Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2018 20:52 
 
Hardtraxx Veteran



Tracklist:

01. Headhunterz - The Sacrifice (Max Enforcer Remix)
02. Keltek - The Valkyries
03. Headhunterz - Leap Of Faith
04. Noisecontrollers - Gaia
05. Noisecontrollers - The Night
06. Refuzion - Crash And Burn
07. Devin Wild ft. David Spekter - Forever
08. Shockwave & Anklebreaker - Live Today
09. Headhunterz - Psychedelic (Atmozfears Remix)
10. Digital Mindz - Digital
11. Shockwave - So Free
12. Lost Identity - Warped
13. Sound Rush - Guide You
14. Digital Punk & D-Sturb ft. MC Nolz - The Aftermath
15. Endymion - The Dark Knight
16. Chain Reaction - Record Breaking (TNT Mashup)
17. D-Sturb - Losing Myself
18. Phuture Noize - Circles And Squares
19. Ran-D - Hurricane
20. Atmozfears & Devin Wild - POPO
21. Mark With A K - Moneyshaker (Sub Sonik Remix)
22. D-Sturb & Warface - Drown
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2018 20:56 
 
Hardtraxx Veteran

Prima lijstje weer. :worship:
Eindelijk de psychedelic remix :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2018 21:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima lijst gewoon :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2018 21:14 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Vetttt, Gaia :worship: Niet verwacht dat die remix van Max Enforcer zou zijn trouwens, ook hij is weer goed bezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2018 21:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Morgen op het werk maar even gaan beluisteren. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2018 22:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Valkyries :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2018 22:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaia :yay:

Rest matig. Sommige tracks 's een luisterbeurt geven
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2018 22:32 
 
Hardtraxx Veteran

Als je uit deze lijst alle tracks behalve Gaia matig vind denk ik toch echt dat je uitgekeken bent op Hardstyle >.< allemaal kwalitatief goede tracks die in z'n geheel wel het gehele spectrum van het genre omvatten. Enige wat er in principe nog zou kunnen ontbreken is een Spoontech plaatje, maja is niet Heady z'n ding denk ik. Ben wel benieuwd hoe jij een HWS lijst zou willen zien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2018 09:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Rest matig. Sommige tracks 's een luisterbeurt geven


Ik zou het andersom doen! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2018 09:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Gaia :yay:

Rest matig. Sommige tracks 's een luisterbeurt geven


Je moet ze nog een luisterbeurt geven maar weet nu al dat het matig is? Lekker hoor Jomanda :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2018 10:06 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Gaia :loving: Een van z'n gaafste platen! Ga hem eens aanslingeren voor de nieuwe nummers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2018 10:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leukste episode sinds tijden imo :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2018 11:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
01. Headhunterz - The Sacrifice (Max Enforcer Remix)
02. Keltek - The Valkyries
04. Noisecontrollers - Gaia
09. Headhunterz - Psychedelic (Atmozfears Remix)
13. Sound Rush - Guide You
14. Digital Punk & D-Sturb ft. MC Nolz - The Aftermath
17. D-Sturb - Losing Myself

:loving: Goud lijstje hoor! Heel benieuwd naar de platen in de lijst die ik nog niet ken!
Ook super vet voor Digital MIndz dat hij support krijgt! Een zeer ondergewaardeerde producer imo!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2018 11:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Fijne lijst weer :yay: Ook vet dat HHZ de kleinere dj's support in Hard With Style :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2018 14:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Goldenstyle schreef:
Fijne lijst weer :yay: Ook vet dat HHZ de kleinere dj's support in Hard With Style :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2018 22:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke episode, alleen doet het laatste half uur me op Circles & Squares na niet veel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2018 22:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Als je uit deze lijst alle tracks behalve Gaia matig vind denk ik toch echt dat je uitgekeken bent op Hardstyle >.< allemaal kwalitatief goede tracks die in z'n geheel wel het gehele spectrum van het genre omvatten. Enige wat er in principe nog zou kunnen ontbreken is een Spoontech plaatje, maja is niet Heady z'n ding denk ik. Ben wel benieuwd hoe jij een HWS lijst zou willen zien?


Dat ben ik ook, tenminste.. er komt gewoon veel uit wat ik niet zie als goede tot prachtige hardstyle. Veel van die half om half tracks (helft vet, en de andere helft kut, dus dan heb je al snel een matige plaat).

1 met goede classics :P

Rickzel schreef:
G1LL schreef:
Gaia :yay:

Rest matig. Sommige tracks 's een luisterbeurt geven


Je moet ze nog een luisterbeurt geven maar weet nu al dat het matig is? Lekker hoor Jomanda :P


De helft ken ik in deze lijst, en die zijn vrij matig. De andere helft moet ik maar 's een luisterbeurt gaan geven ja ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2018 01:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Elke keer weer dat Engels van die gasten van Sound Rush, mijn goeie genade wat afschuwelijk om aan te horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2018 08:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die TNT edit van Record Breaking! Heel vet, klonk op Defqon ook erg tof in hun set.

Benieuwd naar de rest van het lijstje, ken er veel niet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2018 10:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Elke keer weer dat Engels van die gasten van Sound Rush, mijn goeie genade wat afschuwelijk om aan te horen.


Nou zoveel episodes nog steeds zo druk over maken...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2018 12:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Elke keer weer dat Engels van die gasten van Sound Rush, mijn goeie genade wat afschuwelijk om aan te horen.


man man wat kan jij overdrijven >.< ik vind juist dat hun Engels steeds verbeterd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2018 01:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goldenstyle schreef:
Mr Lellebel schreef:
Elke keer weer dat Engels van die gasten van Sound Rush, mijn goeie genade wat afschuwelijk om aan te horen.


Nou zoveel episodes nog steeds zo druk over maken...

Elke keer weer ben ik gewoon verbaast over hoe slecht en zelfs onprofessioneel het klinkt.

Bowlingbal schreef:
man man wat kan jij overdrijven >.< ik vind juist dat hun Engels steeds verbeterd :)

Tsja sorry, ik weet dat ik wellicht overdrijf maar ben gewoon van mening dat als je niet normaal Engels kan spreken lekker van de radio moet blijven. Ze zeggen in de episode ook iets van ''made by yours truly, Headhunterz'' Kom op zeg :/.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2018 01:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Ze zeggen in de episode ook iets van ''made by yours truly, Headhunterz'' Kom op zeg :/.

Bekijk dat wel een beetje in perspectief van de kansen en promotie die ze door HHZ hebben gekregen. Dat is niet vanzelf gekomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2018 02:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Mr Lellebel schreef:
Ze zeggen in de episode ook iets van ''made by yours truly, Headhunterz'' Kom op zeg :/.

Bekijk dat wel een beetje in perspectief van de kansen en promotie die ze door HHZ hebben gekregen. Dat is niet vanzelf gekomen.

Nee, dat snap ik volkomen en dat is geweldig voor hun maar de zin ''yours truly'' is een informele manier van zeggen dat je over jezelf praat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2018 08:11 
 
Hardtraxx Veteran

Dat houterige Engels van hun is eerder gemiddelde Nederlander-Engels dan 'heel slecht' ofzo, nou hebben zij misschien meer een voorbeeldfunctie, maar goed.. zoals HHZ Engels spreekt, spreekt echt maar 1% dat in NL hoor.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle