Oke dan begrijp ik het idd wel wat beter! Totaal niet meegekregen though.
BB denkt er teveel achter, B-Front zijn eigen reactie hier op de plaat was: ''Alleen qua tijd lukte het niet om dat af te krijgen! Het is toch echt iets anders dan een collab met zijn 2 en! We vonden alle 3 deze melody heel vet om te doen! Daarom hebben we hiervoor gekozen! ''
Oke dan begrijp ik het idd wel wat beter! Totaal niet meegekregen though.
BB denkt er teveel achter, B-Front zijn eigen reactie hier op de plaat was: ''Alleen qua tijd lukte het niet om dat af te krijgen! Het is toch echt iets anders dan een collab met zijn 2 en! We vonden alle 3 deze melody heel vet om te doen! Daarom hebben we hiervoor gekozen! ''
Dat wil nog steeds niet zeggen dat dit niet afgeleid is van die melodie.
Oke dan begrijp ik het idd wel wat beter! Totaal niet meegekregen though.
BB denkt er teveel achter, B-Front zijn eigen reactie hier op de plaat was: ''Alleen qua tijd lukte het niet om dat af te krijgen! Het is toch echt iets anders dan een collab met zijn 2 en! We vonden alle 3 deze melody heel vet om te doen! Daarom hebben we hiervoor gekozen! ''
Dat wil nog steeds niet zeggen dat dit niet afgeleid is van die melodie.
Maar wel dat het niets te maken heeft met dat anthem zoals je suggereert. Want volgens mij was dat een reactie op iemand die Das boot noemde.