Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2020 11:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


00:00 Ghost Stories - Open Your Mind (Defqon intro edit)
02:58 D-Block & S-te-Fan - Angels & Demons (2020 live edit)
04:36 Ghost Stories - Sweet Dreams
06:51 Ghost Stories - The Enemy (You Cannot See) (live edit)
10:03 Ghost Stories - Fallen Souls
12:09 D-Block & S-te-Fan and Sub Zero Project - Darkest Hour (The Clock)
15:07 D-Block & S-te-Fan - Twilight zone
17:33 Ghost Stories - Lake Of Fire
21:24 D-Block & S-te-Fan - Ghost Stories (live edit)
24:41 Ghost Stories - Inside My Head
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2020 11:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat vrouwtje kan echt goed zingen maar een half uur lang dezelfde stem met vaak dezelfde intonatie is teveel van het goede vind ik.

Verder wel echt een top set, heerlijke platen en dan vooral die laatste :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2020 11:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Dat vrouwtje kan echt goed zingen maar een half uur lang dezelfde stem met vaak dezelfde intonatie is teveel van het goede vind ik.

Verder wel echt een top set, heerlijke platen en dan vooral die laatste :loving:

Heb anders soms best wat valse tonen geconstateerd, meer bij de lange uithalen. Verder stoorde ik me er niet echt aan. Tis maar een half uurtje en de tracks/edits zijn echt heel vet gedaan.

Die laatste plaat, mien goad wat klapt die er heerlijk op los.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2020 11:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
ULTIMO schreef:
Dat vrouwtje kan echt goed zingen maar een half uur lang dezelfde stem met vaak dezelfde intonatie is teveel van het goede vind ik.

Verder wel echt een top set, heerlijke platen en dan vooral die laatste :loving:

Heb anders soms best wat valse tonen geconstateerd, meer bij de lange uithalen. Verder stoorde ik me er niet echt aan. Tis maar een half uurtje en de tracks/edits zijn echt heel vet gedaan.

Die laatste plaat, mien goad wat klapt die er heerlijk op los.


Beter dan het het gezeur van de meeste MC's in mijn geval. Top set was dit! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2020 12:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk setje!! :love: Zeker icm met de visuals! :loving:
Laatste plaat :drool:
Vind het gezang zeker niet storend, ze kan goed zingen! :thumbsup:
Denk anders even terug aan setjes zoals Hardbass waar je Johan Mendelsohn hoort :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2020 13:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja die is echt vreselijk. Sowieso gaan live zang en hardstyle niet echt goed samen over 't algemeen. Maar toch is dit vrouwtje (is toch de zus van diederik?) wel een verademing ten opzichte van de rest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2020 13:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het echt heel vet gedaan :love: Stond op de planning om Ghost Stories ergens deze zomer te zien, maar dat moeten we maar ff uitstellen dan. Ben wel benieuwd of ze er mee doorgaan nu deze op Youtube staat omdat die sets eerder nooit terug te zien waren i.v.m. de beleving

Edit: Die laatste track :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2020 14:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
ULTIMO schreef:
Dat vrouwtje kan echt goed zingen maar een half uur lang dezelfde stem met vaak dezelfde intonatie is teveel van het goede vind ik.

Verder wel echt een top set, heerlijke platen en dan vooral die laatste :loving:

Heb anders soms best wat valse tonen geconstateerd, meer bij de lange uithalen. Verder stoorde ik me er niet echt aan. Tis maar een half uurtje en de tracks/edits zijn echt heel vet gedaan.

Die laatste plaat, mien goad wat klapt die er heerlijk op los.

Het helpt ook niet echt mee als een nummer gedraaid wordt waar de originele vocalen nog onder zitten. Zo zuiver als het in de studio wordt opgenomen (en getweaked) krijg je het live vrijwel nooit. Te bedenken dat zij geen professioneel zangster/vocaliste is vind ik het toch heel netjes allemaal. Ik vind het daarbij ook geen vervelende stem om te horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2020 14:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tuurlijk is live anders dan in de studio. Was ook geen verwijt :P Zoals ik al zei, ik stoor mij er niet aan :) Was meer een opmerking over het goed zingen (live) terwijl je inderdaad hoort dat zij echt een studio stem heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2020 14:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jordy schreef:
Te bedenken dat zij geen professioneel zangster/vocaliste is vind ik het toch heel netjes allemaal. Ik vind het daarbij ook geen vervelende stem om te horen.


Hoe kan je dit nou 'niet professioneel' noemen? xd Niet alleen uitgaande van de zang zelf, maar als je jezelf zo op podium presenteert op dit niveau en er knaken mee verdient ben je toch zeker wel professioneel bezig :).

