Pedaalemre schreef:
Als je uit deze lijst alle tracks behalve Gaia matig vind denk ik toch echt dat je uitgekeken bent op Hardstyle

allemaal kwalitatief goede tracks die in z'n geheel wel het gehele spectrum van het genre omvatten. Enige wat er in principe nog zou kunnen ontbreken is een Spoontech plaatje, maja is niet Heady z'n ding denk ik. Ben wel benieuwd hoe jij een HWS lijst zou willen zien?
Dat ben ik ook, tenminste.. er komt gewoon veel uit wat ik niet zie als goede tot prachtige hardstyle. Veel van die half om half tracks (helft vet, en de andere helft kut, dus dan heb je al snel een matige plaat).
1 met goede classics

Rickzel schreef:
G1LL schreef:
Gaia
Rest matig. Sommige tracks 's een luisterbeurt geven
Je moet ze nog een luisterbeurt geven maar weet nu al dat het matig is? Lekker hoor Jomanda

De helft ken ik in deze lijst, en die zijn vrij matig. De andere helft moet ik maar 's een luisterbeurt gaan geven ja
