond er echt niet minder op gemaakt. En tsjah.. wij Nederlanders staan er om bekend dat we graag zeiken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2009 12:25 
 
Hardtraxx Newbie

hij draaide lekker jammer dat het 1ste nummer van zn set ontbreekt this is the hardstyle summer! Weet niet van wie die is maar hij pompte m lekker
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2009 12:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klopt...lekker zeiken kunnen we allemaal wel, inclusief mezelf uiteraard. Want wat waren die barren druk en wc's te ver weg ;)

Het 1e nummer van de set van HHZ is: The Prophet ft Headhunterz - The Summer Of Hardstyle
Heerlijke inkomer! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2009 12:50 
 
Hardtraxxer

Ik blijf hhz gwn chill vinden

neem hem graag mee ! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2009 13:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Voor de liefhebbers de 1e 6:46 en de laatste 5:30 van de set van HHZ.

Intro Headhunterz @ Defqon.1 2009



Headhunterz - The Sacrifice (Evil Hardcore Edit) @ Defqon.1 2009

Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2009 13:16 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Dit zou waar geweest zijn als alle hardstyle t zelfde was, maar sommige mensen zitten nu eenmaal niet te wachten op de symfonien van headhunterz, en als hij nu een gevarieerde set neer zet, maar 90% was eigen werk. Als het maar hardstyle is en er maar bass is vind ik wel een beetje erg kortzichtig voor een afsluiting van een van de grotere hardstyle feesten. Kun je da tweekaz ofzo ook wel af laten sluiten.

Ondanks dat ik niet van de hhz sound houd, heeft headhunterz toch veel bereikt en blijven zijn melodieen in je hoofd hangen. Hij heeft dan ook wel verdiend om af te sluiten, enkel past zijn stijl niet echt bij een afsluiting. Headhunterz had t voor iedereen helemaal waar kunnen maken als hij zo door bleef draaien als zijn eerste track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2009 14:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
24. Headhunterz - The Sacrifice (Evil "Hardcore" Edit)


die is zo vreselijk slecht he :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2009 14:06 
 
Donateur

stynch schreef:
Khadber schreef:
24. Headhunterz - The Sacrifice (Evil "Hardcore" Edit)


die is zo vreselijk slecht he :P

+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2009 14:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wil niet lullig doen tegenover heel pagina 4 ongeveer.. Maar daar helpt die sfeer antuurlijk ook bij.. Afsluiting van een groot feest + Headhunterz = instant orgasm voor best wat mensen.. Maar wat dan zo jammer is, is dat hij toch weer aan het eigen werk gaat, terwijl je op dit tijdstip goed stevig moet kunnen draaien. En niet lullig bedoeld, maar het werk van Headhunterz heeft echt wel kwaliteit, maar staat niet te boek als hard, en dat is het essentiele verschil hier. Tatanka en zeker Zatox hebben een wat rauwere, hardere sound, zeker de laatste producties van Zatox willen wel doorgaan. Hetzelfde geld voor A2 records. Technoboy en The Prophet en zo nog wel een hoop kunnen heel stevig afsluiten, dat hebben zij meermalen bewezen op onder andere Defqon.

Als je dan als minder harde DJ af moet sluiten, denk ik dat het verstandig is om je sound daarop aan te passen, dit is, op een paar edits na, gewoon niet gebeurd. Dat is nou juist het jammere en ook mijn punt van kritiek. Als laatste moet je gewoon goed door kunnen halen, dat laatste beetje uit zowel de liefhebber als het "dagjesmens" moeten kunnen halen en ik denk dat dit beter gekund had.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2009 15:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Ik wil niet lullig doen tegenover heel pagina 4 ongeveer.. Maar daar helpt die sfeer antuurlijk ook bij.. Afsluiting van een groot feest + Headhunterz = instant orgasm voor best wat mensen.. Maar wat dan zo jammer is, is dat hij toch weer aan het eigen werk gaat, terwijl je op dit tijdstip goed stevig moet kunnen draaien. En niet lullig bedoeld, maar het werk van Headhunterz heeft echt wel kwaliteit, maar staat niet te boek als hard, en dat is het essentiele verschil hier. Tatanka en zeker Zatox hebben een wat rauwere, hardere sound, zeker de laatste producties van Zatox willen wel doorgaan. Hetzelfde geld voor A2 records. Technoboy en The Prophet en zo nog wel een hoop kunnen heel stevig afsluiten, dat hebben zij meermalen bewezen op onder andere Defqon.

Als je dan als minder harde DJ af moet sluiten, denk ik dat het verstandig is om je sound daarop aan te passen, dit is, op een paar edits na, gewoon niet gebeurd. Dat is nou juist het jammere en ook mijn punt van kritiek. Als laatste moet je gewoon goed door kunnen halen, dat laatste beetje uit zowel de liefhebber als het "dagjesmens" moeten kunnen halen en ik denk dat dit beter gekund had.


Ja daar ben ik het ook wel mee eens, ik stond ook niet voor niets Bij Tatanka een Zatox :worship:
Ma goed wat bRt zegt zit natuurlijk ook wel wat in, maar ieder z´n ding!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2009 21:42 
 
Hardtraxxer

22. Q-Dance - Defqon.1 Afsluiter

lord of the rings ftw
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2009 00:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dj rudestylez schreef:
iedereen hier doe niej zo afkraken als je erbij was geweeest had je anders gepypt die openings nummer van hem this is the summer hardstyle ofzoiets wat een track :love: die track is trouwens waarschijnlijk van frontliner want die draaide hem ook en is ook egt frontliner track

Die tracks is van The Prophet en Headhunterz ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2009 11:18 
 
Hardtraxx Newbie

TakkU schreef:
Dj rudestylez schreef:
iedereen hier doe niej zo afkraken als je erbij was geweeest had je anders gepypt die openings nummer van hem this is the summer hardstyle ofzoiets wat een track :love: die track is trouwens waarschijnlijk van frontliner want die draaide hem ook en is ook egt frontliner track

Die tracks is van The Prophet en Headhunterz ;)

Wil niet lullig doen maar das dus echt geen track voor Frontliner.. Frontliner komt nog maar net kijken en dit is toch echt een heerlijke early sound!! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2009 11:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

_bRt haalt de woorden uit mijn mond, altijd maar dat gezeik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2009 15:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik heb de set niet geluisterd en zal dus niet oordelen, het enige wat ik wel weet was dat de laatste track echt moddervet was :worship:. Dat filmpje op z'n YT channel, prachtig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2009 15:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nu ik hem terugluister was het echt geen beste set hoor, platenkeuze alleen maar eigen werk. Op Defqon zelf bezorgde hij op het einde met zijn platen wel voor kippenvel, daar was dus niks mis mee. Alleen was het achteraf gezien te soft en te eentonig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2009 16:13 
 

Ga nou maar eerst eens naar een feest voordat je gaat zeuren over sets die je thuis hebt zitten beluisteren. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2009 16:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Daar heeft Opperhoofd wel gelijk in... Als je het live vet vond en thuis niet, wat is dan het belangrijkste?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2009 16:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Een set live beleven met lasers, vuurwerk, de mensen om je heen etc. en thuis terugluisteren zijn 2 verschillende dingen. Dit had veel beter gekund, maar heus ga je daar een beetje over zeuren op het moment dat je erbij bent. Dan probeer je er gewoon van te genieten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2009 17:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Opperhoofd schreef:
Ga nou maar eerst eens naar een feest voordat je gaat zeuren over sets die je thuis hebt zitten beluisteren. :x


Helemaal niks aan toe te voegen... :thumbsup:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle