Had me hier zeker op vermaakt. Ook als afsluiter!
Mening ondertussen wel wat herzien. Vandaar deze 2014 -edit-
!
Mening ondertussen wel wat herzien. Vandaar deze 2014 -edit-
Ik sluit me volledig aan bij deze comments, ik ben echt helemaal los gegaan op deze set.Ja precies, ik heb gewoon 8x kippevel gehad tijdens de set van Headhunterz en ik ga absoluut niet mee met de rages. De platen van Headhunterz zijn niet allemaal geweldig, maar op dat moment wel. De sfeer, de lichten het moment het was top!
die is zo vreselijk slecht hewrote: 24. Headhunterz - The Sacrifice (Evil "Hardcore" Edit)
+1wrote:die is zo vreselijk slecht hewrote: 24. Headhunterz - The Sacrifice (Evil "Hardcore" Edit)
Ja daar ben ik het ook wel mee eens, ik stond ook niet voor niets Bij Tatanka een Zatoxwrote:Ik wil niet lullig doen tegenover heel pagina 4 ongeveer.. Maar daar helpt die sfeer antuurlijk ook bij.. Afsluiting van een groot feest + Headhunterz = instant orgasm voor best wat mensen.. Maar wat dan zo jammer is, is dat hij toch weer aan het eigen werk gaat, terwijl je op dit tijdstip goed stevig moet kunnen draaien. En niet lullig bedoeld, maar het werk van Headhunterz heeft echt wel kwaliteit, maar staat niet te boek als hard, en dat is het essentiele verschil hier. Tatanka en zeker Zatox hebben een wat rauwere, hardere sound, zeker de laatste producties van Zatox willen wel doorgaan. Hetzelfde geld voor A2 records. Technoboy en The Prophet en zo nog wel een hoop kunnen heel stevig afsluiten, dat hebben zij meermalen bewezen op onder andere Defqon.
Als je dan als minder harde DJ af moet sluiten, denk ik dat het verstandig is om je sound daarop aan te passen, dit is, op een paar edits na, gewoon niet gebeurd. Dat is nou juist het jammere en ook mijn punt van kritiek. Als laatste moet je gewoon goed door kunnen halen, dat laatste beetje uit zowel de liefhebber als het "dagjesmens" moeten kunnen halen en ik denk dat dit beter gekund had.
Die tracks is van The Prophet en Headhunterzwrote:iedereen hier doe niej zo afkraken als je erbij was geweeest had je anders gepypt die openings nummer van hem this is the summer hardstyle ofzoiets wat een trackdie track is trouwens waarschijnlijk van frontliner want die draaide hem ook en is ook egt frontliner track
Wil niet lullig doen maar das dus echt geen track voor Frontliner.. Frontliner komt nog maar net kijken en dit is toch echt een heerlijke early sound!!wrote:Die tracks is van The Prophet en Headhunterzwrote:iedereen hier doe niej zo afkraken als je erbij was geweeest had je anders gepypt die openings nummer van hem this is the summer hardstyle ofzoiets wat een trackdie track is trouwens waarschijnlijk van frontliner want die draaide hem ook en is ook egt frontliner track