Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2018 16:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Dat houterige Engels van hun is eerder gemiddelde Nederlander-Engels dan 'heel slecht' ofzo, nou hebben zij misschien meer een voorbeeldfunctie, maar goed.. zoals HHZ Engels spreekt, spreekt echt maar 1% dat in NL hoor.

Klopt wel, de gemiddelde Nederlander spreekt extreem goed Engels maar klinkt inderdaad voor geen meter,
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2018 10:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kwaliteit van de episodes gaan omhoog :thumbup:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle