Idd kan me hier wel in vinden. Tracks als Hunter & Prey zouden niet bestaan zonder zn eigen gevoel in de muziek te stoppen. En daar ben ik zelf erg blij mee want het klinkt allemaal fantastischDisAster wrote: Snap niet echt waar je deze conclusies uit trekt, behalve uit het feit dat hij in alles vrij expressief is. Jammer dat er gelijk negatief naar gekeken wordt, lekker Nederlands weer. Volgens mij is hij juist de artiest die hij is omdat hij zijn gevoel zo bizar goed in muziek kan stoppen. Daardoor waardeer ik het eigenlijk juist.
Related topics
- View the latest post: Headhunterz - Defqon.1 @ Home 2021
- View the latest post: Headhunterz @ Defqon.1 at Home
- View the latest post: Headhunterz - Home (AOC019)
- View the latest post: Geck-o - Hardstyle Crossover liveset @ r/Hardstyle Unrivalled Festival
- View the latest post: Hardstyle SECTOR A - Hardstyle mix by Econz (liveset)
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Nuracore | Brennan Heart
- View the latest post: Skandalig Winter Wonderland DJ Contest // Early to the Millenium
- View the latest post: Nuracore @ Decibel Outdoor 2026 | Full Liveset
- View the latest post: Silvio Aquila - Decibel Outdoor 2026
- View the latest post: Charon pres. RWND 10 YRS | w. Silvio Aquila
Moderators
Idem ditto, echt een moker dikke set! Hoe hij het noemt zal mij een bal jeuken 
Wel jammer dat het er op lijkt dat Hard with Style nou echt dood en begraven is.
Wel jammer dat het er op lijkt dat Hard with Style nou echt dood en begraven is.
Het verleggen van de bewijslast helpt niet bij het onderbouwen van jouw mening. Als je naast je Nederlandse onderbuik gevoel dat het overdreven is (wat ik overigens ook heb bij HHZ), maar voor de rest geen enkele bewijslast hebt, hoe kun je er dan vanuit gaan dat hij niet echt zo is? Dan staat je argument net zo sterk als iemand die vindt dat hij wel echt overkomt.Charon_NL wrote:Waar ik mijn conclusies op baseer staat er toch? Alles word ook als het om hem gaat extra belicht in alles wat hij doet ...
Waarom denk jij dat hij echt zo is? Beetje hetzelfde...
Ben je dan niet hetzelfde?DisAster wrote:lekker Nederlands weerMaar je mag dat vinden hoor, dat was gewoon mijn ongezouten mening
Ik vind het gewoon wat té
Ik vind de vergelijking met 'Amerikaanse taferelen' ook raar. Wat is hier 'Amerikaans' aan? Is dat slecht dan? Moet een artiest altijd Nederlands nuchter in het leven staan? Is Nederlands nuchter misschien niet een beetje té?
Vooral dit.Wenzel wrote:Hoe hij het noemt zal mij een bal jeuken
Omdat de combinatie van erg, maar wel oprecht, expressief zijn en muziek maken waar overduidelijk heel veel gevoel in gestopt is mij een beter argument lijkt dan slechts het gevoel hebben dat het 'fake' is. Kunstenaars hebben vaker de twee hierboven genoemde eigenschappen, die gaan toch wel hand in hand.Charon_NL wrote:Waar ik mijn conclusies op baseer staat er toch? Alles word ook als het om hem gaat extra belicht in alles wat hij doet ...
Waarom denk jij dat hij echt zo is? Beetje hetzelfde...
Ben je dan niet hetzelfde?Maar je mag dat vinden hoor, dat was gewoon mijn ongezouten mening
Ik vind het gewoon wat té
Verder zou het er dus gewoon op aan komen of het je aanstaat als een artiest gevoel toont of niet, dat is dan weer een mening. En mijns inziens is het typisch Nederlands dat niet te kunnen waarderen, wat ik vaak toch best kortzichtig vind.
Ik heb mijn ding gezegd, thats all. ik blijf bij mijn mening (als ik die überhaupt nog mag hebben?)
OT: die DBSTF & Isaac blijven altijd tof spul produceren zeg
OT: die DBSTF & Isaac blijven altijd tof spul produceren zeg
Ben benieuwd wie jij met grote 4 bedoeld?wootum wrote:Ik ben echt zo blij met de scene (qua muziek) op dit moment. De grote 4 zijn ook echt op het top van hun kunnen weer
Hhz, Wsz en DBSTF? (naar mijn inziens iig wel
Ziek lekkere set btw, en heerlijke kwaliteit, Qdance Qonnect eat your heart out.
Denk dat hij HHZ, WSZ, NC en DBSTF bedoelt maarja kan ook gewoon mijn smaak zijn dat ik denk dat dit ze zijn
Misschien bedoelt hij wel hele andere artiesten.
Grappig ik vind daarvan alleen DBSTF nog echt tof spul maken, die andere zijn me teveel 13/12wootum wrote:Nee die vier inderdaad.