Het vetste aan deze opzet vind ik dat het wat dynamiek en dus echt leven meebrengt. Maar dat komt via een livestream ook niet helemaal over, daar moet je toch echt voor de stage voor staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2020 14:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Met kippenvel was ik aan het genieten van deze set :D Wat moet dit prachtig zijn geweest als Defqon.1 wel was doorgegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2020 15:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor mij hoogtepunt van het weekend :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2020 15:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Jordy schreef:
Te bedenken dat zij geen professioneel zangster/vocaliste is vind ik het toch heel netjes allemaal. Ik vind het daarbij ook geen vervelende stem om te horen.


Hoe kan je dit nou 'niet professioneel' noemen? xd Niet alleen uitgaande van de zang zelf, maar als je jezelf zo op podium presenteert op dit niveau en er knaken mee verdient ben je toch zeker wel professioneel bezig :).

Het vetste aan deze opzet vind ik dat het wat dynamiek en dus echt leven meebrengt. Maar dat komt via een livestream ook niet helemaal over, daar moet je toch echt voor de stage voor staan.

Misschien niet helemaal goed verwoord. Bedoelde met 'niet professioneel' meer dat zij geen zangster/vocaliste is die ook voor andere artiesten vocals doet inzingen. Daarbij gaf ze aan toen ze in de MMA podcast zat dat ze nooit echt de ambitie heeft gehad om te gaan zingen maar het meer bij toeval ontstaan is. Sinds Ghost Stories is ze volgens mij ook pas met zangles begonnen.

Doet niets af aan de kwaliteit, je hoort genoeg 'professionele' vocalisten die een heel stuk slechter klinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2020 17:08 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
Ghost Stories - Inside My Head


:drool: :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2020 08:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Citaat:
Ghost Stories - Inside My Head


:drool: :drool: :drool:


Jaa heerlijke plaat, helaas hele set van YT af weer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2020 15:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit was echt zo vet! Zeker in combinatie met alle lampjes :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2020 16:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2020 17:46 
 
Hardtraxx Veteran

Genieten. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2020 23:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Genieten. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2020 00:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is dit toch heerlijke muziek! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2020 10:46 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Al wel 5x opgehad deze, wat een set. Meters kippenvel :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2020 14:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jordy schreef:
Mark With A Tarrel schreef:
Jordy schreef:
Te bedenken dat zij geen professioneel zangster/vocaliste is vind ik het toch heel netjes allemaal. Ik vind het daarbij ook geen vervelende stem om te horen.


Hoe kan je dit nou 'niet professioneel' noemen? xd Niet alleen uitgaande van de zang zelf, maar als je jezelf zo op podium presenteert op dit niveau en er knaken mee verdient ben je toch zeker wel professioneel bezig :).

Het vetste aan deze opzet vind ik dat het wat dynamiek en dus echt leven meebrengt. Maar dat komt via een livestream ook niet helemaal over, daar moet je toch echt voor de stage voor staan.

Misschien niet helemaal goed verwoord. Bedoelde met 'niet professioneel' meer dat zij geen zangster/vocaliste is die ook voor andere artiesten vocals doet inzingen. Daarbij gaf ze aan toen ze in de MMA podcast zat dat ze nooit echt de ambitie heeft gehad om te gaan zingen maar het meer bij toeval ontstaan is. Sinds Ghost Stories is ze volgens mij ook pas met zangles begonnen.

Doet niets af aan de kwaliteit, je hoort genoeg 'professionele' vocalisten die een heel stuk slechter klinken.

Vind haar ook wel echt een goede toevoeging, en dan bedoel ik op stage, want als zangeres is dat natuurlijk al overduidelijk. Ze kent de tracks ook gewoon uit d'r hoofd, zelfs qua kickrolls etc. Ze is op het podium gewoon echt artiest ipv een tutje wat maar wat staat te hupsen. Ook gewoon fantastisch dat het een zus van is, dat maakt het nog wel bijzonderder imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2020 15:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die gasten maken echt pracht spul. Ken lang niet alles, ga me er deze week maar even in verdiepen. En wat een stem heeft die zangeres :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2020 16:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Die gasten maken echt pracht spul. Ken lang niet alles, ga me er deze week maar even in verdiepen. En wat een stem heeft die zangeres :love:


Die stem komt me al aardig de strot uit.
Vorige jaar intents Dit meegemaakt maar sla nu echt deze act over.
Te veel van het zelfde helaas want product technisch hoge kwaliteit muziek
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2020 22:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik snap de opmerking: 'Te veel van hetzelfde nooit.' Ik kan die nooit zo goed plaatsen. Wat wil je dan horen? Dat Ghost Stories ineens de stijl van Rebelion gaat produceren? :huh:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle