Pedaalemre schreef:
Dat houterige Engels van hun is eerder gemiddelde Nederlander-Engels dan 'heel slecht' ofzo, nou hebben zij misschien meer een voorbeeldfunctie, maar goed.. zoals HHZ Engels spreekt, spreekt echt maar 1% dat in NL hoor.
Klopt wel, de gemiddelde Nederlander spreekt extreem goed Engels maar klinkt inderdaad voor geen meter,