Die stage lijkt op een kop van een teddybeer xD
OT: Hardstyle artiesten die een hardcore plaat maken...kick klinkt ontzettend lekker, maar wtf is dat stukje voordat die erin komt zegt...als ze die eruit halen, kan dit een erg leuke plaat worden.
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: KEMAL & BMBERJCK & Coldax - F#CK YOUR BASS
- View the latest post: Adaro & Ricardo Moreno - Lost On You (ROUGH344)
- View the latest post: Lekkerfaces & TOZA ft. Teal - Real Insanity
- View the latest post: Opgekonkerd & Synthsation - ID
- View the latest post: Satirized & MC Robs - Mirror Maze
Moderators
-
A
sowieso harder dan sommige hardcore tracks van echte hardcore producers.
Super vette track imo!
Super vette track imo!
Een van de mooiste momentjes van Decibel, om vervolgens aan te sluiten met Pak een punt. 
Moet m in HQ horen maar het klinkt niet echt boeiend. Gewoon een standaard Ran-D-plaat op 170 BPM ofzo 
-
A
Dat was AVIOTiMOTHYb wrote:Een van de mooiste momentjes van Decibel, om vervolgens aan te sluiten met Pak een punt.
voor mij ook 1 van de mooiste decibel momenten. niemand in die tent was toen nog te houden!TiMOTHYb wrote:Een van de mooiste momentjes van Decibel, om vervolgens aan te sluiten met Pak een punt.
-
GHardtraxxer
- 552 posts member since 2011
- last seen Apr 2012
Tsja, het blijven hardstyle producers heSteffnov wrote: OT: Hardstyle artiesten die een hardcore plaat maken...kick klinkt ontzettend lekker, maar wtf is dat stukje voordat die erin komt zegt...als ze die eruit halen, kan dit een erg leuke plaat worden.
Ah oke, was blijkbaar al wazig genoeg. Maar waren evengoed 2 heldenmomentjes. Net als dat het geluid opeens open werd gedraaid.Almighty wrote:Dat was AVIOTiMOTHYb wrote:Een van de mooiste momentjes van Decibel, om vervolgens aan te sluiten met Pak een punt.
-
FHardtraxxer
- 85 posts member since 2010
- last seen Dec 2011
De break doet me echt denken aan een ander nummer, kan alleen zo even niet opkomen welke.
Wel echt vet gedaan tho, alleen dat stukje voor de climax vind ik persoonlijk beetje jammer...
Wel echt vet gedaan tho, alleen dat stukje voor de climax vind ik persoonlijk beetje jammer...
Ik vraag me nog steeds af waar ze met hun hoofd zaten omdat dat stukje "Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt" voor de climax te gooien. Verpest gerust de hele opbouw. Verder wel leuke plaat. Vind het wel grappig hoe nu opeens het HS publiek de hardcore sectie wel kan vinden, voor een plaat die volgens hun belachelijk hard is...die eigenlijk best wel meevalt.
Ach ja...
Ach ja...
Ran-D heeft wel vaker hardcore geproduceerd volgens mij
Rawbin wrote:Ran-D heeft wel vaker hardcore geproduceerd volgens mij
Nee, deed me echt zo weinig. Voelt heel geforceerd aan voor mijn gevoel, alsof er nog wat gemaakt moest worden voor de liveact (die mij overigens ook tegenviel).
Ran-d - D-pressionD-Nemacyst wrote:Rawbin wrote:Ran-D heeft wel vaker hardcore geproduceerd volgens mijnoem is een nummer dan
-
D
dikke plaat hoor! 
-
HHardtraxxer
- 355 posts member since 2009
- last seen Feb 2015
"want iedereen is de weg kwijt"
k wist niet wat ik hoorde op decibel
echt gruwelijk
k wist niet wat ik hoorde op decibel
echt gruwelijk
Vind dat meer een early plaat hoor.Delcone wrote:Ran-d - D-pressionD-Nemacyst wrote:Rawbin wrote:Ran-D heeft wel vaker hardcore geproduceerd volgens mijnoem is een nummer dan
d-pression is beetje industrial achtig, beetje vaag, is ook lastig in te mixen vind ik.