Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2020 19:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Ik zat vanmiddag de set van HHZ te luisteren in auto, maar dan valt het echt op hoe slecht het geluidskwaliteit van de livestreams is. Ontzettend veel compressie! Erg jammer, want ik wilde deze set echt grijsdraaien. De set van HHZ vanuit zijn huis was wel echt in zeer goede kwaliteit.

Heb evt het setje (wel met beeld) in prima kwaliteit. Komt in de buurt van zijn "home" set. Stuur maar PB voor interesse.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2020 20:21 
 
Hardtraxx Elite

hurricane schreef:
hotymoty schreef:
Ik zat vanmiddag de set van HHZ te luisteren in auto, maar dan valt het echt op hoe slecht het geluidskwaliteit van de livestreams is. Ontzettend veel compressie! Erg jammer, want ik wilde deze set echt grijsdraaien. De set van HHZ vanuit zijn huis was wel echt in zeer goede kwaliteit.

Heb evt het setje (wel met beeld) in prima kwaliteit. Komt in de buurt van zijn "home" set. Stuur maar PB voor interesse.

Ja die heb ik ook, maar zodra ik m luister in auto of koptelefoon, dan hoor je wel dat het een stuk minder is dat zijn “home” set.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2020 20:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Ja die heb ik ook, maar zodra ik m luister in auto of koptelefoon, dan hoor je wel dat het een stuk minder is dat zijn “home” set.

Luister thuis op de soundbar, de compressie is lang niet zo erg imho dan de Q-Dance Qonnect setjes. Daar heb ik me kapot aan geergerd. Hier wordt het hoog niet erg weggedrukt gelukkig
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2020 22:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke tracklist. Leuke platen. Heady is goed bezig. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2020 17:33 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2020 19:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen Project One tracks eruit geknipt, dan zal t album niet lang meer duren gok ik :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2020 09:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hele vette set! :) Echt lekkere nieuwe nummertjes! Voelt echt weer als een vanouds hhz set!
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle