Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2020 22:11 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ben het er wel een beetje mee eens hoor, ken dat stijltje nu ook wel. Al heb ik de nieuwste platen nog niet gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2020 22:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Ben het er wel een beetje mee eens hoor, ken dat stijltje nu ook wel. Al heb ik de nieuwste platen nog niet gehoord.


Luister die dan maar eens even voordat je komt oordelen. :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2020 22:14 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Pommer schreef:
Ben het er wel een beetje mee eens hoor, ken dat stijltje nu ook wel. Al heb ik de nieuwste platen nog niet gehoord.


Luister die dan maar eens even voordat je komt oordelen. :list:

Oke man sorry voor m'n oordeel
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2020 22:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Pommer schreef:
Ben het er wel een beetje mee eens hoor, ken dat stijltje nu ook wel. Al heb ik de nieuwste platen nog niet gehoord.


Luister die dan maar eens even voordat je komt oordelen. :list:

Oke man


Grappie jonguh. (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2020 22:15 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Jezus hoe snel was je :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2020 22:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Jezus hoe snel was je :lol:


Snel he? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2020 23:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Ik snap de opmerking: 'Te veel van hetzelfde nooit.' Ik kan die nooit zo goed plaatsen. Wat wil je dan horen? Dat Ghost Stories ineens de stijl van Rebelion gaat produceren? :huh:


Nee,

Maar er zijn zo veel meer dingen te verzinnen die in het thema ghost stories passen.
Elke keer maar weer deze vocalist en synth. Na een half uur (steeds het zelfde) dit aangehoord te hebben op een festival ben ik het wel zat.

En moet zeggen dat de laatste 4 platen van Rebelion nog diverser geproduceerd zijn. Raw en euforisch. Die doen toch ook zomaar ineens iets anders? Nooit gedacht dit over Rebelion te typen haha.
Op deze manier blijf je dus wel interessant
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2020 23:24 
 
Hardtraxx Elite

Ik snap dat juist wel. Te veel van hetzelfde gaat simpelweg vervelen. Af en toe afwijken van je truukje en sound is juist wat een act verfrissend houdt. ik begin de sounds ook langzaam zat te worden. En dat terwijl ik bij begin echt helemaal weg was van deze sound. Maak juist een plaat die niemand zou verwachten, in een andere stijl.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2020 23:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm. Dit snap ik inderdaad wel. Je doelt dan meer op het feit dat je hetzelfde stijltje moet houden maar dan in een verfrissend jasje? Lees ik dat goed?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2020 17:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Online

Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2020 20:31 
 
Hardtraxx Veteran

Ja kappen nou.

Beter dan dit gaat het niet meer worden. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2020 21:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die overgang van zang van The Twilight Zone naar Lake Of Fire is zo vet gedaan. :loving:
En die nieuwe plaat is echt belachelijk. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2020 21:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hulde hulde hulde :worship: :worship:
Wat een ongekend dikke set dit. :woot:

Die stem van Evelyn is ook echt op :loving:
Ben t ook totaal niet eens met de gegeven kritiek hier boven, dit lijkt ook echt alleen in de hardstyle te bestaan, men vind al gauw iets saai worden en teveel van hetzelfde. Terwijl Ghost Stories naar mijn idee juist vrij exclusief blijft qua optredens. Een bekende band heeft meer gigs met steeds dezelfde setlijst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2020 23:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Hulde hulde hulde :worship: :worship:
Wat een ongekend dikke set dit. :woot:

Die stem van Evelyn is ook echt op :loving:
Ben t ook totaal niet eens met de gegeven kritiek hier boven, dit lijkt ook echt alleen in de hardstyle te bestaan, men vind al gauw iets saai worden en teveel van hetzelfde. Terwijl Ghost Stories naar mijn idee juist vrij exclusief blijft qua optredens. Een bekende band heeft meer gigs met steeds dezelfde setlijst.

Dat het teveel van hetzelfde is vind ik ook overdreven kritiek. Het is nu eenmaal een stijl die ze zijn aangegaan en dan is het normaal dat daar veel hetzelfde soort platen uitkomen. Maar exclusief is het wel totaal niet. Al de platen uit deze set spelen ze op elk feest waar ze draaien. Dat Evelyn komt zingen, oke. Maar de platen aan sich zijn niet meer exclusief te noemen. Dat vind ik er ergens ook wel het jammere aan. Voor de rest is dit gewoon pure kwaliteit en een half uurtje van dit met live zang is zwaar genieten. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2020 09:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zou ik me op het festival prima op vermaakt hebben :). Super toffe act en in ieder geval wat extra zorg in gestoken met die edits, vocals van Evelyn :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2020 10:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dikke kicks in die edits :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2020 13:04 
 
Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
Dikke kicks in die edits :drool:


Dit ook trouwens ja :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2020 13:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Die stem van Evelyn is ook echt op :loving:


Echt op idd, tijd voor iets anders vernieuwends :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2020 16:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het wel jammer dat ze de vocals in de platen hebben gelaten waar zij overheen zingt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2020 17:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat een set zeg Jezus. En Evelyn is een van de weinige die goed live kan zingen op hardstyle, wat een stem zeg :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2020 19:42 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Dit is echt absurd goed. Geniale muziek, Evelyn (schitterende stem) voegt ook echt wat toe. Gaafste live-act op dit moment :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2020 09:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Dit is echt absurd goed. Geniale muziek, Evelyn (schitterende stem) voegt ook echt wat toe. Gaafste live-act op dit moment :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2020 15:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eindelijk ook deze beluisterd. Fenomenale liveset! De connectie tussen de harde mid intro's, euforische climaxen en de mooie stem van Evelyn is gewoon perfect. Ja, ik ben lyrisch! :worship:

Dit is nu eens een live-act die echt iets toevoegt aan de scene en niet de zoveelste poppenkast. Volledige live zang had het nog beter gemaakt denk ik. Gewoon omdat haar stem zo goed is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2020 15:10 
 
Hardtraxx Veteran

Zojuist voor het eerst een Ghost Stories set opgezet.
Absoluut van hoge kwaliteit, maar na een minuut of 20 merkte ik dat mijn aandacht snel verslapte.
Teveel van hetzelfde, zoals al eerder geopperd.

Wat me vooral stoort is de eentonigheid van de mid-intro's.
Het klonk elke keer hetzelfde. Voelt een beetje aan als een "moetje", en dan maar telkens geforceerd harde kicks.
Steek er eens energie in, breng variatie aan.

Klein voorbeeldje. Op gegeven moment was er een track met een soort elektrische gitaal sound in de buildup naar de midintro. Eindelijk, dacht ik. Hier kan iets vets komen. Maar puntje bij paaltje; weer een nietszeggende midintro die mensen zou moeten pakken omdat er een kick met nóg meer laag in zit. Hier zat zoooveel meer in. Moet overigens wel zeggen, in t tweede deel van de midintro kwam er gezang bij, dat klonk wel tof. Maar come on...

Kan me goed voorstellen dat mensen dit prima vinden hoor, dat het vooral gaat om de climax. Maar voor mij is de midintro vaak mijn favoriete deel van een track, dus viel het me extra op.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle