Dan hopelijk niet in 't sportpaleis tussen alle huppelaars :pCaptainObvious69 wrote:Zoveel spijt dat ik hen nog niet gezien heb, hoop dat ze naar reverze komen dan spring ik me kapot
Laat ze maar draaien in de lotto arena,
Dan hopelijk niet in 't sportpaleis tussen alle huppelaars :pCaptainObvious69 wrote:Zoveel spijt dat ik hen nog niet gezien heb, hoop dat ze naar reverze komen dan spring ik me kapot
01. Gunz 4 Hire - Gangsters Don't Dancewootum wrote:Wat hadden ze dan moeten draaien? Ze hadden The Cycle & Evolution Complete nog, maar die heeft Ran-D zelf al gedraaid. Beetje rare opmerking.Intervention wrote:Erg standaard lijst moet ik zeggen, gaat niet mee.
Gangsters Don't Dance komt me voortaan ook de strot uit.mrazura wrote:01. Gunz 4 Hire - Gangsters Don't Dancewootum wrote:Wat hadden ze dan moeten draaien? Ze hadden The Cycle & Evolution Complete nog, maar die heeft Ran-D zelf al gedraaid. Beetje rare opmerking.Intervention wrote:Erg standaard lijst moet ik zeggen, gaat niet mee.
03. Gunz 4 Hire - The Dopeman
05. Gunz 4 Hire - Put It On
06. Ran-D & Adaro - Struggle For Existence (Live edit)
08. Ran-D & Adaro - Under Attack
5 van de 10 zijn een standaard in zijn setje?
Zulke hard tracks!!bRt_ wrote:Sorrow, The Dopeman, De weg Kwijt ..![]()
Wat een set! G4H
Verschrikkelijk. Maar ik hoef de weg kwijt ook niet meer te horen man. Was voor een keertje wel leuk, maar we kennen het nu wel. Ik vraag me ook af waarom ze niet gewoon wat meer gangster vocalen opnemen en die verwerken in die tracks, of gewoon live cutten ofzo zoals ze dat bij AVIO doen.AWESOM-O wrote:Ik was niet op qlimax, maar wat lijkt het me irritant als de 3 laatste dj's allemaal met hardcore afsluiten maar de volgende weer opent met hardstyle!
eerst the cycle & konings van de ondergrondsePommer wrote:Sorrow is de enige G4H plaat die me op dit moment boeit eigenlijk. Maar die gaan ze toch niet releasen? Of was dat een andere
Zo herkenbaar he, had op Thrillogy echt precies hetzelfde.Daveytl wrote:En die Struggle for Existence edit is ook erg jammerlijk.
Ging zo hard uit m'n dak toen ik de vocals hoorde. En een gruwelijk inkakmoment toen het niet de originele SFE bleek te zijn.
Ik vind die Edit nou juist zooo gruwelijkHenk-Jan wrote:Zo herkenbaar he, had op Thrillogy echt precies hetzelfde.Daveytl wrote:En die Struggle for Existence edit is ook erg jammerlijk.
Ging zo hard uit m'n dak toen ik de vocals hoorde. En een gruwelijk inkakmoment toen het niet de originele SFE bleek te zijn.
Denk je dat je het origineel hoort, bam edit.