Namen die er echt ver bovenuit blijven steken hedendaags zijn B-Front, MYST en E-Force
Headhunterz neigt nu op Insta wel naar deze opzet thuis vaker te gebruiken om nieuwe muziek te releasen
Eens in de 2 of 3 maanden zo'n setje zou wel erg lekker zijn 
Oh maar ik bedoelde ook zeker niet dat die 4 mijn top 4 is. Maar ik bedoelde de 4 'grootste' namen in de hardstyle wereldwijd.Oxbow wrote:Grappig ik vind daarvan alleen DBSTF nog echt tof spul maken, die andere zijn me teveel 13/12wootum wrote:Nee die vier inderdaad.
Namen die er echt ver bovenuit blijven steken hedendaags zijn B-Front, MYST en E-Force
HHZ, WS en DBSTF nam ik ook direct uit die 4 grote namen. Maar Noisecontrollers... Ik heb echt een beetje het gevoel dat die het laatste jaar een beetje stilgevallen is. Of zie ik dat verkeerd?
-
MHardtraxx Veteran
- 14186 posts member since 2013
EensRoebén wrote:HHZ, WS en DBSTF nam ik ook direct uit die 4 grote namen. Maar Noisecontrollers... Ik heb echt een beetje het gevoel dat die het laatste jaar een beetje stilgevallen is. Of zie ik dat verkeerd?
HWS is al lang dood. Concept in z'n studio was wel leuk maar niet hetzelfde als vroeger. Waar ik vroeger echt naar elke episode uit keek en naar de onbekende promos die voorbij kwamen is het nu 'nog een podcast' geworden. Zelfde geld voor unleashed. Vroeger was het uniek, nu heb je overkill aan podcasts.Wenzel wrote:Idem ditto, echt een moker dikke set! Hoe hij het noemt zal mij een bal jeuken
Los van Headhunterz zijn DBSTF/Wildstylez/Noisecontrollers gewoon ingehaald door Radical en da Tweekaz, qua "grootheid".wootum wrote:Maar ik bedoelde de 4 'grootste' namen in de hardstyle wereldwijd.
Om nog even een andere wending te nemen in de discussie
Fijn setje met al die nieuwe muziek!
Dit is de liveset sectie, geen discussie start topic.Rickzel wrote:Los van Headhunterz zijn DBSTF/Wildstylez/Noisecontrollers gewoon ingehaald door Radical en da Tweekaz, qua "grootheid".wootum wrote:Maar ik bedoelde de 4 'grootste' namen in de hardstyle wereldwijd.
Om nog even een andere wending te nemen in de discussie
Dat doe je maar ergens anders!!!!!
Ook jij kan te ver gaan Jaron, laatste waarschuwing!
In de week dat we 75 jaar vrijheid vieren, beginnen hier op het forum 2 Duitsers te ruziën. Hulde!
Haha nee hoor Rickzel en ik verschillen soms van mening, maar met een pilsje binnenkort maken we alles weer goed.
En we delen beide dat we deze set aardig goed vinden
Hopelijk komt er snel weer een setje, alleen heb wel vaak het gevoel dat hij veel dezelfde tracks draait.
Benieuwd met wat voor set hij dan op de prop(het)pen komt.
En we delen beide dat we deze set aardig goed vinden
Hopelijk komt er snel weer een setje, alleen heb wel vaak het gevoel dat hij veel dezelfde tracks draait.
Benieuwd met wat voor set hij dan op de prop(het)pen komt.
Eens, dit is precies het probleem waarom ik eigenlijk nooit meer HWS/Isaac etc. luister.roy_ wrote:HWS is al lang dood. Concept in z'n studio was wel leuk maar niet hetzelfde als vroeger. Waar ik vroeger echt naar elke episode uit keek en naar de onbekende promos die voorbij kwamen is het nu 'nog een podcast' geworden. Zelfde geld voor unleashed. Vroeger was het uniek, nu heb je overkill aan podcasts.Wenzel wrote:Idem ditto, echt een moker dikke set! Hoe hij het noemt zal mij een bal jeuken
En de lijsten worden ook steeds voorspelbaarder, want het zijn over het algemeen enkel platen van de
eigen labels waar desbetreffende artiesten bij zitten en/of van collega producers uit zeer persoonlijke kring.
Maar zelfs als de podcasts weer wat minder voorspelbaar zouden worden, denk ik toch niet dat dat
'uitkijken naar' gevoel nog terugkomt. Het "kwaad" is, vrees ik, al geschied.
Verder vind ik de laatste paar streams die ik van Heady heb gezien wel tof, en de lijn die hij nu heeft qua muziek mag hij van mij doortrekken.
Er mag imo wel eens wat meer gevarieerd worden als het om zijn eigen classics gaat.
Er is ook een enorme 'Last Of The Mohicanz' overkill.
+1Wenzel wrote:Hoe hij het noemt zal mij een bal jeuken
Ik denk sowieso dat mensen zich moeten realiseren dat entertainment/kunst altijd overdrijven is.
Het meer 'maken' dan het is. Namelijk, gewoon muziek.
Als je zelf gewoon de focus vooral bij de muziek legt, dan ga je je vanzelf minder irriteren aan
het overdreven gedrag van sommige artiesten. Zo heb ik het ervaren althans.